Το να περιορίσεις την απόσταση από τη Red Bull έχει γίνει πιο δύσκολο έργο λόγω της εισαγωγής του ανώτατου ορίου κόστους της Formula 1, πιστεύει το αφεντικό της Ferrari, Frederic Vasseur.
Η F1 λειτουργεί με ανώτατο όριο προϋπολογισμού από το 2021, με το ποσό φέτος να ορίζεται στα 135 εκατομμύρια δολάρια για κάθε ομάδα.
Η Red Bull κυριάρχησε στο εναρκτήριο μισό του 2023, κερδίζοντας και τα 12 grand prix που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα.
Η ομάδα με έδρα το Milton Keynes υπερηφανεύεται για ένα τεράστιο προβάδισμα τόσο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών όσο και στο Πρωτάθλημα Οδηγών, έχοντας σε μεγάλο βαθμό αδιαμφισβήτητη κυριαρχία.
Όμως ομάδες όπως η Ferrari δεν μπορούν πλέον να διαθέτουν όσο περισσότερους πόρους μπορούν στην ανάπτυξη, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφορά που υπάρχει στην αρχή της χρονιάς έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο να κλείσει.
«Η Red Bull φέρνει επίσης συνεχείς αναβαθμίσεις», είπε ο Vasseur.
«Και νομίζω ότι όλοι βελτιώνονται, αλλά η πραγματικότητα των κανονισμών και το χάσμα κόστους είναι ότι βελτιωνόμαστε πολύ λιγότερο από ό,τι στο παρελθόν.
«Σημαίνει ότι όταν υπάρχει διαφορά, και ιδιαίτερα όταν υπάρχει σημαντική διαφορά, είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί.
«Ένα Σαββατοκύριακο ήμασταν εμείς μπροστά στις κατατακτήριες, μια φορά η McLaren, μια η Mercedes σε όλα τα υπόλοιπα όμως έχει κυριαρχήσει η Red Bull».
«Αλλά είμαστε πάντα πίσω από τη Red Bull και τουλάχιστον στον αγώνα έχουν ακόμα ένα τεράστιο πλεονέκτημα».
Αυτή τη στιγμή η Ferrari βρίσκεται στην τέταρτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, έχοντας ένα δύσκολο πρώτο μισό της χρονιάς.
Η ομάδα ήλπιζε να παλέψει για τον τίτλο φέτος, αφού επέστρεψε στην κορυφή το 2022 – αλλά μέχρι στιγμής έχει αρκεστεί στα τρία βάθρα που έχει κατακτήσει.
Ο Vasseur επιμένει ότι η Ferrari είναι επικεντρωμένη στο τι μπορεί να κάνει από μόνη της, όχι στους αντιπάλους της, καθώς στοχεύει να κάνει βήματα προς τα μπροστά.
«Πρέπει να δουλέψεις με τον εαυτό σου. Σημαίνει ότι εξελισσόμαστε, εξελισσόμαστε προς κάθε κατεύθυνση, προσπαθούμε να βελτιώσουμε την αεροδυναμική, την ανάρτηση και ό,τι μπορούμε γενικά».
«Πιέζουμε όσο μπορούμε για να κάνουμε καλύτερη δουλειά, αλλά αν ρίξετε μια ματιά, και αυτό είναι κρίσιμο, με τις αναπηδήσεις του μονοθεσίου και ούτω καθεξής, όταν κάνουμε αναβαθμίσεις δεν βλέπουμε κατευθείαν, με το που τις εφαρμόσουμε, ευεργετικά η μη αποτελέσματα δεν είναι αυτές που μας βοηθάνε να κάνουμε άμεσα βήματα προς τα εμπρός».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!