Ο Valtteri Bottas ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα για το 2019 . O Φινλανδός παράλληλα πήρε το βραβείο του καλύτερου σύμφωνα με το κοινό που διεξάγει το f1.com. Πιο συγκεκριμένα το 28,5% του έδωσε την ψήφο του. To 22,9% ψήφισε υπέρ του Verstappen, 7,5% για τονLeclerc, 6% για Kvyat και 5,2% συγκέντρωσε o Raikkonen.
H στήλη F1fan Driver of the day είναι η συνέχεια της στήλης Best of the Rest που μας συντρόφευε τις προηγούμενες δύο σεζόν. Πλέον οι συντάκτες θα μπορούν να επιλέξουν και τον οδηγό που επέλεξε το κοινό.
Η συντακτική ομάδα του F1fan.gr δίνει την δική της απάντηση για το ποιος ήταν ο καλύτερος και εξηγεί :
Εβίτα Πανάγου – Valtteri Bottas
Γιατί ο Φινλανδός κατάφερε να κάνει ένα καταπληκτικό ξεκίνημα στη νέα σεζόν πετυχαίνοντας 26 βαθμούς. Η εκκίνηση του ήταν θεαματική, βρέθηκε μπροστά από τον βασικό του αντίπαλο, τον teammate του, και από εκεί και έπειτα έκανε έναν σταθερό αγώνα χωρίς λάθη. Διατήρησε μια άνετη διαφορά από τον Hamilton χωρίς να απειληθεί ποτέ από τους αντιπάλους του, ενώ ταυτόχρονα φαινόταν γρήγορος και ανταγωνιστικός. Απέδειξε τον λόγο που βρίσκεται στην Formula 1, που σίγουρα δεν είναι το να ακούει διαρκώς “Valtteri, it’s James.”
Ιωάννης Χαμηλοθώρης – Kimi Raikkonen
Ίσως αναφέρομαι στον πιο ευτυχισμένο οδηγό του αγώνα. Ο Kimi στον πρώτο του αγώνα με την Alfa Romeo απέδειξε πως αν και είναι ο γερόλυκος του grid έχει ακόμα αρκετά να προσφέρει στην Formula 1. Εκκινώντας 9ος και πραγματοποιώντας έναν αθόρυβο αλά και παράλληλα μεστό αγώνα χωρίς τα βάρη του παρελθόντος και τα διάφορα team orders, επωφελούμενος και από την εγκατάλειψη του Grosjean κέρδισε μία ακόμη θεση, δείχνοντας για ακόμα μία φορά το πόσο σταθερός οδηγός είναι, μένοντας ο ίδιος και η ομάδα του ικανοποιημένοι και αφήνοντας κάποιους άλλους με αναπάντητα ερωτήματα…
Τάσος Κατσιώτης – Valtteri Bottas
Πολύ πειστική εμφάνιση από τον Φιλανδό που έδειξε με το “καλημέρα” στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος ότι θέλει να βγει από την σκιά του Hamilton και να δώσει απαντήσεις για τις περσινές του εμφανίσεις, γεγονός που το αναγνώρισε και ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolf. Ο Valtteri, έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον team-mate του, έστριψε πρώτος και δεν ξανακοίταξε πίσω. Χωρίς λάθη, απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του (όπως φάνηκε και στα team radio) πήρε μια επιβλητική νίκη και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα.
Γιάννης Κλούρης – Daniil Kvyat
Εξαιρετικός ο Kvyat καθ όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Σταθερός στην απόδοση του και βρήκε από νωρίς το set up του μονοθεσίου. Ξεκίνησε τον αγώνα στην 15η θέση και έμεινε μακριά στο μπλέξιμο της εκκίνησης. Δεν κόλλησε πίσω από τον Giovinazzi και το κυκλοφοριακό που ακολούθησε και προσπέρασε τον Gasly στην έξοδο των pit stop στην πρώτη στροφή με θράσος αποδεικνύοντας ότι είναι για πολλά περισσότερα. Βρισκόμενος στην 10η θέση την κράτησε μέχρι το τέλος, παίζοντας εξαιρετική άμυνα απέναντι στον Pierre Gasly αφού δεν δέχτηκε προσπέρασμα για 40 γύρους.
