Η Honda έκανε σπουδαία βήματα προς τα εμπρός και είναι πολύ ισχυρότερη σε σχέση με τους βαθμούς που έχει κερδίσει με την Toro Rosso στη μάχη του μέσου του grid, δήλωσε ο Marcus Ericsson.
Η συγκομιδή των δύο βαθμών του Pierre Gasly στο Βέλγιο πριν από δύο Σαββατοκύριακα έφτασε την Toro Rosso – Honda στους 30 βαθμούς στους κατασκευαστές, τους ίδιους βαθμούς που είχε μαζέψει με την McLaren σε όλη τη διάρκεια του 2017, το τελευταίο από τα συνολικά τρία κοινά τους χρόνια, με την Honda πλέον να ετοιμάζεται να προμηθεύσει με κινητήρες την Red Bull από την επόμενη χρονιά.
Ενώ η Honda διατηρεί τις αναβαθμίσεις τις υπό μυστικότητα αυτήν τη σεζόν, έχουν παρατηρηθεί σημαντικά βήματα εμπρός στην οδηγική συμπεριφορά του κινητήρα σε σχέση με πέρυσι, ιδιαίτερα μετά την αναβάθμιση στον Καναδά. Ύστερα από αυτό ακολουθήθηκαν κάποιες περεταίρω μικρές αναβαθμίσεις, χωρίς να χρειαστούν αλλαγές κινητήρων.
Ο οδηγός της Sauber, Marcus Ericsson, έμεινε έκπληκτος από την απόδοση της Honda στο Spa, με την τελική ταχύτητα της Toro Rosso του Gasly – με τον οποίο πάλευε σχεδόν σε όλον τον αγώνα – να είναι πολύ υψηλή.
“Ήμουν στη ζώνη DRS του Gasly και δεν θα μπορούσα να τον περάσω, δεν μπορούσα να φτάσω ούτε καν κοντά του”, δήλωσε ο Ericsson, του οποίου η Sauber υπέφερε από τις μεγάλες ευθείες τόσο στο Spa όσο και στην Monza.
“Νομίζω ότι αυτό δείχνει αρκετά ότι η Honda έκανε πολλά βήματα προς τα εμπρός. Πιστεύω ακόμα ότι η Mercedes και η Ferrari έχουν τις δύο ισχυρότερες μονάδες ισχύος, αλλά στη συνέχεια η Honda είναι πολύ ισχυρότερη σε σχέση με αυτά που είχαμε δει παλαιότερα και σίγουρα πιο ανταγωνιστική στη μέση του grid. Αυτή ήταν η επιβεβαίωση ότι είναι ανταγωνιστική πλέον”.
Αν και τα στοιχεία των τελικών ταχυτήτων ανά πίστα μπορεί να είναι παραπλανητικά, η Honda αναμφίβολα έχει περιορίσει το έλλειμμα που είχε σε αυτόν τον τομέα. Ο Gasly ακολούθησε το αποτέλεσμα του στο Βελγικό Grand Prix μπαίνοντας και στο Q3 του Ιταλικού Grand Prix, δύο πίστες στις οποίες η Honda θεωρητικά είχε το μεγαλύτερο πρόβλημα.
Η αξιοπιστία της είναι επίσης πολύ καλύτερη αυτήν τη σεζόν, με τον Max Verstappen να επισημαίνει ότι η αυξημένη χρήση των εξαρτημάτων στον κινητήρα της σε σύγκριση με τους αντιπάλους είναι η μισή αλήθεια, καθώς η ιαπωνική εταιρία έχει κάνει αλλαγές για λόγους τακτικής στους κινητήρες.
Επιπλέον, η Honda αντέδρασε άμεσα στα προβλήματα που είχε στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν νωρίτερα αυτή τη σεζόν, ενώ έχει βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ της ομάδας και των οδηγών.
Η Honda είχε επίσης το πλεονέκτημα σε σχέση με την Renault στο Βέλγιο και τον πρώην πελάτη της McLaren στην Ιταλία, παρόλο που και οι δύο είχαν τον προηγούμενο κινητήρα της Renault.
“Ως πακέτο, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης ενέργειας, λειτούργησε καλά”, ανέφερε ο τεχνικός διευθυντής της Honda, Toyoharu Tanabe, στο Motorsport.com.
“Εξακολουθούμε να προσπαθούμε να πιάσουμε τους ισχυρότερους κατασκευαστές που διαθέτουν κινητήρα υψηλότερο από εμάς, οπότε βέβαια περιμέναμε και τα δύσκολα Σαββατοκύριακα σε πίστες υψηλής ταχύτητας. Όμως πήραμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα και αυτό είναι σημαντικό τόσο για τα κίνητρά μας όσο και για εμάς προσωπικά “.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!