Σε μια ημέρα που πρωταγωνιστές ήταν τα…προβλήματα, πρωτοπόρος στη γενική βρίσκεται ο Ott Tanak, κάτι που αποτελεί θετικό σημάδι για τις προοπτικές του για να “χτυπήσει” τον τίτλο.
Το πρωινό σκέλος της σημερινής, πρώτης ημέρας δράσης του Rally Acropolis είχε φέρει τον Sebastien Ogier να προηγείται με με μικρή διαφορά, ενώ ακολουθούσαν Adrien Fourmaux και Ott Tanak.
Στη δεύτερη λούπα του απογεύματος, ωστόσο, αυτό έμελλε να αλλάξει άρδην, καθώς, τόσο ο Fourmaux αρχικά όσο και ο Ogier στη συνέχεια κατρακύλησαν, με τον Tanak να επιμένει και να κλείνει την ημέρα πρώτος!
Easy ride my 🍑#AcropolisRally #WRC pic.twitter.com/QPmPMBfg4D
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) September 6, 2024
Μια πολύ μικρή αλλά εύστοχη σύνοψη της σημερινής ημέρας ήταν πως το Rally Acropolis επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο τη φήμη που ανά τα χρόνια το ακολουθεί: είναι ένα κανονικό μαρτύριο, μια πραγματική δοκιμασία για άνθρωπο και μηχανή.
Και αυτό αντικατοπτρίζεται στο ότι 4 από τα 5 πρώτα πληρώματα στη βαθμολογία αντιμετώπισαν προβλήματα μέσα στην ημέρα. Ο μόνος που τη “γλίτωσε” ήταν ο Ott Tanak, ο οποίος και καταφέρνει να κλείσει επικεφαλής την ημέρα, ενώ μάλιστα ηγείται και ενός πολύ ισχυρού 1-2-3 της Hyundai σήμερα.
Ο Εσθονός άντεξε, και κατάφερε να προσπεράσει στο τέλος της ημέρας τον πληγωμένο Ogier. Η νύχτα τον βρίσκει με μια διαφορά πάνω από 20 δευτερόλεπτα από Sordo και Neuville, κάτι που με τη θέση εκκίνησής του αύριο του δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστεί έξυπνα και μεθοδικά τη μέρα του, εξασφαλίζοντας μια γενναία συγκομιδή βαθμών.
“Θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για μια απροβλημάτιστη ημέρα. Ήταν δύσκολο με τη ζέστη και τις σκληρές συνθήκες”, σχολίασε ο Tanak για τη σημερινή του θέση. “Ήταν μια εξαιρετική ημέρα για τη Hyundai, αλλά γνωρίζουμε πως μπροστά μας υπάρχει δρόμος”.
Για τον Ogier που προηγείτο μέχρι και την 4η ειδική, η καταστροφή ήρθε όταν ένα πρόβλημα στο turbo τον ανάγκασε να κινηθεί πολύ πιο αργά, χάνοντας δυόμιση λεπτά στη γενική κατάταξη, κάτι που τον έριξε 4ο.
Το πρόβλημα του Γάλλου ήταν ένα πραγματικό κερασάκι σε μια καταστροφική τούρτα για την Toyota σήμερα, η οποία είδε και τα τρία της Yaris GR να έχουν προβλήματα και να χάνουν σημαντικό έδαφος στη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Πέρα από τον Ogier, ο Elfyn Evans επίσης υπέφερε από παρόμοιο πρόβλημα στο turbo, ενώ ο Takamoto Katsuta εγκατέλειψε στην 3η ειδική όταν η πίσω ανάρτησή του υπέστη ζημιά από οδηγικό λάθος λόγω κακής συνεννόησης με τις σημειώσεις του συνοδηγού του, Aaron Johnston.
“Φαίνεται πως ο Seb είχε πρόβλημα στην πίεση του turbo. Με τα ίδια συμπτώματα είχαμε σήμερα και το turbo του Elfyn”, δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tom Fowler.
“Είναι βαθιά απογοήτευση επειδή, ξεκάθαρα, έχουμε μπροστά μας ακόμα έναν αγώνα μετά τη Φινλανδία που αν και είμαστε ανταγωνιστικοί, αυτό δεν φαίνεται στη γενική. Στη Φινλανδία δεν το αξιοποιήσαμε και φαίνεται πως θα συμβεί και εδώ. Δεν θα μπορέσουμε να πάρουμε το μέγιστο από το πακέτο και τους οδηγούς μας”.
Όσο για την M-Sport, η οποία πλέον έμεινε με ένα Puma λόγω της εγκατάλειψης του Fourmaux για ράγισμα στο σύστημα διεύθυνσης, ο Munster κλήθηκε να αλλάξει ελαστικό στην 6η ειδική, κάτι που τον έριξε στη γενική, πίσω και από συνδυασμούς της Rally2 κατηγορίας. Εν τέλει, κατάφερε να αναρριχηθεί και να κλείσει την ημέρα 7ος, πίσω μόνο από το Citroen C3 του Yohan Rossel.
22ος έκλεισε την ημέρα ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ενώ το κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα ήταν αυτό των Ρουστέμη/Βακλώρη με Fabia RS, που βρίσκεται στη 16η θέση!
Η δράση της ημέρας, πλέον, συνεχίζεται αύριο, με 6 ειδικές στο πρόγραμμα. Η αρχή γίνεται με το ένα και μοναδικό πέρασμα από την SS7 Ρεγκίνι. Το πρώτο πλήρωμα αναμένεται να εκκινήσει στις 08:16.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση του EKO Rally Acropolis, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!