Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην κορυφή της δεύτερης περιόδου δοκιμαστικών στη Βαρκελώνη, 0,139δ μπροστά από τον Valtteri Bottas και 0,165δ γρηγορότερα από έναν φανταστικό γύρο από τον Charles Leclerc.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes ήταν στη κορυφή τώρα αφού ο Max Verstappen τους είχε χωρίσει στο P1, με τον Hamilton να κάνει περνάει τον Bottas, αφού ο Φινλανδός πήγε ταχύτερος την Παρασκευή το πρωί.
Τα κορυφαία 14 αυτοκίνητα καλύφθηκαν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο στη Circuit de Barcelona-Catalunya, αλλά υπήρχε πρόβλημα για τις Red Bulls των Verstappen και Sergio Perez στη περίοδο.
Ο Ολλανδός υποχώρησε από τον δοκιμαστικό γύρο του σε ρυθμό προκριματικών, αφού πάτησε και τους τέσσερις τροχούς εκτός πίστας στην στροφή 10, ενώ ο Perez έκανε μερικά λάθη στον ταχύτερο γύρο του και το ζευγάρι βρέθηκε P9 και P10.
Ο Esteban Ocon και ο Fernando Alonso έδειξαν γρήγοροι στις Alpine καθώς πήραν τις P4 και P5 αντίστοιχα, με τον Alonso 0.348δ πίσω από τον ταχύτερο χρόνο του Hamilton με 1:18.170.
Με πολλές προσπάθειες που έπρεπε να γίνουν για προσομοίωση ρυθμού προκριματικών και ρυθμό πολλών γύρων, τα αυτοκίνητα παρατάχτηκαν σε σειρά για να βγουν στην πίστα και να αρχίσουν να θέτουν αντιπροσωπευτικούς χρόνους γύρου – με κάθε οδηγό να τρέχει αρχικά το μεσαίο ελαστικό.
Ο πρώιμος ενθουσιασμός του Mick Schumacher στον πρώτο του γύρο τον είδε να έχει ένα πέταγμα υπερστροφής, με τον Γερμανό να καταφέρνει να πιάσει την Haas του εγκαίρως για να την κρατήσει έξω από τα χαλίκια – με τον άνεμο να είναι ισχυρότερος από ό, τι στο P1.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes βρήκαν το ρυθμό τους γρήγορα, αλλά ο Verstappen πήγε μωβ και στους τρεις τομείς στην πρώτη του προσπάθεια για να κάνει ένα χρόνο γύρου 1:19.041 για να πάρει την πρώτη θέση νωρίς, τέσσερα εκατοστά μπροστά από τον Bottas. Στη συνέχεια, ο Φινλανδός απάντησε κάνοντας ένα 1:18.419 – 0.622δ πιο γρήγορα από τον Ολλανδό, πριν ο Hamilton να προχωρήσει πιο γρήγορα για να βάλει τον εαυτό του στην κορυφή των χρόνων.
Ο Carlos Sainz έχασε ένα κομμάτι αμαξώματος από τη Ferrari του στη στροφή 9, βγαίνοντας ανοιχτά και ακουμπώντας ένα kerb στο δρόμο του, προκαλώντας μια σύντομη περίοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας καθώς ένας βοηθός πήγε και ανέκτησε τα συντρίμμια.
Ο Yuki Tsunoda έκανε το ίδιο λάθος με τον Sainz στη στροφή 9 λίγο αργότερα, κάνοντας το αυτοκίνητό του να σβήσει για λίγο και είπε μέσω του ασυρμάτου: «Err… το αυτοκίνητο έσβησε», αλλά κατάφερε να το επιστρέψει στα pits. Οι δύο AlphaTauri έδειξαν το χέρι τους βάζοντας τους εαυτούς τους P6 και P7, ενώ η Aston Martin φάνηκε να πέφτει μετά την πρώτη του εμφάνιση στο P1 καθώς ο Sebastian Vettel ήταν 11ος.
Ο Charles Leclerc πήγε πιο γρήγορα από οποιονδήποτε στον τρίτο τομέα και έβαλε τη Ferrari του μόλις 0,165δ πίσω από τον Hamilton. Οι χρόνοι γύρου ήταν κοντινοί ωστόσο, με τους πρώτους 10 να καλύπτονται μόνο από 0,748 δευτερόλεπτα καθώς η εστίαση άλλαξε σε μακροπρόθεσμο ρυθμό στο τελευταίο μέρος της περιόδου. Ενώ ο Sainz ήταν μόνο 0,339 δευτερόλεπτα από τον teammate του στη Ferrari, Leclerc, ήταν πέντε θέσεις πίσω από τον Μονεγάσκο οδηγό, καθώς οι διαφορές ήταν μικρές την Παρασκευή.
Και οι δύο McLaren έδειξαν έλλειψη συνολικού ρυθμού στη περίοδο, με τις P12 και P15 για τους Lando Norris και Daniel Ricciardo να δείχνουν ότι η MCL35M θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά εάν θέλουν να ανακτήσουν μέρος του ελλείμματος το Σάββατο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!