Ο Marcus Ericsson πιστεύει ότι τα έχει πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής σε σύγκριση με τον team-mate του, Pascal Wehrlein, λέγοντας ότι οι δύο τους έχουν παρόμοια απόδοση στο πρώτο μισό της σεζόν.
Αν και ο Wehrlein έχει πετύχει πέντε βαθμούς ως τώρα έναντι μηδέν του Σουηδού και προηγείται 7-2 στη μάχη των κατατακτηρίων, ο Ericsson θεωρεί πως οι αριθμοί δε λένε την αλήθεια για την έκβαση της μονομαχίας των δύο.
«Νομίζω ότι υπήρξαν μικρές διαφορές» δήλωσε ο Ericsson.
“Στη Βαρκελώνη μας χώριζαν κάποια χιλιοστά, ενώ και στη Ρωσία επρόκειτο να πάω γρηγορότερα από αυτόν όταν έκανε τέτακέ και βγήκαν οι κίτρινες σημαίες”.
“Έτσι, μικρές διαφορές. Νομίζω ότι είμαστε πολύ κοντά. Και αν κοιτάξετε τον μέσο όρο ανάμεσα σε εμένα και τον Pascal σε όλες τις κατατακτήριες, ήμασταν πολύ κοντά”.
“Νομίζω ότι είναι μόνο μικρά πράγματα που πρέπει να βελτιώσω για να πάρω λίγο περισσότερα από το αυτοκίνητο.”
“Ο Wehrlein είναι πολύ καλός οδηγός. Το γνώριζα από πριν. Και νομίζω ότι το έχει δείξει αυτό φέτος, ειδικά στις κατατακτήριες”.
“Είναι πολύ καλός στο να πετυχαίνει έναν καλό γύρο όταν έχει σημασία στις δοκιμές. Εκεί είναι γενικά λίγο καλύτερος από μένα, ενώ στους αγώνες πιστεύω ότι είμαστε πολύ, πολύ κοντά”.
“Είχαμε κάποιες στενές μάχες στους αγώνες. Αλλά εγώ προσωπικά, νομίζω ότι σε σύγκριση με αυτόν μπορώ να βελτιώσω λίγο το ρυθμό του ενός γύρου στις δοκιμές. ”
Η Ericsson αισθάνεται ότι βρίσκεται σε «ισχυρή θέση» μετά από τρία χρόνια στη Sauber, μια ομάδα που έχει λάβει σημαντικές επενδύσεις από Σουηδούς επενδυτές, οι οποίοι επιθυμούν την παραμονή του 26χρονου. Βέβαια, όπως είπε ο Ericsson, θα ήθελε να βρεθεί σε ένα μονοθέσιο πιο ανταγωνιστικό όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
“Νομίζω ότι έχω μια ισχυρή θέση στην ομάδα. Είμαι εδώ αρκετά χρόνια, και είναι ένα καλό περιβάλλον για μένα”, είπε.
“Αλλά θέλω, ως οδηγός, να είμαι σε ένα πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο το συντομότερο δυνατό. Και ελπίζουμε ότι φέτος θα συνεχίσουμε να κάνουμε πρόοδο και θα είμαστε ισχυρότεροι”.
“Δεν έχω συμβόλαιο για το επόμενο έτος, οπότε δεν είμαι σίγουρος τι θα γίνει για μένα στο μέλλον.”
“Είναι δύσκολο να δείξεις τι μπορείς να κάνεις όταν σε όλη σου την καριέρα στην F1 οδηγείς αργά μονοθέσια”, συμπλήρωσε ο Ericsson.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!