Στη 13:00 ώρα Ελλάδος είχαμε εκκίνηση του πρώτου FP3 της χρονιάς στην όμορφη πίστα της Red Bull στην Αυστρία. Οι συνθήκες ήταν ιδανικές, καθώς η μέρα ήταν ηλιόλουστη, χωρίς ακραίες θερμοκρασίες. Συνεχίζοντας να δείχνει την καθολική ανωτερότητά της, η Mercedes βρέθηκε ξανά στην κορυφή, με την “ψαλίδα” μεταξύ των πρώτων ομάδων ωστόσο να είναι πολύ μικρότερη από ότι φαινόταν χθες! Τι αναμένουμε άραγε να δούμε στις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς;
Η εκκίνηση βρήκε πρώτον τον Lando Norris στην πίστα με την πορτοκαλί του McLaren. To πρώτο δεκάλεπτο βρήκε τους περισσότερους οδηγούς στα pits, με ελάχιστους από αυτούς να δοκιμάζουν να θέσουν χρόνους. Τον πρώτο γρήγορο χρόνο έθεσε η McLaren με τον Carlos Sainz Jr με τη μαλακή γόμα και το χρονόμετρο να σταματά στο 1:06:307. Αυτός ο χρόνος ήταν δεδομένο πως θα κατεβεί κατά πολύ… Στην επόμενη προσπάθεια κατέβασε τον χρόνο του κατά 43 χιλιοστά του δευτερολέπτου, τεστάροντας την ταχύτητα του μονοθεσίου καθώς και την αντοχή της μεσαίας γόμας των ελαστικών.
Μετά το πρώτο τέταρτο, μόνο ο Ισπανός είχε θέσει κάποιον επίσημο, “γρήγορο” χρόνο. Σειρά στην πίστα είχε η γαλλική Renault, με τον Esteban Ocon να κάνει γρήγορο χρόνο που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:06:329. Η δράση στην πίστα συνέχισε να είναι περιορισμένη στο πρώτο εικοσάλεπτο. Έπειτα, με τον χρόνο να “πιέζει” τις ομάδες, όλο και περισσότεροι οδηγοί άρχισαν να βγαίνουν στην πίστα.
Τότε στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε ο Vettel με έναν χρόνο στο 1:05:159! Κοντά του ήταν ο Bottas και ο πολύ “ορεξάτος” Ricciardo. Σε εκείνο το σημείο ο Hamilton ανέβηκε στην κουφή των χρόνων με την μέση γόμα βέβαια, κάνοντας επίδειξη δύναμης! Οι 2 Ferrari με την μαλακή γόμα, βρίσκονταν πολύ κοντά στον Βρετανό. Σε ένα θέαμα που μας έχει συνηθίσει το διήμερο αυτό, ο κινητήρας του Perez “πέταξε” κανό, συνεχίζοντας την περίεργη και ανησυχητική αυτή συνθήκη.
Στο μισάωρο του FP3 βγήκε και κόκκινη σημαία, με τον Latifi να έχει πολύ άσχημη έξοδο μετά την ευθεία εκκίνησης και να “καταστρέφει” το μονοθέσιο της Williams… Συγκεκριμένα, έχοντας χάσει την κορυφή της στροφής 1, προσπάθησε με μια ταχύτατη υπερδιόρθωση να επαναφέρει το μονοθέσιο, το οποίο ωστόσο γλίστρησε στα προστατευτικά ατάκτως.
Με την κόκκινη σημαία χάθηκε αρκετός, πολύτιμος για τις ομάδες χρόνος, που έπρεπε να αναπροσαρμόσουν κάπως το πρόγραμμά τους για αυτό το κομμάτι των δοκιμών! Με 26 λεπτά να απομένουν, δόθηκε η συνέχεια του FP3. O Lewis Hamilton βρέθηκε πρώτος ξανά στην πίστα και πάλι με την μαλακή γόμα…
Οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν, με τον Vettel να θέτει νέο χρόνο στο 1:04:851 με την μαλακή γόμα. Καλό χρόνο έκανε και ο Leclerc που βρέθηκε για πρώτη φορά στην κορυφή της κατάταξης, βελτιώνοντας σημαντικά τον χρόνο του team-mate του. Βέβαια οι Mercedes ακόμα δεν είχαν θέσει χρόνο με την μαλακή γόμα. Και αυτό ήταν κάτι που άφηνε ένα μυστήριο για την πραγματική κατάταξη των ομάδων…
Πρώτος για τις Mercedes o Bottas έβαλε την κόκκινη γόμα, δείχνοντας πολύ γρήγορος. Το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Hamilton, δείχνοντας πως οι Mercedes αναμένονται κυρίαρχες στις κατατακτήριες… Πολύ καλό χρόνο είχε εκείνη τη στιγμή ο Ocon που βρίσκονταν λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρωτοπόρο Hamilton. Καλό χρόνο έκανε και ο Αυστραλός team mate του, που βρέθηκε ελάχιστα πίσω του.
Ενώ ακόμα απέμεναν 10 λεπτά, ο Verstappen έκανε τον πρώτο του χρόνο με την μαλακή γόμα και βρέθηκε 283 χιλιοστά μακριά από την κορυφή! Πολύ δυναμικά συνέχισε η Racing Point, η οποία έδειξε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που δημιούργησε με τους εξαιρετικούς της χρόνους εχθές, ευρισκόμενη επάνω από όλες τις ομάδες της “μέσης”.
Όλες οι ομάδες βρέθηκαν στην πίστα το τελευταίο 5λεπτο για να κάνουν τους τελικούς τους χρόνους… Εντυπωσιακός για μια ακόμη φορά ο Perez, βρέθηκε μόλις 4,5 δέκατα πίσω από την κορυφή, δημιουργώντας προβληματισμό σε πολλές ομάδες…
Η τελική κατάταξη βρήκε τον Hamilton και τον Bottas στο 1-2, τον Verstappen στην 3η θέση, με τον Perez κοντά του να ακολουθεί. Στην 5η θέση ήταν η Ferrari του Leclerc, με τους Albon, Vettel και Stroll να ακολουθούν. Την δεκάδα έκλεισαν οι Gasly και Norris.
POS | DRIVER | TIME | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|
1 | 1:04.130 | 21 | ||
2 | 1:04.277 | +0.147s | 22 | |
3 | 1:04.413 | +0.283s | 20 | |
4 | 1:04.605 | +0.475s | 19 | |
5 | 1:04.703 | +0.573s | 19 | |
6 | 1:04.725 | +0.595s | 22 | |
7 | 1:04.851 | +0.721s | 20 | |
8 | 1:04.918 | +0.788s | 18 | |
9 | 1:04.949 | +0.819s | 19 | |
10 | 1:04.950 | +0.820s | 22 | |
11 | 1:05.037 | +0.907s | 11 | |
12 | 1:05.088 | +0.958s | 13 | |
13 | 1:05.177 | +1.047s | 24 | |
14 | 1:05.290 | +1.160s | 24 | |
15 | 1:05.363 | +1.233s | 18 | |
16 | 1:05.565 | +1.435s | 21 | |
17 | 1:05.648 | +1.518s | 18 | |
18 | 1:05.654 | +1.524s | 16 | |
19 | 1:05.773 | +1.643s | 19 | |
20 | 1:07.049 | +2.919s | 6 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!