Ο οδηγός ανάπτυξης της Renault F1, Oliver Rowland, πήρε την πρώτη του νίκη στην FIA F2 σε έναν χαοτικό αγώνα στο Μονακό, μετά το δράμα του τοπικού ήρωα Charles Leclerc.
Ο Leclerc είχε τον έλεγχο του αγώνα από τη pole στο πρώτο μισό, αλλά έπεσε πίσω στο grid μέσα στη σύγχυση του αυτοκινήτου ασφαλείας, πριν εμφανιστεί ένα θέμα στην ανάρτηση που τερμάτισε τον αγώνα του.
Ο Rowland, ο οποίος είχε σκοράρει τέσσερα βάθρα στο GP2 με την MP και τρία στην F2 με την DAMS πριν από αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν σε θέση να επωφεληθεί από τα προβλήματα του Leclerc για την πρώτη του νίκη με το μονοθέσιο της Dallara GP2 / 11.
Ο Leclerc, ξεκινώντας από την pole για τρίτη φορά στην πρωτοεμφανιζόμενη σεζόν του στην F2, είχε ανησυχίες για το συμπλέκτη του μπροστά από τον γύρο σχηματισμού, ωστόσο ήταν το άλλο μονοθέσιο της Prema του Antonio Fuoco που είχε το μεγαλύτερο πρόβλημα.
Ο Ιταλός δεν μπόρεσε να ξεκινήσει, έφτασε στα pit με την βοήθεια των μηχανικών όπως και ο Sean Gelael (Arden) και τα προβλήματά τους προκάλεσαν μια αποτυχημένη εκκίνηση.
Όταν τελικά έφτασε η ώρα του αγώνα, ο Leclerc είχε πατινάρισμα στην εκκίνηση, αλλά κατάφερε να προστατεύσει την εσωτερική γραμμή από τον Alex Albon της ART, οδηγώντας τον αγώνα στην Ste. Devote.
Ξεκινώντας με τα softs, όπως και οι περισσότεροι από τους συναδέλφους πρωτοπόρους του, ο Μονεγάσκος έλεγξε το πρώτο κομμάτι του αγώνα, διατηρώντας μια διαφορά πάνω από τους Albon και Rowland.
Ωστόσο, ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στον έβδομο γύρο για την DAMS του Nicholas Latifi έριξε τις διαφορές, καθώς ο Καναδός υπέστη μια αστοχία βγαίνοντας από την Portier, με αποτέλεσμα να σταματήσει στην αρχή της σήραγγας.
Αρκετοί οδηγοί χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για να μπούνε στα pit, μεταξύ των οποίων και το Albon, πηγαίνοντας σε ένα μακρύ τελικό stin με τα supersofts και τον Luca Ghiotto της Russian Time.
Ο Leclerc, οδηγώντας τον αγώνα μπροστά από τον Rowland, ανέβασε δραματικά το ρυθμό του για να καλύψει τα πρόωρα pit stop των αντιπάλων αλλά μια εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας άλλαξε τον αγώνα ξανά.
Ο νεοφερμένος οδηγός της Campos, Robert Visoiu, προσπάθησε να περάσει τον Louis Deletraz της Racing Engineering στη Mirabeau, το οποίο τελείωσε και με τα δύο μονοθέσια στις μπαριέρες.
Ο Leclerc έσπευσε αμέσως στα pit καθώς βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και επανήλθε μπροστά από τον Albon και τον Ghiotto, αλλά ο Rowland, ο Artem Markelov και ο Nobuharu Matsushita βρέθηκαν μπροστά από τον Μονεγάσκο, μπαίνοντας στα pit έναν γύρο μετά.
Στην τέταρτη θέση, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος έπρεπε να ξαναμπεί στα pit λόγω κραδασμών και νόμιζε πως είχε να κάνει με κάποιο χαλαρωμένο μπουλόνι και στη συνέχεια εγκατέλειψε όταν το θέμα δεν μπόρεσε να ταξινομηθεί, ενώ η αρχή της F2 ανακοίνωνε ότι η ομάδα του θα διερευνηθεί για μια μη-ασφαλή απελευθέρωση από τα pit.
Στα τελικά στάδια του αγώνα, ήταν οι Rowland και Markelov που πάλευαν για τη νίκη, αλλά οι δυο οδηγοί δεν βρέθηκαν ποτέ πολύ κοντά μετά την επανεκκίνηση, καθώς ο Βρετανός διατήρησε μια διαφορά περίπου 1,5 δευτερολέπτου .
Ο Markelov έφτασε οριακά πιο κοντά στους τελευταίους γύρους, αλλά ο Ρώσος ο οποίος είχε κερδίσει έναν χαοτικό αγώνα που επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας πέρυσι στο Μονακό, τερμάτισε 8 δέκατα πίσω από τον νικητή.
Ο Matsushita τερμάτισε τρίτος, 14 δευτερόλεπτα από την κορυφή, με τον Albon να τερματίζει τέταρτος μπροστά από τον Ghiotto.
Ο Gustav Malja της Racing Engineering έκλεισε το δίδυμο της Rapax, Nyck de Vries και Johnny Cecotto για την έκτη θέση, με το Cecotto να παίρνει την pole του reverse-grid για τον δεύτερο αγώνα, καθώς ο οδηγός της MP, Jordan King και ο Sergio Canamasas της Trident έκλεισαν την δεκάδα.
Η κατάταξη του αγώνα
# | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 9 | Oliver Rowland | DAMS | 41 | LAP |
2 | 6 | Artem Markelov | RUSSIAN TIME | 41 | 0.8 |
3 | 7 | Nobuharu Matsushita | ART Grand Prix | 41 | 13.7 |
4 | 8 | Alexander Albon | ART Grand Prix | 41 | 19.7 |
5 | 5 | Luca Ghiotto | RUSSIAN TIME | 41 | 24.6 |
6 | 4 | Gustav Malja | Racing Engineering | 41 | 28.0 |
7 | 18 | Nyck de Vries | Rapax | 41 | 28.4 |
8 | 19 | Johnny Cecotto | Rapax | 41 | 29.1 |
9 | 15 | Jordan King | MP Motorsport | 41 | 45.5 |
10 | 17 | Sergio Canamasas | Trident | 41 | 46.5 |
11 | 2 | Antoniο Fuoco | Prema Powerteam | 41 | 47.8 |
12 | 11 | Ralph Boschung | Campos Racing | 41 | 50.7 |
13 | 21 | Sean Gelael | Arden International | 41 | 53.6 |
14 | 16 | Nabil Jeffri | Trident | 40 | 1 lap |
15 | 3 | Louis Deletraz | Racing Engineering | 39 | 2 laps |
14 | Sergio Sette Camara | MP Motorsport | 33 | 8 laps | |
1 | Charles Leclerc | Prema Powerteam | 26 | 15 laps | |
20 | Norman Nato | Arden International | 23 | 18 laps | |
12 | Robert Visoiu | Campos Racing | 20 | 21 laps | |
10 | Nicholas Latifi | DAMS | 6 | 35 laps |
Δείτε πως εξελίχθηκε η βαθμολογία με τον 1ο αγώνα στο Μονακό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!