Χρήστος Ζιαβράς – Lance Stroll
Γιατί ο Καναδός έχει ακούσει μύρια όσα τα τελευταία χρόνια και δη όταν πήρε τη θέση στην Racing Point με την εξαγορά της ομάδας από τον πατέρα του… Ωστόσο, μακριά από “το τοξικό” περσινό κλίμα της “υπό διάλυση” Williams, βρέθηκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα (9η θέση), ξεκινώντας μάλιστα από την 16η θέση! Ακόμα πιο σημαντικό κάνει το επίτευγμά του το γεγονός πως ο πολύπειρος team-mate του Perez τερμάτισε αρκετά πίσω (13ος). Ίσως ήρθε η ώρα να δώσει απαντήσεις μέσα στην πίστα και να αποδείξει την αξία του (;)…
Παύλος Μεφσούτης – Valtteri Bottas
Ο Φινλανδός έδειξε από τον πρώτο κιόλας αγώνα της σεζόν τις διαθέσεις του αποστομώνοντας τους επικριτές του με μία εμφατική νίκη. Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την καλή του εκκίνηση περνώντας στην πρωτοπορία από την πρώτη κιόλας στροφή, αφήνοντας τον teammate του να μάχεται για τη δεύτερη θέση, ενώ στο υπόλοιπο του αγώνα δεν έδωσε το δικαίωμα σε κανέναν οδηγό να αμφισβητήσει τη θέση του, με τον ίδιο να γίνεται στην πορεία ο πρώτος πιλότος στην ιστορία της Formula 1 ο οποίος κατακτά 26 βαθμούς έχοντας θέσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα λίγο πριν τον τερματισμό. Ένας Bottas εμφανώς ανανεωμένος μετά το χειμώνα φάνηκε να θέλει να αποδείξει την αξία του νωρίς στη σεζόν με την θέση του στη Mercedes υπό την απειλή του Ocon για το 2020 να του δίνει πιθανόν ένα ακόμη κίνητρο για την αλάνθαστη αυτή παρουσία του στο Grand Prix της Αυστραλίας.
Γιώργος Παπαδημητρίου – Charles Leclerc
Γιατί; Γιατί ο Μονεγάσκος παρά το νεαρό της ηλικίας του μας έδειξε πως με το κατάλληλο μονοθέσιο, ομάδα και προετοιμασία μπορεί να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα στην ομάδα του αλλά και να ανταγωνιστεί επάξια μέχρι και τον πολύ έμπειρο και τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, teammate του, Sebastian Vettel. Επίσης, επειδή υπάκουσε στις εντολές της ομάδας, στο να παραμείνει πίσω από τον Vettel, δείχνοντας έτσι ήθος και σεβασμό, τόσο στις εντολές της όσο και στο πρόσωπο του Sebastian.
Σταύρος Πισσάνος – Valtteri Bottas
Είναι πολύ δύσκολο να βρει κάποιος έναν άλλο οδηγό, πέρα από τον Bottas, που να ξεχώρισε τόσο πολύ και να εντυπωσιάσει. Η Ferrari απογοήτευσε, ο Hamilton είχε θεματάκια, ο Verstappen έχει να θυμάται την προσπέραση πάνω στον Vettel αλλά έκανε και τα λαθάκια του, Magnusen, Hulkenberg και Raikkonen πέτυχαν το απολύτως αναμενόμενο αποτέλεσμα για τη δυναμική τους, οπότε μετά μας μένουν οι Stroll και Kvyat, οι οποίοι όμως απλά κατέλαβαν την ένατη και δέκατη θέση, οι οποίες, όσο καλό αποτέλεσμα και να είναι για τη δυναμική τους, δεν τους έκανε να ξεχωρίσουν ή να εκπλήξουν και να εντυπωσιάσουν. Ίσως η δέκατη θέση του Kvyat να ήταν λίγο έκπληξη δεδομένων των ενεργειών του παρελθόντος, παρ’όλα τα σκόρπια καλά δείγματα γραφής που είχε δείξει, αλλά μέχρι εκεί. Ο Bottas ποτέ δεν είχε κυριαρχήσει τόσο πολύ ξανά, πίεσε και στο τέλος για να πάρει τον έξτρα βαθμό από τον ταχύτερο γύρο αγνοώντας της οδηγίες της ομάδας του, με αποτέλεσμα η επιλογή του να είναι υπερβολικά εύκολη.
Γιάννης Μπίτας – Daniil Kvyat
Γιατί ο Ρώσος αδικήθηκε δις από την Red Bull και στην πρεμιέρα του 2019 τους έβαλε τα γυαλιά. Ο οδηγός της Toro Rosso δεν έμπλεξε στην εκκίνηση είχε ένα μεστό αγώνα εκμεταλλεύτηκε την αργοπορία άλλων πίσω από τον Giovinazzi και έκανε πλάκα στον Gasly που έμεινε πίσω του για πάνω από 40 γύρους. Αν είχε φρενάρει πιο σωστά θα είχε ολοκληρώσει το προσπέρασμα στον Stroll. Ελπίζουμε να συνεχίσει σε αυτές τις θετικές εμφανίσεις που ξεκίνησε από τις δοκιμές της Βαρκελώνης και ήδη επιβεβαίωσε στον αγώνα της πρεμιέρας στην Αυστραλία.
Δημήτρης Χούντας – Valtteri Bottas
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!