Καλύτερα στημένη όλων έδειξε στη δεύτερη μέρα του Rally Acropolis η M-Sport, με το Puma να πετά στα χέρια των Sebastian Loeb και Pierre-Louis Loubet, οι οποίοι είχαν και στρωμένο οδόστρωμα. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Rovanpera και Tanak, κλατάρισμα και πολύς χαμένος χρόνος για Breen.
Μετά τη χθεσινή, εντυπωσιακή επιστροφή του Rally Acropolis εντός του ΟΑΚΑ, με την υπερειδική να ταξιδεύει τηλεοπτικά σε 150 χώρες, να αποσπά τις θετικότερες κριτικές και τους πάνω από 60.000 θεατές να συμβάλλουν σε μια μαγική βραδιά, το Ράλι των Θεών ανηφόρισε στα βουνά της Πελοποννήσου και Στερεάς Ελλάδας, για τις πασίγνωστες και σκληροτράχηλες ειδικές του.
Όπως και πέρυσι, οι πρώτες ειδικές της δεύτερης μέρας έγιναν στην περιοχή του Λουτρακίου-Περαχώρας, με τις SS2,SS3 και SS4 να αποτελούν το πρωινό σκέλος, μαζί με την SS5 της Δάφνης. Μέχρι και τη μεσημεριανή διακοπή για τα πληρώματα, καλύτερα έδειχνε να μπαίνει στη μέρα η M-Sport. Με το Ford Puma Rally1 να αποδίδει εξαιρετικά στις χωμάτινες και πετρώδεις συνθήκες των ελληνικών ορεινών όγκων, η πρωτιά μέχρι το μεσημέρι εναλλασσόταν ανάμεσα σε Sebastian Loeb και Pierre-Louis Loubet.
Και εάν τις ικανότητες του εννιά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή τις γνωρίζουμε όλοι, αυτές του νεαρού Loubet τις βλέπαμε για πρώτη φορά, με τον Γάλλο να κερδίζει την πρώτη ειδική της καριέρας του (την SS5) και να κλείνει πρώτος το πρώτο σκέλος της 2ης ημέρας, στα 1,9 δευτ. μπροστά από τον πολυπρωταθλητή Loeb.
Πίσω τους, στα 4,2, βρέθηκε ο Esappeka Lappi της Toyota, με τον Φινλανδό να ξεκινά με το “δεξί” την Παρασκευή. Δεν ίσχυε το ίδιο, ωστόσο, για το έτερο Yaris Rally1, αυτό του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός έδειχνε να μην πατά καλά στις ειδικές, επηρεασμένος εμφανώς από το ότι καλείτο να “στρώσει” τους απάτητους χωμάτινους δρόμους για τους υπόλοιπους οδηγούς.
Το handicap αυτό έστειλε τον 22χρονο στην 9η θέση της γενικής στο τέλος της μεσημεριανής διακοπής, 30 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον Loubet. Και για τον άλλο διεκδικητή του τίτλου, ωστόσο, Ott Tanak, τα πράγματα δεν ήταν ιδανικά. Καθαρίζοντας και αυτός δρόμο, ο Εσθονός βρέθηκε στην 5η θέση της γενικής, στα 13,8 δευτ. μακριά από τον κορυφαίο χρόνο.
Στις δύο απογευματινές ειδικές, SS6 και SS7, η δράση μεταφέρθηκε σε Βοιωτία και Φωκίδα. Εκεί, ο Loubet συνέχισε από εκεί που σταμάτησε, παραμένοντας πρώτος μετά και την ειδική της Λειβαδιάς. Μάλιστα, ο Γάλλος άνοιξε τη διαφορά από τον 2ο, Lappi, στα 7,8 δευτερόλεπτα, με τον Loeb να χάνει λίγο χρόνο και να πέφτει 3ος, μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Φινλανδό της Toyota.
Rovanpera και Tanak εξακολουθούσαν να δυσκολεύονται, με τους δύο διεκδικητές του τίτλου να είναι στην 9η και 7η θέση, με τον πρωτοπόρο να καλείται να καλύψει μια μεγάλη διαφορά το Σάββατο και την Κυριακή.
