Η Ferrari ελπίζει πως μπορεί να σώσει τον κινητήρα που εμπόδισε τον Kimi Raikkonen να κάνει έχει ένα απροβλημάτιστο απόγευμα στο Μπαχρέιν. Ο Φιλανδός πάρκαρε στα πλάγια της πίστας όταν καπνός βγήκε από το μονοθέσιο στην πρώτη περίοδο ελευθέρων δοκιμών, και πήρε εντολή από την ομάδα του να επιστρέψει σιγά σιγά στα πιτ, κάτι που δεν κατάφερε.
Η Ferrari λίγο αργότερα ανέφερε πως ήταν πρόβλημα στο τούρμπο, που υπερθερμάνθηκε λόγο υψηλών θερμοκρασιών και άλλαξε προληπτικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, το MGU-H και το τούρμπο για το FP2.
«Είχαμε ένα πρόβλημα με την κινητήρια μονάδα του Kimi – ήταν προφανές,» είπε ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari Mattia Binotto. «Την αλλάξαμε το απόγευμα μόνο ως προφύλαξη, είναι σημαντικό να δώσουμε στον Kimi όσο το δυνατόν πιο απροβλημάτιστους γύρους.»
«Χρειαζόμαστε λίγο ακόμα χρόνο ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη. Αναλύσαμε όλα τα κομμάτια και ελπίσουμε πως όλα τα κομμάτια του κινητήρα εσωτερικής καύσης να χρησιμοποιηθούν ξανά.»
Ο Raikkonen ήταν ο 4ο ταχύτερος στην δεύτερη περίοδο, και όπως είπες δεν είναι τόσο σημαντικό όσο ενδεχομένως φαίνεται.
«Δεν είχε να κάνει με την μηχανή, ήταν ένα πρόβλημα με τον έλεγχο του τούρμπο,» ανέφερε. «Μας σταμάτησε στα αρχικά στάδια των ελεύθερων δοκιμών και τα παιδιά έκαναν πολύ καλή δουλειά ώστε το μονοθέσιο να είναι έτοιμο για την δεύτερη περίοδο. Θα μπορούσε να ήταν και καλύτερα αλλά έτσι πάει.»
Ηλεκτρικό πρόβλημα σταμάτησε τον Vettel
Η Ferrari ξαναμπήκε σε περιπέτειες στο FP2 όταν το μονοθέσιου το Vettel έσβησε στο ίδιο σημείο με αυτό του Raikkonen. Παρόλα αυτά ο Γερμανός μπόρεσε να το φέρει μέχρι τα pit καθώς τεντώθηκε μπροστά και πίεσε το κουμπί «Ν» βάζοντας νεκρό στο μονοθέσιο και το άφησε να κυλήσει μέχρι την είσοδο των πιτ.
Ο Binotto το ανέφερε σαν ένα «πολύ μικρό πρόβλημα» και η Ferrari δεν ανησυχεί από αυτό.
Ο Vettel που ήταν πρώτος και στις δύο περιόδους πρόσθεσε «πρέπει να ήταν κάποιο κόλλημα, ξαφνικά όλα γίναν μαύρα. Μετά είδαμε πως δεν υπήρχε κάποια ζημιά, ήμασταν τυχεροί που το πρόβλημα συνέβη τόσο αργά στον γύρο και τόσο κοντά στο γκαράζ. Σήμερα τα μονοθέσια δεν είναι απλά αυτοκίνητα, έχουνε πολύ τεχνολογία και λογισμικό και προφανώς κάτι πήγε στραβά από αυτή την πλευρά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!