Ο Romain Dumas δήλωσε ότι η Glickenhaus είναι “πολύ καλύτερα” με το SCG 007 Le Mans Hypercar μετά από τον γύρο που πάλευε με τις Toyota και Alpine στις κατατακτήριες του αγώνα 6 ωρών της Monza.
Και τα δύο prototypes μη υβριδικά SCG 007 ήταν μπροστά από όλο το πακέτο της LMP2 και στις τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Monza, πριν τερματίσει 4η και 5η στις κατατακτήριες το απόγευμα του Σαββάτου.
Ο Pipo Derani σημείωσε χρόνο 1:36.686 με το No. 708 της Glickenhaus, όπου έφερε τον Βραζιλιάνο 8 δέκατα μακριά από την προσπάθεια του Jose Maria Lopez όπου πήρε την pole με το No. 7 της Toyota GR010 Hybrid.
Η Glickenhaus πραγματοποίησε το ντεμπούτο της το προηγούμενο μήνα στο WEC και τον αγώνα 8 ωρών του Portimao με την μοναδική συμμετοχή του 007 με οδηγούς τους Dumas, Richard Westbrook και Ryan Briscoe, ωστόσο η ομάδα φαίνεται να μην πατούσε στα πόδια της.
Τα προβλήματα εμφανίστηκαν νωρίς με υψηλές θερμοκρασίες στα φρένα υπερθερμαίνοντας τα πίσω ελαστικά του μονοθέσιου, με ένα πρόβλημα στον συμπλέκτη να αναγκάζει τον Pipo να μπει στα pit για πάνω από μία ώρα.
Ο Dumas δήλωσε ότι ενώ η Glickenhaus παραμένει προσεκτική σχετικά με την καμπύλη μάθησης του WEC, ενώ έχει μία καλύτερη συμμετοχή στην Monza από το Portimao.
Does it make you faster to have a red car when racing at Monza? Ride with @Glickenhaus' Hypercar powered by @motul in a very hot Temple of Speed!#WEC #6HMonza pic.twitter.com/J6KUpWr0WS
— WEC (@FIAWEC) July 17, 2021
“Σίγουρα η πίστα μας βοηθήσει περισσότερο,” δήλωσε ο δύο φορές νικητής στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. “Δεν είναι τόσο δύσκολα όσο στο Portimao, καθώς ήταν πιο δύσκολη πίστα για να ξεκινήσουμε. Εμείς είμαστε πιο κοντά, αυτό είναι ξεκάθαρο.
“Ήδη από το Portimao, είχα πει ότι θα είμαστε πιο μπροστά από την LMP2 στην Monza, και είμαστε πιο μπροστά από τα LMP2s.
“Κάναμε κάποια πρόοδο, συγκριτικά με το Portimao, όσο αναφορά το μονοθέσιο. Αλλά σίγουρα έχουμε κάποια πρόοδο να κάνουμε.
“Από το θέμα της απόδοσης πιστεύω ότι είμαστε μεταξύ 5 δέκατων και 1 δευτερολέπτου μακριά από την Toyota, με την ταχύτητα την οποία εμφανίζουν.
“Στις ευθείες όταν οδηγούσα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών την Πέμπτη, ήμασταν 6 δέκατα μακριά. Στις κατατακτήριες ήμασταν 7 δέκατα μακριά. Πιστεύω ότι μπορούμε και καλύτερα.”
Η Monza είναι γνωστή στην Glickenhaus έχοντας πραγματοποιήσει δοκιμές κατά την διάρκεια του pre-season homologation της SCG, αν και το αυτοκίνητο έτρεχε με διαφορετικές προδιαγραφές από αυτές που αγωνίζεται τώρα στην διοργάνωση του WEC.
Ο Dumas εκτιμά ότι ένα από τα μονοθέσια της SCG θα μπορούσε “να κρατήσει επαφή” με τον ρυθμό των Hypercar κατά την διάρκεια του πρώτου stint στον αγώνα της Κυριακής.
“Τι είναι πιθανό μετά τα δύο stints με τα ίδια ελαστικά, δεν γνωρίζω,” είπε αυτός. “Αλλά στην τελευταία περίοδο, είχαμε καλή ταχύτητα με τα χρησιμοποιημένα ελαστικά.
“Ήταν ωραία η οδήγηση. Πιστεύω ότι μπορούμε να ακολουθήσουμε το πακέτο. Κρατήσαμε την επαφή για 10, 12 ή 15 γύρους.
“Μετά, δεν ξέρω τι θα κάνουμε με τα ελαστικά. Δεν έχουμε αρκετή εμπειρία και άποψη για αυτό. Για όλα αυτά τα πράγματα, θα ξέρουμε περισσότερα στον αγώνα.
“Στο Portimao τα μεγαλύτερα θέματα μας ήταν η υψηλές θερμοκρασίες των φρένων. Από αυτό ζεστάθηκαν τα πίσω ελαστικά.
“Στον αγώνα γινόμασταν όλο και καλύτεροι, όταν καταλάβαμε τι έπρεπε να κάνουμε. Καταφέραμε να κάνουμε διπλό stint στο Portimao με αξιοπρεπή ταχύτητα, αλλά όχι τόσο καλά όσο εδώ.
“Είμαι σίγουρος ότι θα μπορούμε να πραγματοποιήσουμε ένα διπλό stint με τον καλύτερο τρόπο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!