Με την ειδική των Βωξιτών να κλείνει, τέλος, τη σημερινή μέρα, ο Loeb επέστρεψε στην κορυφή των χρονομετρημένων, ξεπερνώντας τους Loubet και Lappi που έπεσαν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Ο Loeb κατάφερε να καλύψει το χαμένο έδαφος και να φτιάξει μάλιστα διαφορά 1,7 δευτερολέπτων από τον Loubet και 8,7 από τον Lappi.
Taking the term “Pushing hard” to another level! 😈🇬🇷@OttTanak @HMSGOfficial #WRC | #WRCLive | #AcropolisRally pic.twitter.com/ScgilAESJr
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 9, 2022
Πιο πίσω, ο Rovanpera έκλεισε τη 2η μέρα πάνω από ένα λεπτό μακριά, όντας 9ος, με τον Tanak να καλείται να καλύψει 31 δευτερόλεπτα αύριο και μεθαύριο, όντας σε καλύτερη θέση για ένα δυνατότερο πλασάρισμα. Ford και Hyundai δείχνουν να τα πηγαίνουν καλύτερα από τα Toyota Yaris, με τις θέσεις 4-5-6 να καλύπτονται από τα i20 N, ενώ πέραν του Lappi, τα Yaris των Evans, Rovanpera και Katsuta βρέθηκαν στο 8-9-10 αντίστοιχα.
Από τα ελληνικά πληρώματα, καλύτερη όλων ήταν σήμερα η παρουσία του Λάμπρου Αθανασούλα, ο οποίος με το i20 N Rally2 αγωνιστικό του βρέθηκε στη 19η θέση της γενικής, με τον Κύπριο Αλέξανδρο Τσουλόφτα ακριβώς από πίσω του. Προβλήματα για το Ford Puma του Ιορδάνη Σερδερίδη, ο οποίος βρίσκει τον εαυτό του στην 32η θέση της γενικής, με αρκετή δουλειά μπροστά του ενόψει της αυριανής μέρας.
Με το πέρας και της τελευταίας ειδικής, ο πρωτοπόρος Loeb δήλωσε: “Προσπάθησα να πιέσω τέρμα στην τελευταία ειδική (Βωξίτες) γιατί προηγουμένως είχα χάσει πολύ χρόνο και δεν ένιωθα άνετα με αυτό. Είπα στον εαυτό μου πως θα πρέπει να τερματίσω με θετικό πρόσημο και καλή διάθεση. Ακούμπησα έναν βράχο στην άκρη της διαδρομής που ανασήκωσε το αυτοκίνητο, ωστόσο όλα καλά”.
Από τη μεριά του, η σημερινή έκπληξη, Pierre-Louis Loubet, σχολίασε: “Μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με όσα καταφέραμε σήμερα. Είχαμε ένα θέμα με τα φρένα στο ξεκίνημα της τελευταίας ειδικής, ενώ στο τέλος μας απασχόλησε και κάτι με την υποβοήθηση στο τιμόνι. Δεν ήθελα να πάρω ρίσκα και απλά προσπάθησα να τερματίσω όσο πιο απροβλημάτιστα. Είναι εκπληκτική η σημερινή μέρα. Είναι σαν όνειρο ότι παλεύω με τον Loeb”.
Συνέχεια πλέον δίνεται στην αυριανή μέρα, το πρόγραμμα της οποίας μπορείτε να δείτε εδώ. Θα καταφέρει ο Rovanpera να αναρριχηθεί και να κλείσει την ψαλίδα; Θα μπορέσει ο Tanak να βρεθεί στις θέσεις του βάθρου; Θα κερδίσει σε ακόμα ένα Rally Acropolis o θρύλος Loeb; Θα κάνει την έκπληξη ο νεαρός Loubet; Πολλά απ’ αυτά θα απαντηθούν με το πέρας της αυριανής δράσης!
Μείνετε συντονισμένοι στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!