Ο Lewis Hamilton έθεσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών του Αυστριακού Grand Prix μπροστά από τον teammate του Valtteri Bottas, οδηγώντας ένα δεύτερο διαδοχικό 1-2 για τη Mercedes για την έναρξη της σεζόν της Formula 1 το 2020.
Ο Sergio Perez της Racing Point πήρε την τρίτη θέση, με τους οδηγούς της Ferrari και της Red Bull να τελειώνουν αρκετά πίσω από τους κορυφαίους αντιπάλους τους στην κατάταξη.
Στην αρχή της περιόδου των 90 λεπτών στη Red Bull Ring, ο Romain Grosjean βγήκε πρώτος καθώς – ο οδηγός της Haas προσπαθούσε να αντισταθμίσει τον χαμένο χρόνο στο P1, όπου ένα ζήτημα φρένων τον είχε περιορίσει στο γκαράζ για μεγάλο μέρος της πρωινής περίδου.
Ο Carlos Sainz της McLaren έθεσε τον πρώτο καλό γύρο της περιόδου με 1:06.886δ στο σκληρό ελαστικό – πριν ο Lance Stroll τον περάσει με 1:05.469δ στα μεσαία. Ο Max Verstappen στη συνέχεια περάσε στην πρώτη θέση μετά από 20 λεπτά, με 1:05.379δ, επίσης στα κίτρινα ελαστικά.
Ο Hamilton ολοκλήρωσε μερικούς γύρους στα αρχικά στάδια, αλλά όταν βγήκε έξω μετά από 25 λεπτά στα μεσαία, βελτιώθηκε σε τρεις γύρους για να πάρει την πρώτη θέση με 1:05.095δ.
Λίγα λεπτά αργότερα, όλοι έκαναν τις προσπάθειες προσομοίωσης προκριματικών στα μαλακά, με τον Sergio Perez και τον teammate του στη Racing Point, Stroll να είναι γρήγοροι. Όμως, ενώ ο Perez άρπαξε την P1 με 1:04.945δ, ο Stroll πάτησε στα χαλίκια στην ταχεία δεξιά στροφή 8 και έχασε χρόνο, και με τους δύο οδηγούς της Racing Point να υποβιβάζονται στη συνέχεια από το 1:04.501δ του Bottas – με τον οδηγό της Mercedes να πηγαίνει επιθετικά στα kerbs στις δύο τελευταίες στροφές.
Ο Sebastian Vettel έριξε τη Ferrari του στην τρίτη θέση στην προσπάθειά του στα μαλακά, αλλά δεν μπόρεσε να κερδίσει τον χρόνο του Perez για τον καλύτερο από τους υπόλοιπους πίσω από το σημείο αναφοράς της Mercedes.
Λίγο μετά ο Kimi Raikkonen της Alfa Romeo βγήκε στην στροφή 6 και ο Hamilton πήγε για να βελτιώσει αυτόν τον στόχο. Χρησιμοποιώντας τα μαλακά στην W11, ο παγκόσμιος πρωταθλητής έφτασε στην κορυφή των χρόνων με 1:04.304δ – παρά το γεγονός ότι βρήκε μια McLaren να πηγαίνει αργά στην έξοδο της στροφής 3. Η προσπάθεια του Hamilton τον έβαλε 0.197 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Bottas, με τον Perez και τον Vettel να πέφτουν στην τρίτη και τέταρτη θέση.
Οι χρόνοι παρέμειναν στάσιμοι στη συνέχεια καθώς οι ομάδες επικεντρώθηκαν στη συλλογή δεδομένων μεγάλων αποστάσεων, το οποίο άφησε τον Daniel Ricciardo (Renault), την McLaren του Lando Norris και τον Stroll στις θέσεις 5 με 7. Ο Max Verstappen τερμάτισε όγδοος ως ο επικεφαλής οδηγός της Red Bull, αλλά η προσπάθεια του στα μαλακά ελαστικά ήταν 0,911δ πιο αργή από την καλύτερη του Hamilton.
Ο Verstappen είχε επίσης σχεδόν πανομοιότυπη έξοδο με τον Raikkonen μετά τα πρώτα 60 λεπτά, διατηρώντας την RB16 του μακρυά από τις μπαριέρες και επιστρέφοντας στην πίστα χρησιμοποιώντας τον περιμετρικό δρόμο πέρα από τα χαλίκια της στροφής 6 για να επανέλθει όπως οι οδηγοί έχουν λάβει οδηγίες να κάνουν από τον διευθυντή του αγώνα.
Ο Alex Albon τερμάτισε 13ος στην άλλη Red Bull αφού είχε τετακέ με σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο με τον teammate του στο Practice 1 καθώς έχασε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου με μόλις 20 λεπτά να απομένουν.
Ο Charles Leclerc τερμάτισε ένατος σε μια υποτονική ημέρα για τη Ferrari, με τον Sainz να ολοκληρώνει την πρώτη 10αδα.
Ο Albon δεν ήταν ο μόνος οδηγός που είχε ένα τετακέ στη στροφή 1, με τον οδηγό της AlphaTauri Daniil Kvyat και τον rookie της Williams Nicholas Latifi να κάνουν το ίδιο εκεί στα πρώτα στάδια της περιόδου. Ο Latifi επίσης κλείδωσε τροχούς και βγήκε ανοιχτά στην σφιχτή στροφή 3 λίγο μετά το τετακέ στη στροφή 1, με τον Bottas, τον Vettel και τον Grosjean (που είχε τετακέ και τερμάτισε 16ος) να έχουν επίσης προβλήματα σε αυτή τη στροφή αργότερα.
Η περίοδος της Mercedes έληξε με τον Bottas να αναφέρει προβλήματα με τις αλλαγές ταχυτήτων του με 10 λεπτά να απομένουν και κλήθηκε να επιτρέψει στα pits για να διερευνήσουν το ζήτημα.
Η FIA αναγκάστηκε και πάλι να αναλάβει δράση σχετικά με τα όρια της πίστας, με τον Kevin Magnussen (15ος) να βλέπει να διαγράφεται ένας χρόνος γύρο του νωρίς, έχοντας βγει πολύ ανοιχτά στη στροφή 9 και ο Raikkonen – 19ος, λίγο μπροστά από τον Latifi στο τέλος – να έχει τέσσερις γύρους διεγραμμένους για επανειλημμένο πέρασμα ανοιχτά στην τελική στροφή.
POS | DRIVER | TIME | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|
1 | 1:04.304 | 42 | ||
2 | 1:04.501 | +0.197s | 37 | |
3 | 1:04.945 | +0.641s | 48 | |
4 | 1:04.961 | +0.657s | 48 | |
5 | 1:04.972 | +0.668s | 36 | |
6 | 1:05.087 | +0.783s | 38 | |
7 | 1:05.135 | +0.831s | 48 | |
8 | 1:05.215 | +0.911s | 41 | |
9 | 1:05.298 | +0.994s | 46 | |
10 | 1:05.352 | +1.048s | 37 | |
11 | 1:05.415 | +1.111s | 42 | |
12 | 1:05.443 | +1.139s | 34 | |
13 | 1:05.453 | +1.149s | 47 | |
14 | 1:05.608 | +1.304s | 49 | |
15 | 1:05.678 | +1.374s | 44 | |
16 | 1:05.908 | +1.604s | 50 | |
17 | 1:06.016 | +1.712s | 51 | |
18 | 1:06.125 | +1.821s | 40 | |
19 | 1:06.278 | +1.974s | 44 | |
20 | 1:07.124 | +2.820s | 45 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!