Ο Charles Leclerc κατέβηκε στο 1:18 καθώς ανέβασε ρυθμό στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών της Παρασκευής στη Μελβούρνη, έχοντας διαφορά ένα τέταρτο του δευτερολέπτου από τον Max Verstappen.
Ο Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο γύρου 1:18.978 γύρω από την ανανεωμένη πίστα Albert Park με τις 14 στροφές, ολοκληρώνοντας τη περίοδο 0,245 δευτ. ταχύτερος του Verstappen.
Ο Carlos Sainz, ο οποίος ενημερώθηκε στη μέση της περιόδου ότι είχε μια επίπληξη για την παρεμπόδιση που έκανε στο Practice1, ήταν ο τρίτος ταχύτερος.
Η δεύτερη περίοδος δοκιμαστικών της Παρασκευής ξεκίνησε με μερικές σταγόνες βροχής καθώς ο Valtteri Bottas έκανε τον πρώτο γύρο και ο Verstappen περίμενε στο μονοθέσιό του, ενώ η Red Bull εργαζόταν για αλλαγές στη ρύθμιση για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ένας άλλος οδηγός που καθόταν στα pits ήταν ο Sebastian Vettel με την Aston Martin να αλλάζει τη μονάδα ισχύος του μετά την βλάβη στο Practice1.
Όπως έκανε και στη σημερινή πρώτη περίοδο, η McLaren ηγήθηκε της πρώτης φάσης με τον Daniel Ricciardo μπροστά από τον Lando Norris, αλλά δεν κράτησε πολύ πριν ο Leclerc περάσει μπροστά με 1:20.898 με τον Sainz δεύτερο. Οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν τα μεσαία ελαστικά της Pirelli.
Ο Sainz και ο Lance Stroll επισημάνθηκαν από τους αγωνοδίκες για παρεμπόδιση, αν και αυτή τη φορά έφταιγε ο Stroll με τον Sainz να έχει ήδη επίπληξη για παρεμπόδιση εναντίον του Guanyu Zhou στο P1.
Αλλάζοντας στα μαλακά Pirelli, οι οδηγοί της Ferrari πήγαν ακόμα πιο γρήγορα. Στον πρώτο γρήγορο γύρο του, ο Sainz έπρεπε να σηκώσει το πόδι από το γκάζι στην πρώτη στροφή με τον Yuki Tsunoda να πηγαίνει αργά στην αγωνιστική γραμμή. Ο επόμενος γρήγορος γύρος του, είδε μωβ στον πρώτο και τον τρίτο τομέα, ήταν στο 1:19.568 με τον Leclerc να βρίσκεται μαζί του στα 1:19, με 0.203δ διαφοράς.
Ο Verstappen βγήκε για ένα τρέξιμο πέντε γύρων, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στην P9 πριν επιστρέψει στα pits. «Εξακολουθώ να έχω τα ίδια προβλήματα», είπε στη Red Bull. «Είναι απίστευτα ουδέτερο σε υψηλή ταχύτητα, δεν μπορώ να στρίψω το αυτοκίνητο».
Με άλλους οδηγούς να αλλάζουν τα μεσαία τους ελαστικά με μαλακά, ο Fernando Alonso πήγε γρηγορότερα για να τον περάσουν σύντομα οι Ferrari, 1:19.376 για τον Sainz που ήταν 0,111 δευτ. ταχύτερος από τον βελτιωμένο χρόνο του Leclerc.
Ο Esteban Ocon τερμάτισε τέταρτος μπροστά από τους Norris, Pierre Gasly και Bottas. Ο George Russell και ο Lewis Hamilton ήταν όγδοος και ένατος, ενώ δεν υπήρχε ακόμα κανένα σημάδι του Vettel με τη μισή περίοδο να έχει ολοκληρωθεί.
Ο Verstappen επέστρεψε στη δράση με ένα σετ μαλακών ελαστικών, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής πήγε τέταρτος, αλλά ο χρόνος του ήταν πάνω από τέσσερα δέκατα κάτω από τον καλύτερο του Sainz. Ο επόμενος γύρος του τον έκανε να περάσει τον Alonso, αλλά σύντομα βρέθηκε ξανά στα τέσσερα δέκατα, καθώς ο Leclerc αντικατέστησε τον Sainz στην κορυφή του πίνακα των χρόνων με 1:18.978.
Ένα λάθος στον επόμενο γύρο του Verstappen τελείωσε με ένα «μπιπ» και στη συνέχεια το έκανε σωστά, χωρίζοντας τις Ferrari.
Η Aston Martin ανακοίνωσε με 15 λεπτά να απομένουν ότι «παρά τις καλύτερες προσπάθειες της ομάδας» ο Vettel δεν θα βρισκότανε στη πίστα σε αυτή τη περίοδο.
Οι κόκκινες σημαίες βγήκαν για πρώτη φορά στη περίοδο με 12 λεπτά να απομένουν για το τέλος, όταν ο Lance Stroll πάτησε τα kerbs και έχασε ένα κομμάτι από την κάθετη αεροτομή μπροστά από τον μπροστά αριστερά τροχό του.
Ο Leclerc είχε ένα μία ανησυχία αργά στη περίοδο καθώς ανέφερε «πολύς αέρας στο πιλοτήριο, γύρω από τα πόδια μου, είναι όλα εντάξει;» Η Ferrari του είπε ότι δεν έβλεπαν κανένα σημάδι προβλήματος και ο Leclerc συνέχισε να κάνει γύρους.
Ολοκλήρωσε τη περίοδο στην P1 με 1:18.978, 0.245 δευτ. πάνω από τον Verstappen με τον Sainz τρίτο μπροστά από τους Alonso, Sergio Perez και Ocon.
Ο τοπικός ήρωας Ricciardo ήταν στην P10 ενώ ο Russell ήταν 11ος και ο Hamilton 13ος, ο τελευταίος 1,5 δευτ. μακριά από τον ρυθμό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!