Ο διευθυντής αγώνων της FIA, Charlie Whiting, δήλωσε ότι τα ατυχήματα στη νέα ζώνη DRS κατά τη διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix προκλήθηκαν από επιλογή των οδηγών και δεν διέφεραν από άλλα ατυχήματα.
Η τρίτη ζώνη DRS στο Silverstone, που διέρχεται από την ευθεία των pit καθώς και από τη Στροφή 1 και 2, την Abbey και τη Farm αντίστοιχα, ήταν συνέπεια δύο μεγάλων ατυχημάτων κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Ο Romain Grosjean συγκρούστηκε στην πρώτη στροφή στις δοκιμές, με τον Lewis Hamilton να αποκαλεί τη νέα ζώνη DRS ως “μία άσκοπη χρήση” και “απλά επικίνδυνη”, πριν ο Marcus Ericsson εμπλακεί σε παρόμοιο περιστατικό στον αγώνα.
«Νομίζω ότι τα περιστατικά όπου οι οδηγοί έχαναν τον έλεγχο στη Στροφή 1 επειδή είχαν το DRS τους ανοιχτό στη Στροφή 1 είναι μια επιλογή του οδηγού, όπως και κάθε άλλη επιλογή που κάνουν μέσα στο μονοθέσιο», δήλωσε ο Whiting.
«Είναι σαν ένα οποιοδήποτε μονοθέσιο που είναι ανταγωνιστικό στους οδηγούς, και μερικές φορές προσπαθούν να το τρέξουν όταν δεν γίνεται πραγματικά, και χάνουν τον έλεγχο.
«Είναι το ίδιο πράγμα, είναι επιλογή τους. Αν νόμιζαν ότι θα μπορούσαν να το κάνουν, μπορούν να το δοκιμάσουν. Δεν είναι υποχρεωτικό.
«Είναι σαν οποιαδήποτε άλλη επιλογή που κάνουν οι ομάδες και οι οδηγοί.»
Ο Whiting παραδέχθηκε, ωστόσο, ότι η νέα ζώνη DRS δεν βοήθησε πολύ στις προσπεράσεις.
«Δεν νομίζω ότι βοήθησε πραγματικά», είπε.
«Η ιδέα ήταν οι οδηγοί να μπορέσουν να έρθουν λίγο πιο κοντά από ό, τι θα γινόταν διαφορετικά, και επομένως να είναι σε καλύτερη θέση να επιτεθούν στην ευθεία μεταξύ των Στροφών 5 και 6.»
Αν και αισθάνθηκε ότι η διάταξη του DRS στο Silverstone πρόσθεσε μία επιπλέον πρόκληση, ο Whiting δήλωσε ότι δεν τάσσεται υπέρ της επιστροφής στους προηγούμενους κανονισμούς που επέτρεπαν στους οδηγούς να χρησιμοποιούν το DRS οπουδήποτε ήθελαν σε έναν γύρο.
«Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος, διότι το μόνο που κάνεις είναι να δημιουργείς γρηγορότερους χρόνους.
«Η όλη αρχή του DRS ήταν να βοηθήσουμε τα προσπεράσματα και να τους επιτρέψουμε να το χρησιμοποιήσουν σε σημεία που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στον αγώνα, μου φαίνεται απολύτως λογικό. Δεν θα είχα την πρόθεση να γυρίσω στα παλιά»
Ο Whiting επιβεβαίωσε ότι στο Hockenheim θα προστεθεί μια ζώνη DRS και ότι θα επεκταθεί η κύρια, αυτή που οδηγεί στη φουρκέτα.
«Μία επιπλέον, στην ευθεία των pit, με ένα σημείο ανίχνευσης για την ευθεία αυτή και τη διαδρομή από τη Στροφή 1 μέχρι τη 2, και η κύρια ζώνη που καταλήγει στη Στροφή 6 θα είναι λίγο μεγαλύτερη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!