Το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Μπαχρέιν θα κριθεί το φετινό πρωτάθλημα της Formula 2. Με 48 βαθμούς να είναι ακόμα διαθέσιμοι ο Mick Schumacher προηγείται με 14 του Callum Ilott. Εντός διεκδίκησης με μαθηματικές και όχι τόσο ρεαλιστικές πιθανότητες οι Mazepin,Schwartzman, και Tsunoda. Σημαντικό προβάδισμα της Prema στο κατασκευαστών, 47,5 βαθμοί πίσω η UNI-Virtuosi ενώ απομένουν 70.
Την Παρασκευή στις δοκιμές πιο γρήγορος ήταν ο Mazepin ωστόσο στις κατατακτήριες ο Ilott ήταν ο ταχύτερος και με τους 4 πόντους της pole μείωσε την διαφορά από τον Schumacher. Ακολούθησαν οι Drugovich, Ticktum. Όσοι είχαν ελπίδες για το πρωτάθλημα ξεκίνησαν χαμηλά.7ος ο Mazepin, 9ος ο Lundgaard,10ος ο Schumacher, 14ος ο Schwartzman,22oς ο Tsunoda.
Στον Feature Race του Σαββάτου ο Drugovich ξεκίνησε καλύτερα και βρέθηκε μπροστά από τον Ilott. O Schumacher εκκίνησε για ακόμη πιο δυνατά και έδωσε μάχες για θέση στην 5αδα. Μετά τις αλλαγές ελαστικών ο Ilott έχασε χρόνο στα πιτ και δεν μπόρεσε να διεκδικήσει περισσότερα
Ο Drugovich έφτασε άνετα τη νίκη, με τον Ilott να παίρνει τη δεύτερη θέση και τον Daruvala να κρατάει στην τρίτη θέση από τον Schumacher. Ο Mazepin τερμάτισε μπροστά από τον Tsunoda στην έκτη θέση, με τον Armstrong στην έβδομo και τον Shwarztman όγδοο. Οι Ticktum και Jack Aitken ολοκλήρωσαν την δεκάδα. Ο Ιάπωνας της Carlin ξεχώρισε καθώς τερμάτισε 6ος ενώ είδε τα πράσινα φώτα τελευταίος.
Την Κυριακή ο Schwartzman από την reverse grid pole ήταν κυρίαρχος, πήρε την νίκη και έμεινε μαθηματικά ζωντανός για το πρωτάθλημα. Εντός μάχης έμεινε και Mazepin που τερμάτισε 2ος. Στο βάθρο ο Deletraz που εκμεταλλέυτηκε το SC για το συμβάντα των Pourchaire και της σύγκρουσης Daruvala-Ilott και με φρέσκα ελαστικά έκανε τρομερό αγώνα.
Άτυχος ο Piquet που ενώ κρατούσε το βάθρο προδόθηκε από το μονοθέσιο του στο τέλος του αγώνα. 4ος ήταν ο Armstrong, 5ος ο Zhou και 6ος ο Lundgaard(από 19ος). O Schumacher έμεινε 7ος καθώς είχε σημαντική φθορά στα ελαστικά ενώ ο Drugovich πήρε τον βαθμό.
O Ilott μετά την επαφή με τον Daruvala έπεσε πολύ πίσω καθώς χρειάστηκε αλλαγή αεροτομής ενώ τιμωρήθηκε και με Drive through.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!