Η βροχή έκλεψε την παράσταση στην πίστα του Spa, με τον Carlos Sainz να επικρατεί στις πολύ δύσκολες βρόχινες συνθήκες. Πιο πίσω οι δύο McLaren.
Η μοναδική συνεδρία του τριημέρου περιλάμβανε βροχή και μια βρεγμένη πίστα υποδέχτηκε τους οδηγούς καθώς προσπαθούσαν να στριμώξουν την προετοιμασία τους για το sprint Σαββατοκύριακο στην ωριαία διαδικασία.
Ο Alex Albon ήταν ο πρώτος που αντιμετώπισε τις συνθήκες στο ενδιάμεσο ελαστικό, ακολουθούμενος από τον ομόλογο του, Logan Sargeant, καθώς ο Lewis Hamilton εμφανίστηκε στο full wet ελαστικό στην πρώτη του διαδρομή με τις νέες αναβαθμίσεις της Mercedes.
Ο Albon έκανε τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο, 2m08.394s, καθώς οι βροχοπτώσεις άρχισαν να εντείνονται στις πρώτες φάσεις του session. Το άνοιγμα του Hamilton σε βρεγμένα ελαστικά ήταν 1,9 δευτερόλεπτα πιο αργό από τον χρόνο του οδηγού της Williams.
Παρόλο που ο Albon φαινόταν έτοιμος να βελτιωθεί την πρώτη του φορά, δεν μπόρεσε να επιβραδύνει για να πλοηγηθεί με επιτυχία στο chicane του Bus Stop και αναγκάστηκε να αποσυρθεί στα pits .
Ο Yuki Tsunoda τοποθέτησε το αυτοκίνητό του πάνω από το Hamilton κατά σχεδόν 0,2 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κράτησε τον έλεγχο της AlphaTauri του στην επόμενη επίσκεψή του στην Eau Rouge καθώς το αυτοκίνητό του τρελάθηκε στα μισά του λόφου για να τον αναγκάσει να περάσει πάνω από την Raidillon.
Καθώς η βροχή δυνάμωνε οι Sainz, Lando Norris και Sergio Perez επέλεξαν να αντιμετωπίσουν τις συνθήκες στα βρεγμένα ελαστικά μόλις έφτασαν τα 15 λεπτά έναρξης της συνεδρίας.
Ο Sainz άρπαξε ένα 2m09.081s για να μπει πίσω από τον Albon καθώς συνέχισε να κυκλοφορεί γύρω από την πίστα, ενώ ο Norris έγραψε χρόνο κοντά τους στο ενδιάμεσο ελαστικό καθώς οι συνθήκες της πίστας έδειχναν να βελτιώνονται ελαφρώς.
Ο Pierre Gasly είχε επίσης πάει στην πίστα με το ενδιάμεσο ελαστικό και ήταν έτοιμος να κερδίσει τον γύρο του Albon, αλλά είχε μπλοκάρισμα στο Bus Stop. Ο Charles Leclerc αντ’ αυτού ανέλαβε την πρωτοκαθεδρία, σημειώνοντας 2m08.148s.
Στη συνέχεια, ο Norris επισκίασε αυτό στο ενδιάμεσο ελαστικό με 2m04.484s, 3,7s υπέρ του Leclerc, αλλά αντικαταστάθηκε από το 2m03.792s του Oscar Piastri. Ο Sainz, στα ενδιάμεσα επίσης, βρήκε στη συνέχεια μισό δευτερόλεπτο από τον Piastri για να σημειώσει 2m03.207s.
Στη συνέχεια, ο Sargeant έβγαλε μια κόκκινη σημαία αφού προχώρησε κατευθείαν στο τέλος του Kemmel Straight, δηλώνοντας ότι “δεν μπορούσε να στρίψει” καθώς κλείδωνε το τιμόνι δεξιά χωρίς ορατό αποτέλεσμα και έμεινε στη Les Combes. καθώς το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε.
Μόλις η πίστα άνοιξε για άλλη μια φορά με 20 λεπτά να απομένουν, δεν υπήρξαν οδηγοί εντός της, καθώς η βροχόπτωση κλιμακώθηκε για να κορεστεί ακόμη περισσότερο η επιφάνεια της πίστας.
Ο Perez και ο Max Verstappen έσπασαν το εμπάργκο μετά την κόκκινη σημαία και βγήκαν στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά, παρά την επιδείνωση των κακών καιρικών συνθηκών. Κατάφεραν έναν γύρο εξόδου ο καθένας, πριν επιστρέψουν στα στεγνά γκαράζ τους.
Οι Aston Martins πραγματοποίησαν τους δικούς τους αναγνωριστικούς γύρους στο ενδιάμεσο, επιστρέφοντας επίσης στο pitlane στο τέλος. Τόσο η Ferrari, όσο και οι Alfa Romeos εμφανίστηκαν στην πίστα στο τέλος της συνεδρίας, όπως και ο Lewis Hamilton, για να γράψουν έναν τελευταίο γύρο.
15 οδηγοί έθεσαν αντιπροσωπευτικούς χρόνους, με τον ενδιάμεσο γύρο του Norris να είναι αρκετός για τρίτος στη σειρά μπροστά από τον Leclerc – ο οποίος είχε τον ταχύτερο γύρο στο βρεγμένο ελαστικό.
Ο Perez ήταν πέμπτος ταχύτερος στον χρόνο έναρξης του session του Albon, ενώ ο Tsunoda ήταν λίγο πάνω από το ένα δέκατο ταχύτερος από τους Haas του Kevin Magnussen.
Ο χρόνος του Daniel Ricciardo στο wets ήταν αρκετά καλός για τον ένατο ταχύτερο, με τον Nico Hulkenberg να συμπληρώνει το top 10 έναντι των Alonso, Hamilton και George Russell. Ο Valtteri Bottas και ο Zhou υποστήριξαν τη σειρά όσων είχαν ορίσει χρόνους, ενώ ο τελευταίος είχε μια στιγμή εκτός πίστας στη Malmedy.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!