Ο Charles Leclerc θα ξεκινήσει το πρώτο GP της Αυστραλίας μετά από το 2019 από την pole position, ενώ για τον Nicholas Latifi και τον Lance Stroll ήταν μια κακή μέρα.
Επιστρέφοντας στην πίστα στην πίστα Albert Park, οι κατατακτήριες χαρακτηρίστηκαν από δύο ατυχήματα, εκ των οποίων το πρώτο αφορούσε τους Latifi και Stroll, το δίδυμο συγκρούστηκε στο Q1. Θα ξεκινήσουν από το πίσω μέρος του grid.
Το Q3 είχε τη δεύτερη συντριβή, ο Fernando Alonso έχασε τα υδραυλικά και καθώς δε μπορούσε να κατεβάσε στην 3η ταχύτητα, χτύπησε στον τοίχο της στροφής 11, αφήνοντάς τον στη 10η θέση.
Στην pole position, ωστόσο, είναι ο Leclerc που διεκδίκησε την πολυπόθητη θέση grid μπροστά από τον Max Verstappen κατά 0,286 δευτερόλεπτα.
Ο Sergio Perez θα παραταχθεί στην P3 μπροστά από τον Lando Norris.
Μετά από μία P1 έκπληξη από τον Lando Norris στην τελική περίοδο δοκιμαστικών, η Formula 1 επέστρεψε σε συνήθεις καταστάσεις στην κορυφή με τη Red Bull και τη Ferrari να μάχονται για τις πρώτες θέσεις με τον Max Verstappen στην P1 αρχικά με 1:18.580.
Καθώς οι αντίπαλοί του πάλευαν να περάσουν στο Q2, ο Lance Stroll ήταν ένας από τους τελευταίους οδηγούς που βγήκαν έξω, ο Καναδός έπρεπε να περιμένει καθώς η Aston Martin επισκεύαζε το αυτοκίνητό του μετά το ατύχημά του στο Practice3.
Αλλά δεν ήταν η μέρα του, ο Stroll και ο Nicholas Latifi ήρθαν σε επαφή καθώς η Williams προσπάθησε να περάσει για θέση πίστας, η Williams έχασε το πίσω φτερό της πριν καταλήξει με το ρύγχος στις μπαριέρες.
«Μπιπ Latifi, τι μπιπ κάνει; Απλά με χτύπησε», είπε ο Stroll ενώ ο Latifi είπε στη Williams ότι «δεν καταλάβαινε τι έκανε, δεν κοιτούσε στους καθρέφτες του».
Η AMR22 του Stroll υπέστη επίσης ζημιά, και οι δύο οδηγοί εκτός προκριματικών με τον Latifi πιο αργό από όλους και τον Stroll χωρίς χρόνο στο όνομά του.
Το τρακάρισμα του Stroll σήμαινε ότι η Aston Martin είχε χρόνο να επισκευάσει το αυτοκίνητο του Sebastian Vettel, ενώ ο οδηγός μπήκε στην ουρά αυτοκινήτων όταν η περίοδος συνεχίστηκε με 2 λεπτά να απομένουν.
Ο Γερμανός έφτασε μόνο στην P18, εκτός συνέχειας μαζί με τους που είχαν το ατύχημα, καθώς και τους Alex Albon και Kevin Magnussen. Τα προβλήματα της Williams επιδεινώθηκαν καθώς ο Albon σταμάτησε στον επόμενο γύρο του.
Το Q2 ήταν μία από τα ίδια στην κορυφή, αν και η Red Bull στην κορυφή ήταν του Sergio Perez, ο οποίος θα εξεταστεί μετά τα προκριματικά για αποτυχία επιβράδυνσης υπό κίτρινες σημαίες.
Υπήρχε λίγο δράμα για τον Verstappen και τον Lewis Hamilton, ο τελευταίος παραπονέθηκε ότι η Red Bull βρισκόταν στο δρόμο του σε έναν γρήγορο γύρο. Ο Verstappen πήγε προς τα αριστερά, αλλά όχι κατά πολύ, ο 24χρονος ρώτησε την ομάδα του αν ο Hamilton ήταν σε γρήγορο γύρο. Του είπαν Ναι.
Ο Fernando Alonso ήταν ο πλησιέστερος στις Red Bull και Ferrari, ενώ εκτός ήταν οι Pierre Gasly, Valtteri Bottas, Yuki Tsunoda, Guanyu Zhou και Mick Schumacher. Ήταν η πρώτη φορά από το 2016 που ο Bottas δεν πέρασε στο Q3.
Ένας ένας οι οδηγοί στο Q3 ζήτησαν από τις ομάδες τους, μερικοί πιο ευγενικά από άλλους, κράνη με πιο σκούρα visors, καθώς ο ήλιος που έδυε τους ενοχλούσε. Ο Verstappen ήταν σε πορεία για έναν απίστευτο γύρο, ταχύτερος στους δύο πρώτους τομείς, μόνο για να κάνει ένα λάθος στην τελευταία στροφή.
Αυτό άνοιξε την πόρτα στον Perez να πάει πιο γρήγορα, ακολουθούμενος από τον Leclerc με 1:18.239. Και μετά βγήκαν οι κόκκινες σημαίες…
Ο Alonso, βγήκε ανοιχτά στα χαλίκια και έπεσε στον τοίχο στη στροφή 11 αφού μπήκε πολύ βαθιά στα φρένα. Είπε στην Alpine: «Έχασα τα υδραυλικά, δεν μπορούσα να αλλάξω ταχύτητα».
Επιστροφή στην πίστα με επτά λεπτά να απομένουν.
Ο Perez βελτιώθηκε αλλά δε τα κατάφερε, ο Verstappen πήγε αρκετά γρήγορα για να πάρει την προσωρινή P1, αλλά στη συνέχεια ο Leclerc πήγε μωβ, πράσινο, μωβ τομείς για να κερδίσει τον Ολλανδό με 1:17.869, ο Verstappen ήταν 0.286δ κάτω.
Ο Perez τερμάτισε στην P3 μπροστά από τους Norris, Hamilton, Russell και Ricciardo. Οι Ocon, Sainz και Alonso συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!