Οι Nick Yelloly και Augusto Farfus πιστεύουν ότι η BMW M Hybrid V8 θα είναι ανταγωνιστική αμέσως μετά την ενθαρρυντική πρόοδο που έχει σημειώσει στις δοκιμές με το μονοθέσιο LMDh μέχρι στιγμής.
Οι Yelloly και Farfus, θα είναι μαζί με τους Connor De Phillippi και Philipp Eng, όπου ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα συμμετέχουν με την BMW M Team RLL σε ολόκληρη την σεζόν στην κατηγορία GTP του πρωταθλήματος WeatherTech SportsCar του IMSA.
Και οι τέσσερις οδηγοί έχουν σημειώσει γύρους στις δοκιμές στην Ευρώπη, είτε αρχικά στα shakedowns στις πίστες της Ιταλίας ή στις πρώτες δύο τυπικά δοκιμές στην πίστα της Καταλονίας στην Βαρκελώνης και στην Motorland Aragon προτού το prototype με το σασί της Dallara ταξιδέψει στις ΗΠΑ νωρίτερα αυτό τον μήνα.
“Αυτό είναι στα πολύ πρώιμα στάδια, αλλά νιώθεις εάν ένα μονοθέσιο γεννήθηκε σωστά ή όχι, και πρέπει να πω ότι νιώθω εντάξει με αυτό το συγκεκριμένο,” δήλωσε ο Farfus στο Sportscar365.com.
“Φυσικά απέχει πολύ από την σωστή αίσθηση και το να κερδίσουμε αγώνες, αλλά πιστεύω ότι είμαστε στο σωστό μονοπάτι.”
Ο Yelloly επανέλαβε τα συναισθήματα του Βραζιλιάνου, περιγράφοντας ότι έχουν σημειωθεί συνεχή κέρδη μετά από κάθε δοκιμή.
“Οι πρώτες μου εντυπώσεις ήταν πραγματικά πολύ, πολύ θετικές, και το ποιο σημαντικό πράγμα για εμένα και αυτό που ήταν εξαιρετικό πίσω από τα παρασκήνια όταν εργάστηκα τόσο σκληρά με την BMW είναι ότι σε κάθε δοκιμή είχαμε βελτιώσεις.
“Είτε επρόκειτο για το cockpit του οδηγού, είτε για το συνολικό στήσιμο του μονοθέσιου, είτε για το στήσιμο στις λεπτομέρειες, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το υβριδικό σύστημα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάθε φορά που εμφανιζόμασταν στην πίστα είχαμε βελτιώσεις.
“Οπότε, εάν μπορέσουμε να συνεχίσουμε έτσι σε κάθε δοκιμή, θα καταφέρουμε να βρεθούμε στον σωστό δρόμο.”
Η BMW ξεκίνησε το πρόγραμμα δοκιμών τον Ιούλιο, 6 μήνες μετά την Porsche, καθώς ήταν το πρώτο LMDh που πάτησε πίστα.
Και οι δύο οδηγοί, ωστόσο, δεν πιστεύουν ότι αυτό θα τους φέρει σε μειονεκτική θέση με την BMW να έχει πλεονέκτημα από άλλους κατασκευαστές οι οποίοι είχαν προβλήματα στα πρώτα στάδια των δοκιμών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!