Ο διευθυντής της AlphaTauri, Franz Tost, πιστεύει ότι μπορούν να εντοπιστούν κενά στους νέους κανονισμούς για το 2022, παρά τις περιοριστικές προθέσεις τους.
Η Formula 1 κινήθηκε ήδη για να θέσει ένα ανώτατο όριο στις δαπάνες, με τις ομάδες να περιορίζονται πλέον στα 145 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν, το οποίο θα μειωθεί στα 140 εκατομμύρια δολάρια από το 2022.
Και με αυτή τη μείωση, μια νέα γενιά μονοθεσίων θα φτάσει το 2022, σχεδιασμένη ειδικά για να μειώσει τις διαφορές στο grid, να επιτρέπει στα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο και επομένως να προωθούν τις προσπεράσεις.
Φυσικά, δεν θα είναι μονοθέσια προδιαγραφών και έτσι κάθε ομάδα θα έχει χώρο για να φέρει τα δικά της σχέδια, αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτοί οι κανονισμοί είναι πιο περιοριστικοί από τους ισχύοντες.
Προέρχεται από το γεγονός ότι η Formula 1 είναι απελπισμένη να προστατεύσει τους στόχους των νέων κανονισμών.
“Το αεροδυναμικό τμήμα εργάζεται πολύ σκληρά σε αυτό το θέμα. Φυσικά, βρίσκουν κάτι κάθε εβδομάδα”, δήλωσε ο Tost στο GPFans Global καθώς συζητούσε για το πώς θα φαίνεται το μονοθέσιο της AlphaTauri το 2022 σε σύγκριση με το μοντέλο που κυκλοφόρησε από τη Formula 1.
“Πόσο παρόμοιο θα είναι το μονοθέσιο στο τέλος, δεν ξέρω.”
“Είμαι βέβαιος ότι θα είναι αρκετά παρόμοιο γιατί οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν πολύ διαφορετικές λύσεις ή άλλες λύσεις.”
“Είναι περισσότερο στη λεπτομέρεια. Δεν είναι στην, επιτρέψτε μου να πω, εμφάνιση του μονοθεσίου, είναι περισσότερο στη λεπτομέρεια, στο πάτωμα, στον διαχύτη, σε όλα τα άλλα μέρη της αεροδυναμικής πλευράς που θα έχουν επιρροή.”
“Αυτό είναι ένα δοκιμαστικό έργο που κάνουν οι αεροδυναμιστές τώρα στη αεροσήραγγα και στο CFD, και στη συνέχεια θα δούμε πού θα καταλήξουν.”
Ενώ η σκέψη για ένα πιο ανταγωνιστικό grid είναι σίγουρα μια πολλά υποσχόμενη, υπάρχουν αρκετές βασικές φιγούρες στο paddock της Formula 1 που είναι απογοητευμένες από αυτούς τους νέους περιοριστικούς κανονισμούς.
Ο Tost είναι ένας από αυτούς, αλλά δεν πιστεύει ότι έχει υπολογιστεί κάθε πιθανή γκρίζα περιοχή.
“Υπάρχουν πολύ έξυπνοι μηχανικοί που μελετούν τους κανονισμούς και είναι εντελώς καινούργιο για όλους”, δήλωσε.
“Δεν θα εκπλαγώ αν οι μηχανικοί δεν βρουν ένα κενό. Ας ελπίσουμε ότι είναι οι μηχανικοί μας (αυτοί που θα βρουν).”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!