Ο Kimi Raikkonen της Ferrari ήταν ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών της Formula 1 για το Βελγικό Grand Prix, ξεπερνώντας τον Lewis Hamilton κατά 0,168δ.
Ο Hamilton είχε αρχικά το πλεονέκτημα για την Mercedes στις πρώτες προσπάθειες, θέτοντας τον καλύτερο χρόνο με 1:44.369δ στα μεσαία Pirelli για να πάει ταχύτερος. Αλλά ήταν μόλις 0.031δ γρηγορότερα από τον Raikkonen, που χρησιμοποίησε μαλακά ελαστικά και τα πράγματα αντιστράφηκαν όταν οι οδηγοί προχώρησαν στις προσομοιώσεις προκριματικών τους.
Ο Raikkonen ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που βγήκαν με τα supersoft Pirelli, που έπεσε στο 1:43.555δ με μόλις 58 λεπτά να απομένουν. Δύο λεπτά αργότερα, ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas ανέβηκε στη δεύτερη θέση, αλλά ο Hamilton ήταν ήδη σε γρήγορο γύρο και ανέκτησε τη δεύτερη λίγο αργότερα με χρόνο 1:43.523δ.
Ο Sebastian Vettel της Ferrari αναγκάστηκε να αφήσει τον πρώτο του γύρο, λόγο μιας έντονης στιγμής που είχε στη δεξιά στροφή 14, που απέκλεισε κάθε πιθανότητα που είχε να προκαλέσει για την πρώτη θέση. Παρόλο που ο Vettel βελτίωσε στον δεύτερο και στον τρίτο γρήγορο γύρο του για να φτάσει στο 1:44.046δ, κατέληξε πέμπτος πίσω από τη τέταρτη Red Bull του Max Verstappen, ο οποίος ήταν 0.691δ πίσω από το ρυθμό.
Ο Daniel Ricciardo ήταν έκτος ταχύτερος, λίγο πάνω από δύο δέκατα πίσω από τον Verstappen, αφού έμεινε έξω στο Practice1 με πρόβλημα στα μπεκ.
Ο οδηγός της Racing Point Force India, Sergio Perez, ήταν ο καλύτερος από τους υπόλοιπους στην έβδομη θέση και ήταν ένας από τους οδηγούς που άργησε να ξεκινήσει γύρους με τα supersoft μετά από 21 λεπτά αναμονής στα pits – με μόνο τους οδηγούς της McLaren να βάζουν το ταχύτερο ελαστικό μετά αυτόν. Ο γύρος του του Perez στο 1:44.662δ ήταν 1.308δ πίσω από την καλύτερη επίδοση, αλλά του έδωσε ένα τεράστιο πλεονέκτημα οκτώ δέκατων του δευτερολέπτου μπροστά από τους υπόλοιπους, με επικεφαλής τον Carlos Sainz της Renault.
Το δίδυμο της Sauber, Marcus Ericsson και Charles Leclerc έθεσαν τις καλύτερες προσπάθειές τους για να εξασφαλίσουν την ένατη και την δέκατη θέση με λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου να χωρίζει τους δύο.
Ο Nico Hulkenberg ήταν ο 11ος ταχύτερος, αλλά δεν χρησιμοποίησε το δάπεδο νέας προδιαγραφής που έτρεξε στο P1 – καθώς δόθηκε μέρος στον Sainz για αυτή τη περίοδο.
Οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen της Haas ήταν 12ος και 14ος ταχύτερος, έχοντας ανάμεσά τους τη δεύτερη Force India του Esteban Ocon – ο οποίος ολοκλήρωσε μόνο έναν γύρο στο πρώτο του σετ ελαστικών χάρη σε ένα κλατάρισμα στο αριστερά πίσω ελαστικό.
Ο Pierre Gasly έκλεισε τη 15αδα για τη Toro Rosso ακριβώς μπροστά από την McLaren του Fernando Alonso, ο οποίος έκανε τον καλύτερό του γύρο με 35 λεπτά να απομένουν.
Ο Brendon Hartley, στη δεύτερη Toro Rosso, ήταν 17ος μπροστά από τις Williams των Sergey Sirotkin και Lance Stroll.
Ο Stoffel Vandoorne ήταν ο πιο αργός για τη McLaren, με μια μακρά αναμονή στα pits μετά από μια πρώτη διαδρομή κατά τη διάρκεια της οποίας περιέγραψε το αυτοκίνητο ως “μη-οδηγήσιμο” και οδήγησε σε μια αλλαγή δαπέδου. Ήταν ο τελευταίος οδηγός που έθεσε τον καλύτερο χρόνο του, αλλά ήταν 0.026δ πιο αργός από τον Stroll και δεν τον ανέβασε περισσότερο στον πίνακα των χρόνων από την προσπάθειά του στα μεσαία Pirelli.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!