Ο ολλανδός παρέμεινε ταχύτερος και για τη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών, αλλά φαίνεται πως δεν του ήταν αρκετό, και το τελευταίο λεπτό της περιόδου έκανε ένα slide στην πρώτη στροφή ρίχνοντας το μονοθέσιό του στις ελαστικές μπαριέρες, καθώς είχε αρχικά υποστροφή για την αριστερή στροφή, και άργησε να στρίψει δεξιά προς τη περιοχή διαφυγής με αποτέλεσμα την μέση οδό… που ήταν οι μπαριέρες.
Ο Verstappen ήταν ταχύτερος για το μεγαλύτερο μέρος των 90λεπτων της περιόδου και κατέληξε σε μία τετράδα που ήταν κοντά μεταξύ τους στους χρόνους, με τον οδηγό της Mercedes Valtteri Bottas, τον συμπαίκτη του Daniel Ricciardo και τον Kimi Raikkonen της Ferrari, όλα μέσα σε διαφορά 0,127δ.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος Sebastian Vettel δεν ήταν πολύ μακριά από τον Raikkonen στην πέμπτη θέση, ενώ ο Lewis Hamilton, ο πιο κοντινός αντίπαλος του Vettel στον αγώνα τίτλου, μπορούσε να κάνει μόνο τον 10ο ταχύτερο γύρο, και αυτόν στα μαλακά ελαστικά νωρίς.
Η πίστα δρόμου του Μπακού είδε πολλές κίτρινες σημαίες, σχεδόν μόνιμο χαρακτηριστικό στη 2η περίοδο, όπου σχεδόν όλοι οι οδηγοί είτε έκαναν άφθονη χρήση των περιοχών διαφυγής είτε ακουμπούσαν τις μπαριέρες και τα τοιχία.
Το μαλακό ήταν και πάλι το ελαστικό που επέλεξαν οι οδηγοί νωρίς στη περιόδο, και ο Verstappen, συνέχισε από το FP1, ως γρηγορότερος με ένα νέο δείκτη αναφοράς για το Σαββατοκύριακο 1:44.288δ.
Η επακόλουθη βελτίωση του τον έβαλε κάτω στο 1:43 και τελείωσε την πρώτη του πορεία με έναν καλύτερο γύρο στο 1:43.894.
Κανένας από τους αντιπάλους του Ολλανδού δεν είχε ξεπεράσει το χρόνο του από το FP1 μέχρι στιγμής, αν και ο συμπαίκτης του Daniel Ricciardo βελτιώθηκε σύντομα σε διαφορά 0.220δ από τον Verstappen, επαναφέροντας τη Red Bull στο 1-2 μπροστά.
Ο Bottas της Mercedes ο οποίος είχε πέσει στη σειρά χρόνων μετά από τις προσπάθειες με τα softs, ήταν ο πρώτος οδηγός που έβαλε τα supersofts μισή ώρα μέσα στο FP2, αλλά ήταν ο Raikkonen της Ferrari που διέκοψε την κυριαρχία του Verstappen με την πρώτη του καλή προσπάθεια σε αυτά τα ελαστικά.
Ο Vettel πήγε ένα δέκατο πιο γρήγορα από τον συμπαίκτη του λίγο αργότερα, μόνο για να ξαναπάρει τη κορυφή ο Verstappen με μία προσπάθεια στα supersofts, μειώνοντας το σημείο αναφοράς του Σαββατοκύριακου σε 1:43.362.
Οι διαδρομές στα supersoft διακόπηκαν στα μισά του FP2, όταν η στροφή 8 είχε το δεύτερο θύμα της για την ημέρα, καθώς η Renault του Jolyon Palmer έπεσε στις ελαστικές μπαριέρες στα δεξιά με αποτέλεσμα μια σπασμένη δεξιά μπροστινή ανάρτηση.
Η περιόδος επανεκκινήθηκε μετά από 10 λεπτά, αλλά πολλοί οδηγοί συνεχίζανε με βόλτες στις περιοχές διαφυγής, ενώ ο γύρος του Verstappen παρέμενε απρόκλητος.
Στο τέλος, οι πέντε κορυφαίοι τερμάτισαν μακριά από τους υπόλοιπους, με τον Lance Stroll της Williams να ακολουθεί, ο οποίος ήταν ταχύτερος από τον 11ο Felipe Massa κατά μισό δευτερόλεπτο.
Ο Daniil Kvyat ήταν ο ταχύτερος της Toro Rosso στην όγδοη θέση, χωρίζοντας τα δύο αυτοκίνητα της Force India του Sergio Perez και του Esteban Ocon, παρά το γεγονός ότι προκάλεσε ένα σύντομο διάστημα εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας κατά το πρώτο μισό της περιόδου, καθώς άφησε κομμάτια στη πίστα μετά από την επαφή που είχε με μπαριέρα στην απότομη δεξιά στροφή 15.
Ο Fernando Alonso της McLaren είχε κάνει ένα πρόωρο τέλος στη περίοδο, ενώ ήταν δεύτερος ταχύτερος πίσω από τον Verstappen, αλλά τελικά βγήκε εκτός από το top 10, καθώς καπνός έβγαινε από το αυτοκίνητό του και στην ενδοεπικοινωνία είπε: “κινητήρας, κινητήρας”.
Ενώ οι περισσότεροι οδηγοί είχαν ζητήματα διαφόρων ειδών στη περίοδο, ο οδηγός της Haas F1 Romain Grosjean υπέμεινε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο. Ο Γάλλος απέφυγε το ατύχημα τελικά, αλλά διέφυγε αρκετές φορές στη περιοχή απορροής της στροφής 3 και της 8 και μιλούσε διαρκώς για την απογοήτευσή του σχετικά με ένα πρόβλημα φρένων. Τελείωσε το FP2 τελευταίος, 4,4δ εκτός ρυθμού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!