Το απόγευμα της Κυριακής στο Αμπού Ντάμπι έπεσε η αυλαία του πρωταθλήματος της F1 για το 2020. Ποιος θα περίμενε τον Μάρτιο ότι η F1 θα νικούσε την πανδημία και σε μικρό χρονικό διάστημα θα διεξαγόντουσαν 17 αγώνες ;
H FIA ανέβαλε το Κινεζικό GP νωρίς αλλά δεν ήταν έτοιμη για την Αυστραλία. Τα κρούσματα εντός πίστας έφεραν τον οργανισμό προ τετελεσμένου. Λίγο πριν την έναρξη της σεζόν με το FP1 της Μελβούρνης τα πάντα σταμάτησαν. Η πρεμιέρα ακυρώθηκε και σταδιακά αυτό συνέβη και για τα υπόλοιπα GP.
Εκείνο το τρίμηνο μέχρι την αρχή του πρωταθλήματος ήταν εφιαλτικό αλλά η F1 είχε το φάρμακο. Διοργανώθηκαν αρκετά Virtual GP ενώ η silly season ήρθε νωρίτερα με τις μεταγραφικές βόμβες να σκάνε. Παράλληλα ξεκίνησε να οργανώνεται το πρόγραμμα του 2020.
Το φετινό πρωτάθλημα είχε μια άγρια ομορφιά. Ναι, ο Hamilton και η Mercedes έκαναν περίπατο για να πετύχουν το 7ο(του Lewis και των Γερμανών) ωστόσο είδαμε πολύ όμορφα πράγματα.
Αρχικά για πρώτη φορά στην εποχή V6 από το 2014 ομάδα εκτός Mercedes, Red Bull και Ferrari πήρε νίκη. Το πέτυχε αρχικά ο Gasly για την AlphaTauri και λίγο πριν το τέλος ο Perez για την Racing Point.
Συνολικά οι 7 εκ των 10 ομάδων ανέβηκαν στο βάθρο. Παράλληλα οι 6 κορυφαίες ομάδες ανέβασαν στο βάθρο και τα δύο τους μονοθέσια. Τέλος είδαμε τον Stroll να παίρνει την pole, ήταν η πρώτη μετά του Massa το 2014 στην Αυστρία που δεν καταλήγει στο BIG-3.
Όμορφο παραμύθι ήταν καθώς εκτός της επιτυχίας Gasly και Perez είδαμε για πρώτη φορά στο βάθρο τους Albon, Norris και Ocon όπως και τον Sainz μιας και στην Βραζιλία το 2019 πήρε το τρόπαιο αργότερα.
Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε την επιστροφή του Ricciardo με τα πρώτα βάθρα της Renault αλλά και τους 2 ταχύτερους γύρους. Την 3η θέση του Vettel στην Τουρκία που ήρθε να μας θυμίσει ποιος είναι.
Την αυταπάρνηση του Leclerc που με μονοθέσιο που πολλές φορές ήταν χειρότερο της Alfa Romeo έδωσε στιγμές χαράς στην πληγωμένη περηφάνια της Ferrari. Την προσπάθεια του Max απέναντι στην Mercedes, την εμφάνιση Kvyat στην επιστροφή της Imola.
Τον Hulkenberg που ήταν εκεί όταν χρειάστηκε για να φωνάξει παρών με καλές εμφανίσεις. Το δώρο και την ατυχία του Russell που βαθμολογήθηκε ενώ ισοπέδωσε τον Latifi σε quali, είδε πολλά Q2 αλλά και λάθη που του κόστισαν βαθμούς για την Williams.
Δεν ξεχνάμε την μαχητικότητα του Iceman και του Giovinazzi που κέρδισε συμβόλαιο για την νέα σεζόν. Τέλος το τρομακτικό ατύχημα του Grosjean και το πως ο Γάλλος γλίτωσε, αλλά και το αντίο του μαζί με τον Magnussen. Είδαμε τέλος τον εγγονό του Fittipaldi να παλεύει και να τερματίζει αθόρυβα δύο αγώνες καθώς και τον Jack Aitken.
Η οικογένεια της F1 θα πρέπει να είναι περήφανη για ότι προσέφερε το 2020 στον δοκιμαζόμενο από την πανδημία πλανήτη. Γέμισε από τον Ιούλιο τα Π/Σ/Κ μας και μαζί με την F2 και την F3 μας έδωσε στιγμές λύπης και χαράς, ενίοτε και βαρεμάρας.
Η νέα σεζόν θα διαθέτει το μεγαλύτερο καλεντάρι. Μόνο οι Mercedes, Williams και Alfa Romeo κρατούν το ίδιο δίδυμο. Οι αλλαγές πολλές και μόνο τρεις μήνες διακοπή.
ΥΓ – Να φύγει το δραματικό 2020 και το 21′ με το εμβόλιο να επαναφέρει την κανονικότητα σε όλο τον κόσμο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!