Η Santander επιστρέφει στη Formula 1 από το 2022, συνεργαζόμενη για ακόμα μια φορά με τη Ferrari, μετά κι από τετραετή απουσία από το σπορ.
Ο ισπανικός κολοσσός του χρηματοπιστωτικού τομέα θα γίνει ένας από τους κορυφαίους χορηγούς της ιταλικής ομάδας, με το logo της φίρμας να φιγουράρει στο μονοθέσιο, τις στολές και τα καπέλα των οδηγών.
Επίσης, θα υποστηρίξει τις προσπάθειες της Scuderia να πετύχει ουδετερότητα άνθρακα ως το 2030.
Η Santander έχει βρεθεί ξανά στο παρελθόν στη F1, από το 2007 ως και το 2017. Αρχικά, εισήλθε μαζί με τον Fernando Alonso όταν ο Ισπανός πήγε στη McLaren το 2007, ενώ από το 2010 έγινε χορηγός της Ferrari, παρά το γεγονός πως το βρετανικό σκέλος της εταιρείας συνέχισε να συνεργάζεται με τον Jenson Button.
Επίσης, η Santander αποτέλεσε και χορηγός τίτλου σε αρκετά Grand Prix και συγκεκριμένα στο Βρετανικό την περίοδο 2007-2014 και στο Ισπανικό την περίοδο 2011-2013.
Ο John Elkann, πρόεδρος της Ferrari, δήλωσε σχετικά με τη σημερινή ανακοίνωση συνεργασίας των δύο εταιρειών: “Αποτελεί τιμή το να συνεργαστούμε εκ νέου με ένα παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα όπως η Santander, η οποία δεσμεύεται στο υπεύθυνο banking και έχει δείξει ηγετική φυσιογνωμία στην οικονομία των ΑΠΕ και την ESG (Envinronmental, Socical, Governance) συμβουλευτική σε όλο τον κόσμο”.
“Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους ώστε να πετύχουμε και τον σημαντικό στόχο της ουδετερότητας άνθρακα μέχρι το 2030”.
“Πιστεύουμε πως η Formula 1 με τις καινοτομίες και τις τεχνολογικές εξελίξεις θα ωφελήσει τη βιομηχανία μας και εν τέλει το κοινωνικό σύνολο”.
Η Ana Botin, εκτελεστική πρόεδρος της Santander, δήλωσε απ’ τη μεριά της: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε ξανά με τη Ferrari και θα την υποστηρίξουμε στην πράσινη μετάβασή της”.
“Η Santander δεσμεύεται πλήρως στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ως ηγέτιδα στη χρηματοδότηση για αυτοκίνητο στην Ευρώπη, είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε την αυτοκινητοβιομηχανία στην πράσινη μετάβασή της”.
“Η νέα μας συνεργασία με τη Ferrari θα επιταχύνει την κοινή μας πρόοδο”.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση έρχεται την ίδια ώρα που υπάρχουν φήμες για λήξη της συνεργασίας Ferrari-Philip Morris, με την καμπάνια Mission Winnow να φημολογείται πως θα βγει από τα κόκκινα μονοθέσια αλλά και από τη θέση του χορηγού τίτλου που βρισκόταν φέτος.
Η μπράντα της καμπάνιας της PMI βρίσκεται (με μερικές διακοπές) στα μονοθέσια της Ferrari, από το 2018. Το 2020 δεν χρησιμοποιήθηκε, ενώ φέτος, το logo επανεμφανίστηκε με πράσινο χρώμα, αν και αφαιρέθηκε για τους ευρωπαϊκούς αγώνες και τη νομοθεσία της Ε.Ε. σχετικά με τη διαφήμιση καπνικών προϊόντων.
Back together again! 🤝
We are pleased to announce that, as from next season, @bancosantander will be back with us as a team Premium Partner. We can’t wait! https://t.co/wmou3eeVn6#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/ea2iHRHm2F
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 21, 2021
Ερωτώμενος εάν το Mission Winnow θα παρέμενε και στο μονοθέσιο του 2022, ο Mattia Binotto, επικεφαλής της ομάδας, δήλωσε: “Ακόμα είμαστε σε συζητήσεις με την PMI”.
“Είναι πολύ πιθανό η PMI να παραμείνει, αλλά ίσως όχι ως χορηγός τίτλου. Θα δούμε λοιπόν”.
“Εξαρτάται από το τί εννοείται ως Mission Winnow, εάν θα είναι στο μονοθέσιο ή όχι. Αναφέρατε αυτοκόλλητα, έτσι συζητάμε περί δικαιωμάτων. Θα ανακοινωθούν όλα μόλις είναι έτοιμα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!