O Lewis Hamilton πήρε την 2η νίκη του στην σεζόν με τον Bottas να κλειδώνει το τρίτο 1-2 των πρωταθλητών. Το κοινό της F1 έδωσε το βραβείο του καλύτερου στον Alexander Albon που βαθμολογήθηκε παρά το γεγονός ότι δεν έτρεξε στις κατατακτήριες και εκίνησε από το pitlane. Πάντως οι ψήφοι μοιράστηκαν με τον Albon να παίρνει το 17,7%. Ακολούθησαν ο Raikkonen με 15,7%, o Hamilton με 15,4%. O Leclerc συγκέντρωσε το 13,4% ενώ ο Vettel έμεινε στο 7,7%.
Η συντακτική ομάδα του F1fan.gr δίνει την δική της απάντηση για το ποιος ήταν ο καλύτερος και εξηγεί :
Παύλος Μεσφούτης – Alexander Albon
Ο Ταϊλανδός οδηγός της Toro Rosso εντυπωσίασε στον τρίτο του κιόλας αγώνα στη Formula 1, κάνοντας μία ώριμη εμφάνιση και μπαίνοντας για μία ακόμη φορά στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Εκκινώντας από το pit lane μετά τη μεγάλη του σύγκρουση με τις προστατευτικές μπαριέρες στο FP3, η οποία τον έθεσε εκτός των κατατακτήριων του Σαββάτου, το έργο του Alexander Albon ίσως φαινόταν πολύ δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, για τους περισσότερους. Ο νεαρός οδηγός όμως, αφήνοντας πίσω του την απογοήτευση της προηγούμενης μέρας, έκανε ένα πολύ μεστό αγώνα και χωρίς να τραβήξει τα βλέμματα πάνω του κατάφερε να δει τη καρό σημαία τελικά στη 10η θέση. Ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό επίτευγμα εάν αναλογιστεί κανείς τη θέση που εκκινούσε, το νεαρό της ηλικίας του, την έλλειψη εμπειρίας καθώς και τη δυναμική του μονοθεσίου του.
Τάσος Κατσιώτης – Kimi Raikkonen
Μπορεί τα χρόνια να έχουν περάσει, καθώς κλείνει τα 40 πριν το τέλος της σεζόν, αλλά ο Kimi φαίνεται να περνάει μια δεύτερη αγωνιστική νιότη. Ανανεωμένος, “κάνοντας το χόμπι του” όπως είπε και ο ίδιος και απαλλαγμένος από το βάρος του πρωταθλητισμού και της πίεσης που συνεπάγεται το μαύρο αλογάκι, ο Φιλανδός μας δείχνει την ποιότητα του. Είναι πολύ ευχάριστο (τουλάχιστον για μένα που θυμάμαι τον νεαρό Φιλανδό στο ντεμπούτο με την Sauber να τερματίζει 6ος) να τον βλέπουμε ακόμα να μάχεται, να παίρνει τα μέγιστα από το μονοθέσιο του και να οδηγεί την Alfa Romeo στην 4η θέση μετά από τρεις αγώνες.
Εβίτα Πανάγου – Alexander Albon
Γιατί ο νεαρός οδηγός της Toro Rosso έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα, παρότι εκίνησε από το pit-lane. Κατάφερε να αποφύγει τα ατυχήματα και να διαχειριστεί σωστά τα ελαστικά του κάνοντας ένα pit-stop. Σταθερά ανέβαινε θέσεις, βρέθηκε στην δεκάδα και στο τέλος του απέμενε να κρατήσει πίσω του την Haas του Romain Grosjean για να πάρει έναν βαθμό. Το πέτυχε παραμένοντας ψύχραιμος και παίζοντας σωστή άμυνα και έτσι πήρε έναν δύσκολο και πολύτιμο βαθμό.
Ιωάννης Χαμηλοθώρης – Daniel Ricciardo
Το πλατύ χαμόγελο επανήλθε στο πρόσωπο του Αυστραλού οδηγού της Renault ύστερα από τις δύο συνεχείς εγκαταλείψεις και μας θύμισε την γνώριμη σε εμάς φιγούρα του. Ο Daniel είχε έναν σταθερό αγώνα πάρα την πίεση που δεχόταν ανά διαστήματα και ειδικά τους τελευταίους γύρους που οδηγούσε ένα τρενάκι με τους Perez και Raikkonen να πιέζουν ο ένας τον άλλον. Πήρε τους πρώτους του βαθμούς με την νέα του ομάδα τερματίζοντας 7ος πίσω από τους τρεις μεγάλους, που σίγουρα του δίνει αυτοπεποίθηση για την συνέχεια.
