Ο Max Verstappen αναδείχτηκε οδηγός της ημέρας για το Grand Prix του Μονακό με 23,3%. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Lewis Hamilton με 19,9% ενώ ακολούθησαν οι Charles Leclerc με 12,4%, Sebastian Vettel με 8% και Carlos Sainz με 6,7%. Ας δούμε ποιον “ψήφισαν” ως οδηγό της μέρας οι συντάκτες του F1fan.gr
Παύλος Μεφσούτης – Romain Grosjean
Επιλέγω ως οδηγό της ημέρας τον Romain Grosjean καθώς παρά την χαμηλή θέση εκκίνησης του και δεδομένης της δυσκολίας προσπέρασης στο Μονακό κατάφερε να πάρει τη δέκατη θέση και τον τελευταίο βαθμό του αγώνα. Κάνοντας μία καλή εκκίνηση προσπέρασε τον Lando Norris και στη συνέχεια του αγώνα έφτασε μέχρι και τη πέμπτη θέση, μένοντας έξω για 50 γύρους έχοντας κάνει άψογη διατήρηση των ελαστικών του. Θα είχε τερματίσει εν τέλη ένατος, αλλά ένα λάθος βγαίνοντας από τα pit ανάγκασε τους αγωνοδίκες να του δώσουν μία ποινή 5 δευτερολέπτων η οποία τον έριξε στη 10η θέση, πίσω από τον Daniel Ricciardo της Renault.
Τάσος Κατσιώτης – Carlos Sainz Jr
Σίγουρα, θα μπορούσε να είναι είτε ο νικητής Hamilton, είτε ο Verstappen που έμεινε κολλημένος στον Βρετανό πρωταθλητή στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα. Αλλά τη δική μου προσοχή τράβηξε για δεύτερο σερί αγώνα ο Carlos Sainz. Σε ένα τριήμερο που ξεκίνησε άσχημα για τον ίδιο στο P1 και ενώ η McLaren δεν έδειχνε τόσο δυνατή όσο σε άλλους αγώνες, κατάφερε με έναν μεστό αγώνα να είναι πάλι Best of the rest. Για τον αγώνα δεν μπορούμε να πούμε πολλά δεδομένων των συνθηκών του Μονακό, ωστόσο ο Sainz κατάφερε να τερματίσει μπροστά από Toro Rosso, Renault και Haas που φαίνονταν να έχουν τον πρώτο λόγο στην μάχη του midfield.
Μετά το μέτριο ξεκίνημα στην χρονιά, ο Ισπανός δείχνει ικανός να πρωτοστατήσει στην προσπάθεια της McLaren να επιστρέψει στις κορυφαίες θέσεις του grid, κάτι που όλοι οι οπαδοί της ιστορικής ομάδας περιμένουν με ανυπομονησία.
Κωνσταντίνος Σωτήριος Σοφρωνάς – Carlos Sainz Jr
Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση του Carlos Sainz στο Grand Prix του Μονακό, ο οποίος έχει καταφέρει να περάσει στο Q3, τερματίζοντας στην 9η θέση. Όσον αφορά τον αγώνα, είχε μια καλή εκκίνηση όπως είχε και τον ρυθμό που χρειαζόταν και με φοβερή προσπάθεια κατάφερε να αναρριχηθεί στην 6η θέση και να επιτύχει σημαντικούς πόντους, τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα της McLaren, στη Formula 1. Όσον αφορά τον δεύτερο οδηγό της ομάδας, Lando Norris, δυστυχώς δεν κατάφερε να μπει στην δεκάδα ώστε να βοηθήσει την ομάδα αλλά είχε έναν καλό αγώνα.
Γιώργος Φραντζής – Lewis Hamilton
Μπορεί το Μονακό να είναι από τους αγώνες όπου τα προσπεράσματα γίνονται με το σταγονόμετρο, ωστόσο όσο δύσκολα είναι αυτά άλλο τόσο δύσκολο είναι να κρατήσεις ένα μονοθέσιο εκεί μακριά από τις μπαριέρες. Και αυτό ο Βρετανός το έκανε με μεγάλη επιτυχία με λάστιχα στο όριο και τον επιθετικό max Verstappen από πίσω του. Για να κερδηθεί ένα πρωτάθλημα πολλές φορές απαιτείται σε δύσκολες καταστάσεις να πάρεις το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορείς, και ο Hamilton μπόρεσε σε έναν αγώνα που δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για τον ίδιο να ανέβει για ακόμα μια φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Τέτοιοι αγώνες είναι αυτοί που δίνουν προβάδισμα στη μάχη του πρωταθλήματος και ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής το απέδειξε αποκτώντας προβάδισμα 17 βαθμών έναντι του Valtteri Bottas.
Γιώργος Λασκαρίδης – Lewis Hamilton
Για μένα οδηγός της ημέρας σαφώς είναι ο Lewis Hamilton. Η εξαιρετική του οδήγηση ξεκινάει από τις κατατακτήριες του Σαββάτου, όπου κατάφερε να νικήσει τον επίσης εξαιρετικό Bottas. Η αλήθεια είναι πως μόλις έκανε τον πρώτο γύρο στο Q3 ο Bottas σχεδόν όλοι πιστέψαμε ότι είχε τη pole στο τσεπάκι. Όλοι όμως εκτός από τον Hamilton όπου με ένα εξαιρετικό γύρο και μάλιστα υπό συνθήκες πίεσης κατάφερε να πάρει τη pole – μισή νίκη στο Μονακό με ρεκόρ πίστας. Επίσης ενώ όλα έδειχναν μέχρι τον δέκατο γύρο ότι θα είναι εύκολα για τον Βρετανό μιας που το SC ήρθε την κατάλληλη στιγμή για εκείνον ώστε να του εξασφαλίσει ένα άνετο pit stop, με ασπίδα και τον Bottas, διατήρησε τη πρωτοπορία αλλά με ένα λάθος από την ομάδα του, όπου του τοποθέτησε τη μεσαία γόμα ελαστικών σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του που είχαν τη σκληρή. Ο Hamilton όμως με την οδήγησή του κατάφερε να σώσει και την ομάδα του από το λάθος της, οδηγώντας για 68 γύρους με τα ίδια ελαστικά στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου και με ένα Verstappen κολλημένο από πίσω του σχεδόν σε όλο το GP. Εξαιρετική, αλάνθαστη και πάνω από όλα ψύχραιμη οδήγηση από τον Βρετανό που ολοκλήρωσε το GP του Μονακό στη πρώτη θέση με ελαστικά που είχαν 0% πρόσφυση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!