O Mattia Binotto θεωρεί ότι η βελτιωμένη απόδοση της Mercedes στους τελευταίους αγώνες του 2022 θα μπορούσε να αποφέρει περισσότερες νίκες στη γερμανική ομάδα, όμως ένα σερί κακών επιλογών στρατηγικής στα ελαστικά της στοίχισε σε ρυθμό αγώνα.
Με τη σεζόν της Mercedes να χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τα προβλήματα της W13, ένα πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε η γερμανική ομάδα στον αγώνα της Αμερικής φάνηκε να τη βοηθάει πολύ σε απόδοση, με τον Lewis Hamilton να πιέζει τον Max Verstappen για την νίκη. Έπειτα, ο Βρετανός ήταν στη μάχη και στο Μεξικό, ενώ τελικά στη Βραζιλία η ομάδα απέτυχε την πρώτη – και μοναδική – φετινή της νίκη, με τον Russell να ηγείται του Hamilton στο 1-2 της Mercedes.
Αν και η βελτιωμένη παρουσία της Mercedes στους τελευταίους αγώνες απείλησε την Ferrari στη μάχη για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, εντέλει η Scuderia επικράτησε, με τον Mattia Binotto να τονίζει ότι οι αντίπαλοί τους θα μπορούσαν να είχαν πετύχει περισσότερες νίκες αν είχαν εκμεταλλευτεί πλήρως τη δυναμική της αναβαθμισμένης W13.
“Θεωρώ ότι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ήταν γρήγοροι στη Βραζιλία”, είπε ο Binotto, ερωτηθείς για τη γερμανική ομάδα.
“Δεν είναι περίεργο, γιατί αν κοιτάξω τους τελευταίους αγώνες, ίσως με διαφορετική επιλογή ελαστικών θα είχαν ήδη κερδίσει (πριν από τη Βραζιλία). Νομίζω ότι απλά δεν κέρδισαν γιατί δεν έκαναν τη σωστή επιλογή ελαστικών. Ήταν τα πιο γρήγορα μονοθέσια στον αγώνα, ή στους τελευταίους αγώνες, οπότε δεν ήταν έκπληξη αυτό που έγινε στη Βραζιλία. Έφεραν ένα νέο πακέτο αναβαθμίσεων στο Austin, το οποίο νομίζω ότι λειτούργησε καλά, και το αξιοποίησαν”.
Επιπλέον, ο Ιταλός μίλησε και για την πρόωρη παύση της εξέλιξης του μονοθεσίου της Ferrari μέσα στη σεζόν, τονίζοντας ότι η ομάδα του δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά καθώς θα ξεπερνούσε το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο του προϋπολογισμού.
“Δεν ήταν επιλογή μας (να σταματήσουμε την εξέλιξη)”, είπε.
“Απλά τελείωσαν τα χρήματα με βάση το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού, το οποίο είχαμε ήδη φτάσει. Δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα να εξελίξουμε το μονοθέσιο, οπότε απλά παραμείναμε εκεί που ήμασταν. Δεν κάναμε συμβιβασμούς στην εξέλιξη του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς (2023)”.
“Αλλά σίγουρα αποφασίσαμε να σταματήσουμε την τρέχουσα εξέλιξη, γιατί πέρα από την κανονική εξέλιξη χρειάζεται να κατασκευάζεις και τα εξαρτήματα για να τα φέρεις στην πίστα, και αυτό ήταν ένα επιπλέον κόστος που δεν μπορούσαμε να αντέξουμε”, συμπλήρωσε ο Ιταλός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!