Η Red Bull συνέχισε να ηγείται των αντιπάλων της, με τους Sergio Perez και Max Verstappen να κάνουν το άνετο 1-2 στην τελική περίοδο δοκιμαστικών για το Βελγικό Grand Prix.
Ο Μεξικανός οδηγός σημείωσε το 1:45.047 για να κερδίσει τον Ολλανδό κατά 0.137 δευτερόλεπτα ενώ ο Carlos Sainz ήταν στην P7, άλλα έξι δέκατα κάτω.
Η άλλη Ferrari του Charles Leclerc έδειξε καλό ρυθμό και βρισκόταν στην πρώτη τετράδα όταν βγήκε στα χαλίκια στη στροφή 12, ακουμπώντας τις μπαριέρες με το μπροστινό δεξί μέρος της F1-75 του. Το αυτοκίνητο ξέφυγε χωρίς ζημιές και ο οδηγός συνέχισε μετά από λίγο για τα τελευταία τέσσερα λεπτά δράσης.
Ήταν ένα κρύο ξεκίνημα στη περίοδο με τον Lewis Hamilton να είναι ο πρώτος οδηγός που άφησε το στίγμα του, 1:51,7, αλλά μέσα σε λίγα λεπτά έπεσε στην ένατη θέση, ο Zhou Guanyu ταχύτερος με 1:47,7 με το 1-2 της Alfa Romeo στο 10λεπτο με τον Alex Albon να βρίσκεται στην τρίτη θέση.
Ο George Russell βρέθηκε τραγικά εκτός ρυθμού, με πτώση 1,3 δευτερολέπτων μόνο στον πρώτο τομέα παρά τα μαλακά ελαστικά. Ανέφερε D-rates στην έξοδο της τελευταίας στροφής πριν δηλώσει μετά από τρεις γύρους ότι τα ελαστικά του είχαν «τελειώσει».
Με τον ηγέτη του πρωταθλήματος Max Verstappen να αντιμετωπίζει μια ποινή κινητήρα και να πέφτει πίσω στο grid, επέλεξε να επικεντρωθεί στην προσομοίωση αγώνα, όντας 2,6 δευτερόλεπτα πίσω σε σχέση με τους οδηγούς της Alfa Romeo.
Η Aston Martin συμμετείχε στη μάχη στην κορυφή, ο Lance Stroll στην P3 και P4 για τον Sebastian Vettel και όλο αυτό το διάστημα δεν υπήρχε κανένα σημάδι από τους οδηγούς της Ferrari καθώς κάθονταν ήσυχοι στο γκαράζ.
Ένας άλλος οδηγός που έμεινε ήσυχος ήταν ο Mick Schumacher, ο Γερμανός που επέστρεψε στο γκαράζ της Haas αφού η ομάδα ανακάλυψε ένα πρόβλημα αισθητήρα. Ο Kevin Magnussen πέρασε μπροστά από τους οδηγούς της Aston Martin για να ανέβει τρίτος.
Η Ferrari μπήκε στη δράση στα μισά της περιόδου, ο Carlos Sainz έφτασε αμέσως στην P1 με 1:46,4 που ήταν 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το καλύτερο χρόνο του Charles Leclerc. Ο οδηγός Μονεγάσκος είναι άλλος ένας που θα λάβει ποινή, όπως και ο Esteban Ocon, ο οποίος πέρασε μέρος της περιόδου δοκιμάζοντας το να δώσει slipstream στον Fernando Alonso.
Ο Sergio Perez έβαλε τέλος στο 1-2 της Ferrari με 1:45,9 ενώ ο Albon στην Williams εκτοξεύτηκε στην τρίτη θέση και ο Hamilton πήγε στην P5. Καθώς οι οδηγοί άλλαξαν σε φρέσκα μαλακά ελαστικά, ο Leclerc ανέβηκε στην τρίτη θέση μπροστά από τους Albon, Bottas, Stroll και Nicholas Latifi. Ο Hamilton έπεσε στην όγδοη θέση.
Βγάζοντας καύσιμα από τη Red Bull του, ο Verstappen φόρεσε ένα νέο σετ μαλακών ελαστικών και φαινόταν έτοιμος να πάει πιο γρήγορα από όλους μόνο για να του πουν να επιβραδύνει καθώς υπήρχαν κίτρινες σημαίες. Στον επόμενο γρήγορο γύρο του σημείωσε το 1:45.4 για να φτάσει στην κορυφή.
Ο Sainz ανέβηκε στη δεύτερη θέση, μειώνοντας το προβάδισμα του Verstappen σε μόλις τρία δέκατα, αλλά αυτό ήταν ακόμα ένα υγιές περιθώριο για τον οδηγό της Red Bull, με τον Lando Norris να ανεβαίνει τρίτος.
Η περίοδος είδε την κόκκινη σημαία με οκτώ λεπτά να απομένουν, όταν ο Leclerc γύρισε στα χαλίκια στη στροφή 12 και χτύπησε στις μπαριέρες. Μπόρεσε να συνεχίσει, με αργή πορεία πίσω προς το γκαράζ της Ferrari.
Η περίοδος ξανάρχισε με τέσσερα λεπτά να απομένουν, ο Leclerc επέστρεψε στη δράση μαζί με άλλους 18 οδηγούς, ο μόνος που έλειπε ήταν ο Schumacher.
Ο Perez έκανε έναν γύρο αργά, 1:45.047, για να κερδίσει τον Verstappen κατά ένα δέκατο με τον Sainz στην τρίτη θέση, άλλα έξι δέκατα κάτω. Ο Norris ήταν στην P4 μπροστά από τον Fernando Alonso.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!