Όπως σχεδόν κάθε χρόνο, τέτοια εποχή κάνω κάποιες συγκρίσεις στη πρόοδο ή πτώση των ομάδων σε ότι έχει να κάνει με τους βαθμούς. Φέτος ήμουν τυχερός καθώς κάποιο ξένο site είχε κάνει τους υπολογισμούς οπότε τα νούμερα ήταν έτοιμα. Η μόνη διαφορά με πέρυσι είναι η Μαλαισία με την Ρωσία , το GP στη Sepang δε βρίσκεται πλέον στα πρώτα 6 καθώς φέτος αργεί να έρθει, ενώ το Ρωσικό GP ήρθε Κυριακή του Πάσχα των Ορθοδόξων.
Όπως θα δείτε και παρακάτω, το πρωτάθλημα είναι σαφώς πιο κλειστό και πιο ενδιαφέρον, ωστόσο αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο συμβάν του πρώτου γύρου στην Ισπανία.
Mercedes – 188β. (πέρυσι 242)
Οι πρωταθλητές έχουν 54 βαθμούς λιγότερους σε σχέση με πέρυσι. Οι 43 από αυτούς προέρχονται από τα παρατράγουδα της Βαρκελώνης, κάτι ψηλά προέρχονται από τους λίγους βαθμούς του Nico στο Μονακό και τις ατυχίες του Lewis νωρίτερα στη σεζόν.Μπορεί πέρυσι η Ferrari να είχε κάνει μια νίκη στους 6 αγώνες, ενώ φέτος η Mercedes δεν έχει χάσει στα ίσα, πάραυτα τα ασημί βέλη δεν δείχνουν την ίδια σιγουριά με αυτή που υπήρχε το 2014 και το 2015. Η αξιοπιστία έχει δείξει να προβληματίζει τους Γερμανούς.
Ferrari – 121β. (πέρυσι 188)
Πολλά λόγια, μάλλον πενιχρά αποτελέσματα. Ο Arrivabene και ο Vettel φούσκωσαν με υπερβολές τους τιφόζι που τώρα ζητούν τα
ρέστα μετά το φιάσκο. Η Ferrari στους περισσότερους αγώνες τερματίζει με ένα μονοθέσιο, ενώ και όταν λείπουν αυτά της Mercedes και πάλι δεν κερδίζουν. Ήδη στο -67 σε σχέση με πέρυσι και έπεται συνέχεια. Αν δεν υπάρξει βελτίωση η Red Bull θα προσπεράσει και εκεί θα ξεκινήσει μεγάλη συζήτηση για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν. Παρά τα μέτρια μέχρι στιγμής αποτελέσματα θαρρώ ότι θα βρουν λύσεις στην Scuderia.
Williams – 66β. (πέρυσι 81)
Είναι η ομάδα με τις περισσότερες παρουσίες στους βαθμούς (11/12) ωστόσο πέρα από τη μεγάλη βελτίωση στα pit το μονοθέσιο δείχνει να είναι 4ο σε δυναμική ενώ κάποιες φορές ακόμα πιο πίσω. Οι 15 βαθμοί είναι ένα βάθρο, που λογικά σε κάποιον αγώνα θα έρθει. Συνολικά από το 2014 η Williams κάνει έστω και μικρά, βήματα προς τα πίσω.
Red Bull – 112β. (πέρυσι 52)
Μεγάλη πρόοδος για τους ταύρους. Το σασί ποτέ δεν ήταν πρόβλημα και με τον κινητήρα της Renault να βελτιώνεται δείχνουν ικανοί για πολλά. Νίκη στην Ισπανία με Max(που αντικατέστησε τον Kvyat) και μια 2η θέση στο Μονακό από τον Daniel. Η ομάδα του C.Horner έχει μαζέψει πάνω από τους διπλάσιους βαθμούς σε σχέση με πέρυσι. Αναμένουμε για το τι θα κάνουν στον Καναδά.
Force India – 37β. (πέρυσι 17)
Βρίσκεται στο +20 λόγω της μεγάλης εμφάνισης στο Μονακό. Μέχρι τότε μάλλον μέτριες προς κακές ήταν οι παρουσίες τους. Γενικά δείχνουν να είναι από τα μεγάλα φαβορί για την 5η θέση.
Lotus / Renault – 6β. (πέρυσι 16)
Στην ίδια λογική με την περυσινή Lotus είναι η Renault. Σημαντική διαφορά είναι ο κινητήρας της E23 Hybrid που ήταν Mercedes. Αν βελτιωθεί το μονοθέσιο μαζί με τις αναβαθμίσεις του κινητήρα θα μπορέσει να δείξει μια καλύτερη εικόνα φέτος. Πάντως η σεζόν όπως έχουν και οι ίδιοι πει είναι μάλλον χαμένη.
Toro Rosso – 30β. (πέρυσι 15)
Από την αρχή της σεζόν έδειξε ότι είναι σε πολύ κατάσταση. Ο Sainz δείχνει έτοιμος να πιέσει την RBR και από την άλλη ο Kvyat έχει να αποδείξει πολλά. Διπλάσιοι βαθμοί μέχρι στιγμής, και εξίσου σημαντικό φαβορί για την 5η θέση.
Sauber- 0β. (πέρυσι 21)
Πολλά προβλήματα για την Ελβετική ομάδα. Η φετινή σεζόν θυμίζει 2014, θα παλέψει για να βρει βαθμό. Πέρυσι η 5η θέση του Nasr και οι καλοί αγώνες κατά καιρούς εξασφάλισε την 8η θέση.
McLaren– 24β. (πέρυσι 4)
Ασφαλώς δεν είναι εκεί που θα ήθελαν. Ωστόσο έχουν κάνει κάποια βήματα προς τα εμπρός. Χρειάζονται δουλεία, θεωρητικά μπορούν να φτάσουν και μέχρι την 5η θέση με κάποιες γενναίες βελτιώσεις.
Manor – 0β. (πέρυσι 0)
Είναι μακριά από τους βαθμούς, η Manor όμως δεν δείχνει το χάλι των προηγούμενων ετών. Με 15 αγώνες να απομένουν όλα είναι πιθανά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!