Γιάννης Κλούρης – Alexander Albon
Με ένα δικό του λάθος και σε ένα σημείο που δεν έπρεπε να πιέσει κατέστρεψε το μονοθέσιο του την παρασκευή στο FP3 με αποτέλεσμα να μην ξεκινήσει τις κατατακτήριες και να εκκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση. Οι μηχανικοί του όχι μόνο έκαναν προσπάθεια για να του φτιάξουν το μονοθέσιο την Κυριακή αλλά του έδωσαν και ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο που το αξιοποίησε τερματίζοντας στην δεκάδα. Πραγματοποίησε μία εντυπωσιακή εκκίνηση και είχε ένα πολύ καλό ρυθμό όπως και μία πολύ καλή διαχείριση ελαστικών.
Χρήστος Ζιαβράς – Alexander Albon
Γίνεται να είναι Driver of the day κάποιος άλλος εκτός του Alexander Albon; Νομίζω πως όχι! Ο Ταϊλανδός μετά το τρομακτικό του ατύχημα το Σάββατο το πρωί, έμεινε εκτός των κατατακτήριων και κάπου εκεί η λογική έλεγε πως θα έμενα και “εύκολα” εκτός 10άδας… Ωστόσο όχι μόνο εκίνησε από τα pits, όχι μόνο απέφυγε το ατύχημα του team-mate του Daniil Kvyat, αλλά πήρε και βαθμούς! Έγινε έτσι και ο πρώτος rookie που παίρνει βαθμούς στους 2 από τους 3 αγώνες της σεζόν μέχρι τώρα. Όχι και άσχημα για έναν 23-χρονο, που όπως ο ίδιος είχε δηλώσει είχε παρατήσει το όνειρο της Formula 1, μέχρι να βρεθεί… για τα καλά “εντός”!
Δημήτρης Χούντας – Kimi Raikkonen
Ο Φινλανδός είναι σαν το παλιό καλό κρασί. Η εμπειρία και η κλάση του συνάντησαν την ηρεμία του περιβάλλοντος της Alfa Romeo και ο 39χρονος αποδίδει εξαιρετικά. Εκκινώντας από τη 12η θέση, πραγματοποίησε σειρά προσπερασμάτων για να βρεθεί έως και στην έβδομη θέση. Διαχειρίστηκε τα ελαστικά του και ήταν από τους ελάχιστους που ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μία αλλαγή ελαστικών. Η σταθερότητα καθ’ ολη τη διάρκεια του αγώνα και παράλληλα οι αψεγάδιαστες προσπεράσεις σε μονοθέσια παρόμοιας δυναμικότητας τον καθιστούν τον οδηγό που είχε την καλύτερη ενδεχομένως παρουσία στον σημερινό 1000ο αγώνα της Formula 1.
Βαγγέλης Παπαευαγγέλου – Alexander Albon
Ο νεαρός οδηγός της Toro Rosso έβαλε δύσκολα στον εαυτό του χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του στο Practice 3, με συνέπεια να μη λάβει μέρος στις κατατακτήριες. Εκκινώντας από το pit lane, όλα προμήνυαν ένα δύσκολο αγώνα εκτός βαθμών. Συνεχίζοντας όμως να δείχνει θετικά στοιχεία – όπως και στους 2 προηγούμενους αγώνες – έκανε σωρεία προσπεράσεων, είχε ρυθμό και σωστή διαχείριση ελαστικών, και ανταμοίφθηκε με τη δέκατη θέση! Όλα συνηγορούν στο ότι ο Albon αξίζει την ευκαιρία που του δίνεται φέτος, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι αποτελούσε “επιλογή ανάγκης” για τον Helmut Marko…
Γιάννης Μπίτας – Daniel Ricciardo
O Αυστραλός πήρε μια δύσκολη απόφαση που μοιάζει λίγο με αυτή του Hamilton. Προς το παρόν η Renault δείχνει κάτω περιστάσεων καθώς πορεύεται με μονοθέσιο αναξιόπιστο και συνολικά χειρότερο του περυσινού. Εκτός αυτού αντιμετωπίζει και τις κακές στρατηγικές μαζί με μέτρια pit. Η 7η θέση στην Κίνα ξεμπροστιάζει την ανικανότητα της εργοστασιακής ομάδας που τερμάτισε οριακά πάνω από το midfield, ένα γύρο πίσω από τον νικητή και μισό πίσω από τον Gasly που ψάχνεται. Ο Ric πάντως πρέπει να κάνει υπομονή και στην παρούσα φάση να κυνηγά ότι του επιτρέπεται όπως έκανε στην Κίνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!