Ο Artem Markelov κέρδισε τον σημερινό χαοτικό αγώνα του Μονακό για τη Formula 2, καθώς επωφελήθηκε από τη σύγκρουση των δύο πρωτοπόρων, Alexander Albon και Nyck de Vries, στην είσοδο του pitlane.
Εκκινώντας από την πρώτη σειρά, οι Albon και de Vries έμειναν στις δύο πρώτες θέσεις μέχρι τον 11ο γύρο του αγώνα όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η διακοπή αυτή προκλήθηκε από την σύγκρουση που είχε ο Lando Norris με τον Ralph Boschung, ο οποίος μόλις είχε επιστρέψει από αλλαγή ελαστικών, στην τελευταία στροφή.
Ο Albon και ο De Vries ανταποκρίθηκαν γρήγορα στο αυτοκίνητο ασφαλείας μπαίνοντας στα pits, αλλά με τα δύο μονοθέσια να τρέχουν πολύ κοντά ο ένας στον άλλον, ο de Vries μπήκε στο pitlane λίγο νωρίτερα και είχε επαφή με τον Albon, ωθώντας έτσι τον Αγγλο-Ταυλανδό οδηγό σε σπινιάρισμα.
Το μονοθέσιο της DAMS παρέμεινε ακίνητο έως ότου οι μηχανικοί της ομάδας το γυρίσουν, αλλά ο Albon βρισκόταν εκτός ανταγωνισμού από τη στιγμή που επέστρεψε στην πίστα και τελικά εγκατέλειψε μπαίνοντας στα pits.
Ο Markelov, ο οποίος ήταν τρίτος, πήρε το προβάδισμα με μία καλή επανεκκίνηση μπροστά από τον Arjun Maini, τον Jack Aitken και τον Nirei Fukuzumi, που όλοι δεν είχαν κάνει τα pitstops τους.
Ο Markelov, ο οποίος ήταν τρίτος, πήρε το προβάδισμα πραγματοποιώντας επίσης μία καλή επανεκκίνηση μπροστά από τον Arjun Maini, τον Jack Aitken και τον Nirei Fukuzumi, που όλοι δεν είχαν κάνει τα pitstops τους.
Ο κύριος στόχος του Markelov ήταν να απομακρυνθεί από τον Sean Gelael, ο οποίος είχε ολοκλήρωσε τη στάση του, ώστε ο Ρώσος να μπορούσε να μείνει μπροστά μετά την αλλαγή ελαστικών.
Καθώς ο οδηγός της Russian Time απομακρύνθηκε γρήγορα από τον Maini, κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά στα 27,4δ από τον Gelael όταν έκανε το pitstop του στον 34ο γύρο και κράτησε το προβάδισμα.
Ο Gelael εξασφάλισε το δεύτερο τερματισμό του στο βάθρο στην F2 . Ο Norris βρισκόταν ακριβώς πίσω από τον Gelael όταν δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pits λόγω της επαφής που είχε με τον Boschung. Αυτό ανέβασε τον Roberto Merhi στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου με τον Louis Deletraz να τερματίζει 4ος.
Ωστόσο, ο Norris εξασφάλισε την 6η θέση έκτο, χάνοντας από τον Maini με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά. Ο Aitken πήρε την 7η θέση με τον Antonio Fuoco να τερματίζει στην 8η και να εκκινεί τον αγώνα του Σάββατο από την pole.
Ο Fuoco δεν τα παράτησε και τερμάτισε 8ος μετά το συμβάν με τον Luca Ghiotto κατά την εκκίνηση, το οποίο προκάλεσε το πρώτο από τα δύο αυτοκίνητα ασφαλείας στον αγώνα, αν και είχε λάβει ποινή διέλευσης. Ο Nicholas Latifi ήταν ο τελευταίος οδηγός που μπήκε για αλλαγή ελαστικών και ολοκλήρωσε τον αγώνα 9ος παρά την εκκίνηση του από τη 18η θέση.
Ο Nirei Fukuzumi της Arden ήταν ο τελευταίος που πήρε βαθμούς λίγο πριν ο teammate του, Maximilian Gunther, τού κλέψει τον βαθμό. Ο νεαρός οδηγός της Mercedes F1, George Russell, κέρδισε τέσσερις θέσεις στους πρώτους γύρους και έφτασε μέχρι τη 12η, αλλά η σύγκρουση με τον Fukuzumi στη Rascasse οδήγησε τον οδηγό της ART να χτυπήσει στον τοίχο και να εγκαταλείψει. Ο Santino Ferrucci καθυστέρησε στο grid και αργότερα του δόθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για επιτάχυνση στο pitlane, τερματίζοντας έτσι 13ος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!