Επιτέλους η Formula 1 επέστρεψε! Υπό τον φόβο της βροχής, στις πρώτες δοκιμές της Αυστρίας και για τον πρώτο φετινό αγώνα, όλα ήταν έτοιμα στις 12 ώρα Ελλάδος για να γίνει και επίσημα η εκκίνηση του 2020.
Με την πιθανότητα της βροχής να βρίσκεται στο 60%, τα μονοθέσια της F1 βγήκαν στην πίστα. Το ρόδι για την φετινή χρονιά έσπασε η McLaren του Carlos Sainz Jr. Η πίστα είχε εμφανή σημάδια από τις χθεσινές βροχές και αυτός ήταν ακόμη ένας λόγος που οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα ακριβώς επιφυλακτικοί. Σημαντικότερος λόγος βέβαια ήταν η τεράστια αποχή τους από την αγωνιστική δράση…
Πρώτος χρόνος σημειώθηκε από τον Valtteri Bottas, ενώ οι πρώτες ψιχάλες είχαν κάνει την εμφάνισή τους. Στην πίστα εκείνη τη στιγμή βρίσκονταν ο Φινλανδός και οι 2 McLaren. Η βροχή άρχισε να κάνει πιο έντονη την εμφάνισή της, κάτι που φαίνεται πως θα ταλαιπωρήσει βέβαια τις ομάδες όλο το αγωνιστικό τριήμερο… Αυτό έκανε τις ομάδες να παραμείνουν περισσότερο στα pits και τη δράση να ανασταλεί.
Τότε ήταν και η στιγμή που ο (33-χρονος πια) Vettel έκανε την πρώτη δοκιμή με ενδιάμεσα ελαστικά, μια επιλογή που όπως φάνηκε δεν ταίριαζε στις συνθήκες της πίστας. Η πίστα ήταν ομολογουμένως πολύ στεγνή για ελαστικά βροχής! Μετά το πρώτο μισάωρο, όπου και η δράση ήταν σχεδόν μηδαμινή, οι ομάδες άρχισαν να βγαίνουν στην πίστα. Ακόμα βέβαια χρόνοι δεν είχαν αρχίσει να γίνονται. Πρώτος παρέμενε ο Bottas με τον αρχικό του χρόνο στο 1:07:578.
55 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμών, καπνός βγήκε από τον κινητήρα του Perez. Αυτό ήταν κάτι που σίγουρα δεν πήραν αψήφιστα στα στρατόπεδα της Mercedes, που προμηθεύει κινητήρες στην Racing Point… Ωστόσο ο Μεξικανός κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, μέχρι… ο χρόνος του να διαγραφεί για καταπάτηση των ορίων της πίστας. Η Ferrari δοκιμάζοντας με μεσαία γόμα, κατάφερε με τον Vettel να βρεθεί στην 2η θέση των χρόνων.
Οι περισσότερες ομάδες βρίσκονταν στην πίστα 45 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμών και προσπαθούσαν να ανακτήσουν τον χαμένο χρόνο λόγω της βροχής. Οι χρόνοι βέβαια δεν κατέβαιναν, με τις ομάδες να κάνουν πολλές δοκιμές. Έτσι στην κατάταξη βρισκόταν ένα συνηθισμένο δίδυμο, οι Vettel και Hamilton! Αυτή ήταν και η στιγμή που οι Ricciardo και Stroll έκαναν τους γρήγορους γύρους τους και βρέθηκαν αυτοί στην κορυφή. Οι χρόνοι εξακολουθούσαν να κατεβαίνουν και η πίστα να στεγνώνει.
Στο μισάωρο πριν τη λήξη, οι 2 Mercedes είχαν τους καλύτερους χρόνους, με τα μαύρα νέα τους μονοθέσια! Μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο μόνος οδηγός που δεν είχε ακόμα χρόνο ήταν ο Grosjean! Οι 2 Ferrari ήταν αρκετά πιο χαμηλά, έχοντας ωστόσο κάνει χρόνους με μεσαίες γόμες. Σε απόσταση μόλις μισού δευτερολέπτου βρισκόταν η “ροζ Mercedes”, η Racing Point. Ο πήχης ήταν πια στο 1:04:08 και τον είχε θέσει ο Hamilton. Οι 2 Red Bull βρίσκονταν επίσης χαμηλά, μην δείχνοντας διάθεση να πιέσουν για χρόνο με την μαλακή γόμα.
Στα 15 λεπτά για την λήξη των δοκιμών, ο Verstappen είχε ένα τετ-α-κε στην πρώτη στροφή, στην προσπάθειά του να πιέσει για έναν καλό χρόνο. Λίγο πιο μετά ακολούθησε και ένα ακόμη τετ-α-κε από την Alpha Tauri του Daniel Kvyat, που παραλίγο να φέρει ατύχημα με τον George Russell. To 1-2 της Mercedes καλά κρατούσε λίγο πριν τη λήξη, με τον Versappen να κάνει έναν χρόνο που τον έφερε στην πρώτη τριάδα!
Όλοι οι οδηγοί πίεσαν στο τέλος για έναν καλύτερο χρόνο. Εξαιρετικά δείγματα γραφής έδειξαν οι Racing Point και η McLaren, που πίεζαν συνεχώς για πρώτους χρόνους. Ωστόσο, δεν πρέπει ποτέ να αμελούμε πως οι δοκιμές είναι… δοκιμές.
Στο τέλος, οι Mercedes έκαναν το 1-2, με τον Verstappen 3o. Την πεντάδα ολοκλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Sainz και Perez. Ακολούθησαν κατά σειρά οι Norris, Albon και Ricciardo. Την δεκάδα έκλεισαν οι Magnussen και Leclerc.
O μόνος που δεν συμπλήρωσε χρόνο, ήταν ο Romain Grosjean.
POS | DRIVER | TIME | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|
1 | 1:04.816 | 42 | ||
2 | 1:05.172 | +0.356s | 38 | |
3 | 1:05.418 | +0.602s | 37 | |
4 | 1:05.431 | +0.615s | 41 | |
5 | 1:05.512 | +0.696s | 33 | |
6 | 1:05.621 | +0.805s | 41 | |
7 | 1:05.701 | +0.885s | 29 | |
8 | 1:05.860 | +1.044s | 29 | |
9 | 1:05.907 | +1.091s | 27 | |
10 | 1:05.924 | +1.108s | 31 | |
11 | 1:06.074 | +1.258s | 34 | |
12 | 1:06.077 | +1.261s | 32 | |
13 | 1:06.270 | +1.454s | 22 | |
14 | 1:06.360 | +1.544s | 24 | |
15 | 1:06.365 | +1.549s | 28 | |
16 | 1:06.404 | +1.588s | 25 | |
17 | 1:06.495 | +1.679s | 27 | |
18 | 1:06.906 | +2.090s | 31 | |
19 | 1:06.943 | +2.127s | 19 | |
20 | 1:46.361 | +41.545s | 6 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!