Το 1-2 στην τελευταία περίοδο δοκιμών έκανε η Ferrari με τον Ericsson στην 3η θέση. Τα τρία μονοθέσια με ίδιο κινητήρα ήταν τα μοναδικά που έβαλαν τα σλικ ελαστικά σε μια στεγνή στο τέλος της διαδικασίας πίστα. Verstappen και Sainz οι κορυφαίοι με ενδιάμεσα.
Σε βρεγμένο οδόστρωμα ξεκίνησε η 3η περίοδος δοκιμών καθώς μέχρι και λίγο πριν την έναρξη της διαδικασίας η βροχή είχε κάνει αισθητή την παρουσία της.
Με τα βρόχινα ελαστικά οι πρώτοι γύροι εξόδου για τους οδηγούς. Στην Williams το μονοθέσιο του Stroll τέθηκε υπό αλλαγές λόγω προβλημάτων στο κιβώτιο και αντικατάστασής του.
Ο Fernando Alonso πριν το πέρας του πρώτου δεκαλέπτου αποφάσισε να τσεκάρει την πίστα με τα ενδιάμεσα. Λίγα λεπτά αργότερα την κίνηση του Ισπανού ακολούθησε και ο Hulkenberg ο οποίος έγραψε και τον πρώτο χρόνο του FP3 κινούμενος στο 1:40.863 και ξεκίνησε άμεσα να κατεβάζει σε κάθε πέρασμα.
Με τις συνθήκες στο οδόστρωμα να γίνονται όλο και καλύτερες ακόμα περισσότεροι μπήκαν για χρονομετρημένες προσπάθειες με σαφώς πιο ανταγωνιστικούς γύρους και συνεχείς αλλαγές στην κατάταξη. Έτσι 25 λεπτά πριν το τέλος ο Alonso ήταν ο ταχύτερος ενώ Force India και Haas δεν έκαναν κανένα γύρο.
Η δράση στην συνέχεια περιορίστηκε με τις Haas και τον Stroll να προσπαθούν να καλύψουν τον χαμένο χρόνο.
Μπαίνοντας στο τελευταίο δεκάλεπτο οι Mercedes ήταν στο 1-2 και οι McLaren στο 3-4 με τα ενδιάμεσα ελαστικά όλοι.
Μάχες για βελτίωση στο τελευταίο τρίλεπτο με την Ferrari να δικαιώνεται με την επιλογή των σλικ καθώς έκανε το 1-2 με τον Ericsson στην 3η θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!