Ο Nyck De Vries της ART ήταν ο νικητής του αγώνα του Σαββάτου στην πίστα Paul Ricard για το πρωτάθλημα της F2, επεκτείνοντας τη διαφορά του από τον 2ο Nicholas Latifi συνολικά στους 12 βαθμούς, σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε νωρίς με κόκκινη σημαία. Νίκη του Hubert την Κυριακή στον Sprint Race, με τον Γάλλο να αντέχει στην πίεση που δέχτηκε στη διάρκεια του αγώνα.
Το ένα τέταρτο των 20 μονοθεσίων που εκκίνησαν τον αγώνα τέθηκαν εκτός μάχης ύστερα από μια χαοτική σύγκρουση στην εκκίνηση. Το χάος αυτό ξεκίνησε με τον Sean Gelael ο οποίος έστειλε εκτός πίστας τον ομόσταβλό του στην Prema Racing, Mick Schumacher, στη στροφή 3. Ο Ινδονήσιος οδηγός έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην εσωτερική της στροφής και συγκρούστηκε με τον Schumacher, ο οποίος αφού το μονοθέσιό του εκτοξεύτηκε στον αέρα, συνέχισε απλά για να εγκαταλείψει στα pit της ομάδας του.
Οι Ralph Boschung και Nikita Mazepin συγκρούστηκαν μετέπειτα στον ίδιο γύρο και αφότου ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας το μονοθέσιο της Campos του Dorian Boccolacci σταμάτησε στην άκρη της πίστας, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να σημαδευτεί ο αγώνας με κόκκινη σημαία, έως ότου απομακρυνθούν όλα τα μονοθέσια που είχαν εγκαταλείψει.
Στην επανεκκίνηση του αγώνα, ο De Vries ξεκίνησε από την 1η θέση, με τον νεαρό Ολλανδό οδηγό να έχει αρχικά εκκινήσει 4ος τον αγώνα και να έχει καταφέρει να βρεθεί 1ος μετά την πρώτη στροφή, προσπερνώντας τον Jack Aitken που είχε βρεθεί προσωρινά πρώτος. Ο Aitken έκανε pitstop έναν γύρο πριν τον De Vries και βρέθηκε μπροστά από τον Ολλανδό, ο οποίος όμως με μια πολύ συναρπαστική αντεπίθεση κατάφερε στον ίδιο γύρο να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα με προσπέρασμα στη στροφή 8. Στη συνέχεια, ο De Vries κατάφερε να φτιάξει μια μικρή διαφορά από τους διώκτες του, μια διαφορά που σχεδόν διπλασιάστηκε ύστερα από μια σύντομη περίοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, η οποία προκλήθηκε από μια φιλόδοξη κίνηση του Callum Ilott στον Nobuharu Matsushita, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα ο νεαρός οδηγός του προγράμματος της Ferrari να τεθεί εκτός πίστας.
Ο Aitken ανταποκρίθηκε στην αυξημένη διαφορά που έφτιαξε ο De Vries, κάνοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους και κλείνοντας τη διαφορά στα 2,5 δευτερόλεπτα καθώς ο αγώνας έμπαινε στους τελευταίους γύρους του. Όμως η διαφορά εν τέλει αυξήθηκε και πάλι καθώς ο αγώνας είχε ακόμα ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ στη συνέχεια ο Aitken έστρεψε την προσοχή του στον Sergio Sette Camara που ήταν αρκετά απειλητικός από πίσω του. O νεαρός βραζιλιάνος, ο οποίος δεν έδειξε να επηρεάζεται από το γεγονός πως δεν είχε ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του, τη DAMS, κατάφερε να κλέψει τη 2η θέση με μόλις 2 γύρους να απομένουν, με προσπέρασμα στον Aitken στη στροφή 1.
Έτσι το βάθρο σχημάτισαν οι De Vries, Sette Camara και Aitken, με την 4η θέση να καταλαμβάνει ο Κινέζος οδηγός Guan Yu Zhou, ο οποίος έχει μια αρκετά σταθερή πορεία στη rookie χρονιά του. Η δεύτερη DAMS του Nicholas Latifi κατέλαβε την 5η θέση, μπροστά από τον Jordan King.
Την Κυριακή, ο Antoine Hubert της Arden πέτυχε τη δεύτερη διαδοχική του νίκη σε sprint race. Ο νεαρός Γάλλος του προγράμματος οδηγών της Renault δέχτηκε μεγάλη πίεση από τον Jack Aitken στα πρώτα στάδια του αγώνα, όμως με 6 γύρους να απομένουν ο νεαρός οδηγός της ομάδας της Alfa Romeo, Juan Manuel Correa, έκανε προσπέραση στον Aikten, δίνοντας έτσι κάποιες ανάσες στον Hubert. Στη συνέχεια, ο Aitken δέχτηκε προσπέραση και από τον νεαρό Κινέζο οδηγό, Guan Yu Zhou, έτσι συμπληρώθηκε ένα βάθρο που είχε μόνο rookies.
Πιο πίσω, για την 5η θέση. υπήρξε σκληρή μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της DAMS, γεγονός που ίσως και να στέρησε τη δυνατότητα σε κάποιον από αυτούς να αναρριχηθεί πιο ψηλά στην κατάταξη. Εν τέλει, την 5η θέση κατέλαβε ο Sergio Sette Camara, επικρατώντας του Nicholas Latifi.
Ο χτεσινός νικητής Nyck De Vries, είχε έναν κακό αγώνα, δεχόμενος προσπεράσματα από τους Callum Ilott και Nobuharu Matsushita, μένοντας εν τέλει εκτός βαθμών, ενώ για έκτη σερί φορά, απέτυχε να βαθμολογηθεί και ο Mick Schumacher, ο οποίος είχε σκάσιμο στο ελαστικό του, ενώ μετά την αλλαγή των ελαστικών ένα πρόβλημα στο μονοθέσιό του τον ανάγκασε να σταματήσει στην άκρη της πίστας.
Αναλυτικά, η τελική κατάταξη των οδηγών και των ομάδων παρατίθεται παρακάτω:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!