Ο Carlos Sainz χάρισε στους θαυμαστές της Ferrari χαμόγελα καθώς σημείωσε εντυπωσιακό ρυθμό στη δεύτερη και τελευταία περίοδο δοκιμαστικών για το Σαββατοκύριακο του Grand Prix της Αυστρίας, με τον Charles Leclerc δεύτερο στη Red Bull Ring.
Μετά τα προκριματικά ατυχήματα της Παρασκευής, ούτε το μονοθέσιο του Lewis Hamilton, εξοπλισμένο με το εφεδρικό σασί της Mercedes, ούτε του George Russell δεν ήταν έτοιμα για την έναρξη του Practice 2 , καθώς η Mercedes επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει την άδεια κατά της απαγόρευσης κυκλοφορίας για να τα διορθώσει κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η ομάδα ήταν ακόμα απασχολημένη με την προετοιμασία των μονοθεσίων, συμπεριλαμβανομένων των νέων κιβωτίων ταχυτήτων, καθώς το φως του pit lane έγινε πράσινο.
Ο Charles Leclerc έθεσε τον πρώιμο ρυθμό, με 1:10,3, για τον οδηγό της Ferrari με τα μεσαία ελαστικά, δίνοντάς του 0,03 δευτ. διαφοράς από τον Lando Norris, η McLaren κατευθείαν στα μαλακά ελαστικά μετά τα δεινά του στις κατατακτήριες της Παρασκευής.
Ο Leclerc ανέβασε το ρυθμό του στο 1:09,6 για να ξεπεραστεί από τον Max Verstappen, με τον οδηγό της Red Bull να είναι μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος αλλά με το μαλακά Pirellis.
Ο Russell ήταν ο πρώτος από τους οδηγούς της Mercedes που άφησε τα pit, ενώ ο Βρετανός έκανε τον πρώτο του γύρο 10 λεπτά από την έναρξη της περιόδου. Ένας μόνο γύρος εξόδου και επέστρεψε στα pit, μια σύντομη στάση και μετά έφυγε ξανά. Ο πρώτος του χρονομετρημένος γύρος τον έβαλε στην P6, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen που είχε ανεβάσει το ρυθμό του σε 1:08,9.
Ο Sainz χώρισε τους Verstappen και Leclerc, 0,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον pole-sitter του sprint αγώνα, με τον Russell στην επόμενη θέση, ενώ ο Pierre Gasly ήταν πέμπτος μπροστά από τον Alex Albon.
Ο Russell είπε στη Mercedes ότι το κουμπί προσπέρασής του δεν λειτουργούσε στη στροφή 1. Του είπανε ότι δεν φαίνεται ότι το πάτησε, απάντησε: “Το πάτησα τέσσερις φορές!”
Ενώ οι αντίπαλοί τους έκαναν τους γύρους, η Alpine επέλεξε να κρατήσουν τον Fernando Alonso και τον Esteban Ocon στο γκαράζ για την πρώτη μισή ώρα, χωρίς να βλέπουν πολλούς λόγους να τρέξουν δεδομένου ότι δεν τους επιτρέπεται να αλλάξουν τίποτα σχετικά με το setup του αυτοκινήτου.
Ο Ocon και ο Alonso ήταν στην πίστα πριν από τον Hamilton, ο Γάλλος ανέβηκε στη δεύτερη θέση στα μεσαία ελαστικά με τον Alonso στην P3, όπου έγιναν τρίτη και τέταρτη θέση καθώς ο Leclerc αντικατέστησε τον Verstappen στην P1 πριν πέσει κι αυτός, ο Carlos Sainz πήγε ταχύτερος με 1:08,6.
Και όλο αυτό το διάστημα η Mercedes συνέχιζε να εργάζεται στο αυτοκίνητο του Hamilton, ο Βρετανός φορούσε το κράνος του και περίμενε να μπουν τα τελευταία κομμάτια. Τελικά έφυγε από τα pits με 14 λεπτά να απομένουν, πήγε στην P9 στον πρώτο του χρονομετρημένο γύρο.
Η περίοδος ολοκληρώθηκε με τον Sainz να βρίσκεται στην κορυφή μπροστά από τους Leclerc, Verstappen, Alonso, Ocon, Sergio Perez, Russell και Valtteri Bottas. Οι Hamilton και Norris συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!