Στην εκκίνηση του αγώνα ο Latiffi πέρασε στην δεύτερη θέση με τον Charles Leclerc να παραμένει μπροστά και τον Johny Ceccoto να πέφτει πάνω στις μπαριέρες λίγο μετά την έξοδο του από τα pits, καθώς στην εκκίνηση είχε στολλάρισμα ο κινητήρας του, προκαλώντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στον αγώνα. Ο Sirotkin πέρασε οριακά δίπλα από τον Ceccoto τη στιγμή της εκκίνησης.
Στον 4 γύρο είχαμε ξανά πράσινη σημαία με τον De Vryes να περνάει τον Latiffi στην πρώτη στροφή και τον Matsushita να περνάει τον Markelov επίσης. Στον 5ο γύρο ο Leclerc είχε το ταχύτερο πέρασμα του αγώνα. Στον 7ο γύρο είχαμε την ενεργοποίηση του DRS και ο Markelov πέρασε τον Matsushita για να πάρει πίσω την θέση του καθώς οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν στα pit για τις αλλαγές τους. Ο Canamasas ακολούθησε και πέρασε τον Fuoco λίγο μετά της έξοδο τους από τα pit και μετά από μια στροφή ο Fuoco επιχείρησε να περάσει πάλι και έπεσε πάνω του και βγήκε εκτός αγώνα με τον Canamasas να συνεχίζει.
Στον 10ο γύρο ο Nabil Jeffri είχε ένα μπλοκάρισμα και πήρε την έξοδο κινδύνου και λίγες στροφές μετά έπεσε πάνω στις μπαριέρες προκαλώντας κίτρινες σημαίες στο δεύτερο sector και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Matsushita επιχείρησε να περάσει τον Markelov αλλά έκανε πίσω καθώς πλησίαζε στο δεύτερο sector. Στον 11ο γύρο είχαμε και πάλι πράσινη σημαία και έναν γύρο μετά ο Deletraz έπεσε στον τοίχο με αποτέλεσμα ακόμη μια είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Στον 16ο γύρο ο αγώνας επανήλθε σε κανονικούς ρυθμούς και ο Latiffi με τον De Vryes επιχείρησαν να περάσουν από την εσωτερική και την εξωτερική ταυτόχρονα τον Boshung με τον νεαρό οδηγό της McLaren να περνάει μπροστά. Ο Artem Markelov παραλίγο να πέσει στις μπαριέρες στην πρώτη στροφή και έναν γύρο μετά ο Rowland πίεσε οριακά και πέρασε τον Markelov. Ο Ghiotto κρατούσε με κάθε τρόπο τον Leclerc πίσω του με αποτέλεσμα να κολλήσει πίσω τους ο De Vryes.
Στον 19ο γύρο ο Ghiotto μπήκε στα pit και ο Leclerc επανήλθε στην πρωτοπορία με τον De Vryes κολλημένο πίσω του. Στον 20ο γύρο ο Matsushita έφυγε ευθεία στην πρώτη στροφή γλυτώνοντας τον τοίχο. Ποινές δόθηκαν στους Visou και Gelael για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας υπό το καθεστώς των κίτρινων σημαιών. Ο Rowland πέρασε εύκολα τον Boschung στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού ένα γύρο μετά για την 4η θέση.
Λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Leclerc κατέβασε τον ταχύτερο γύρο και πάλι και ο Canamasas μπλόκαρε υπερβολικά βίαια και έφυγε ευθεία στην έξοδο κινδύνου και λίγο μετά τράκαρε. Ο Gelael έπεσε στις μπαριέρες στο chicane στο κάστρο με τους Sirotkin και Malja να μην έχουν που να πάνε, με αποτέλεσμα την κόκκινη σημαία και λίγο μετά ανακοινώθηκε πως ο αγώνας δεν θα συνεχιστεί, με αποτέλεσμα την νίκη του Charles Leclerc. Σίγουρα ο πατέρας του που τον άφησε πρόσφατα θα είναι χαρούμενος για αυτόν. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι De Vryes και Latifi. Στον αυριανό αγώνα ο Ralf Boshung θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση.
Επιστροφή αύριο στις 13:00 ώρα Ελλάδος με τον δεύτερο αγώνα της Formula 2 στο Azerbaijan που αναμένεται εντυπωσιακός όπως και ο πρώτος.
Οι βαθμολογίες μετά τον 7ο αγώνα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!