Ο Charles Leclerc έθεσε τον ταχύτερο χρόνο κατά τη διάρκεια μιας περιόδου με αρκετά περιστατικά στην Αυστρία, καθώς ο Valtteri Bottas είχε βαρύ ατύχημα και ο Max Verstappen χτύπησε επίσης τον τοίχο.
Ο Leclerc έθεσε χρόνο 1:05.086, πιο αργά από τους χρόνους από την πρώτη περίοδο δοκιμαστικών, για να τελειώσει 0.331δ πάνω από τον Bottas, καθώς τρία περιστατικά κυριάρχησαν την περίοδο.
Ο Verstappen περιστράφηκε στη 10η στροφή – όπου υπήρχε έντονη αντίθετη ροή ανέμου – και υπέστη μια οπίσθια σύγκρουση με τις μπαριέρες ελαστικών, προκαλώντας διακοπή της περιόδου.
Σχεδόν αμέσως μόλις συνεχίστηκε η περίοδος, σταμάτησε ξανά, αυτή τη φορά για ένα βαρύ περιστατικό που περιλάμβανε τον Bottas. Ο Bottas έχασε τον έλεγχο της Mercedes W10 στην αριστερή μεσαίας ταχύτητας στροφή 5, αλλά το αυτοκίνητο έπιασε πρόσφυση και πάλι αλλά συνέχισε ευθεία και πέρασε από τα χαλίκια, πριν υποστεί βαρυά πρόσκρουση με τη μπαριέρα. Ο Bottas δεν τραυματίστηκε στο ατύχημα, αλλά πήγε προληπτικά στο ιατρικό κέντρο, αφού τα δεδομένα του αυτοκινήτου κατέγραψαν κρούση 25G.
Λίγο μετά την συνέχεια στη περίοδο, ήταν σειρά του Sebastian Vettel να έχει παρόμοια έκβαση με τον Verstappen, αν και η Ferrari με το πλάι σταμάτησε στα χαλίκια, πολύ κοντά στις μπαριέρες. Η έξοδος του Vettel σήμαινε ότι τελείωσε στην όγδοη θέση, λίγο πιο μπροστά από τον Verstappen και 0.785δ πίσω από τον Leclerc.
Ο Pierre Gasly έμεινε για να πάρει τα ηνία της προσπάθειας της Red Bull στο σπίτι της και τελείωσε σε μία ανταγωνιστική τρίτη θέση, καθώς επιδιώκει να ξεπεράσει μια σειρά από υποτονικά αποτελέσματα, ενώ ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Lewis Hamilton ήταν σε μία ήσυχη τέταρτη θέση.
Αρκετοί από τους συνήθεις γρήγορους οδηγούς είχαν τους γύρους τους να διακυβεύονται είτε να διακόπτονται από κόκκινες ή κίτρινες σημαίες στη περίοδο.
Ο Carlos Sainz Jr., ο οποίος θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής την πίσω γραμμή του grid λόγω αλλαγής της μονάδας ισχύος, ήταν πέμπτος, μπροστά από τον Romain Grosjean της Haas και τον Kimi Raikkonen της Alfa Romeo. Ο Lando Norris έκλεισε την κορυφαία 10αδα για την McLaren, με τον Kevin Magnussen της Haas, τον Sergio Perez της Racing Point και τον Alexander Albon της Toro Rosso, να είναι μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τον Leclerc σε μια στενή περίοδο.
Ο Antonio Giovinazzi ήταν 14ος, μπροστά από τον Daniil Kvyat και το δίδυμο της Renault Nico Hulkenberg και Daniel Ricciardo, οι οποίοι βρίσκονταν στο τέλος ενός ανταγωνιστικού midfield. Ο Ricciardo ήταν 17ος, αλλά μόλις 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. Ένα κενό τεσσάρων δέκατων ακολούθησε για τον Lance Stroll της Racing Point, με τον George Russell της Williams άλλα τέσσερα δέκατα κάτω από τον πρώην αντίπαλό του στην F3. Ο Robert Kubica έμεινε στο πίσω μέρος του grid των 20 αυτοκινήτων, με τον καλύτερό του χρόνο να είναι 1,3δ πίσω από τον teammate του στη Williams Russell.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!