Η ομάδα της Ferrari πρόκειται να εισάγει αναβαθμίσεις στην SF1000 ενόψει του ρωσικού GP, προσπαθώντας έτσι να βελτιωθεί όσο γίνεται τόσο στο Sochi, όσο και στους επόμενους αγώνες της σεζόν.
Η Scuderia, που διανύει μία από τις πιο δύσκολες σεζόν των τελευταίων δεκαετιών από άποψη ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου της, δεν εγκαταλείπει την προσπάθεια για βελτίωση φέτος, προγραμματίζοντας μικρές αναβαθμίσεις για το μονοθέσιό της ενόψει Sochi – αν και οι προσδοκίες είναι χαμηλές, καθώς δεν αναμένεται ότι οι αναβαθμίσεις θα κάνουν σημαντική διαφορά στην απόδοση.
Με την SF1000 να αντιμετωπίζει δυσκολίες τόσο στον αεροδυναμικό τομέα όσο και στον τομέα της μονάδας ισχύος – με τις φήμες να θέλουν τον ιταλικό κινητήρα να είναι ο πιο αδύναμος του grid – τα προβλήματα είναι πολύ μεγάλα, ενώ έγιναν και πάλι εμφανή στο Mugello, όταν παρά την εξαιρετική του εκκίνηση, ο Charles Leclerc έχασε γρήγορα την επαφή με τους πρωτοπόρους, χάνοντας πολλές θέσεις.
“Θα υπάρξουν μικρές αναβαθμίσεις, αλλά η γενικότερη εικόνα δεν θα αλλάξει”, είπε ο Mattia Binotto, μιλώντας για τον επερχόμενο αγώνα της Ρωσίας.
“Νομίζω ότι αυτήν τη στιγμή είμαστε πολύ μακριά σε ρυθμό αγώνα, ενώ με κάποιο τρόπο προκαλούμε μεγάλη φθορά στα ελαστικά. Οι αναβαθμίσεις δεν θα είναι αυτές που θα αντιμετωπίσουν αυτά τα ζητήματα. Νομίζω ότι από την πλευρά μας πρέπει να αναθεωρήσουμε τα σχέδια, με την προοπτική του 2021. Νομίζω ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να το κάνουμε”.
Αν και οι επιτρεπόμενες αλλαγές για το 2021 δεν είναι πολλές – καθώς πολλά τμήματα της εξέλιξης των μονοθεσίων έχουν “παγώσει” – ο Binotto παραμένει αισιόδοξος ότι τα πράγματα μπορούν να βελτιωθούν την επόμενη σεζόν για την Ferrari, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η μονάδα ισχύος θα είναι καινούρια, έχοντας σημαντικές τροποποιήσεις.
“Το επόμενο μονοθέσιο θα είναι αναγκαστικά μια εξέλιξη του φετινού, λόγω των περιορισμών στους κανονισμούς”, δήλωσε ο Ιταλός.
“Αλλά υπάρχουν δυνατότητες. Ο κινητήρας θα είναι εντελώς καινούριος, δοκιμάζεται στο δυναμόμετρο εδώ και πολλούς μήνες, και βασίζουμε πολλά σε αυτόν. Επιπλέον, αυτές τις μέρες, υπάρχει μια σημαντική αεροδυναμική αλλαγή που ψηφίζεται από το Παγκόσμιο Συμβούλιο, με τροποποιήσεις ειδικά στο πίσω μέρος. Είναι κάτι το οποίο μπορούμε να εκμεταλλευτούμε υπέρ μας”, τόνισε, μιλώντας για κάποιες αλλαγές που θα γίνουν στο πάτωμα των μονοθεσίων το 2021, με στόχο την μείωση της κάθετης δύναμης και την χρήση των φετινών ελαστικών της Pirelli.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!