Μια ευέλικτη και εξαιρετικά εκτελεσμένη στρατηγική βοήθησε τη Mercedes να κερδίσει στην Ισπανία την Κυριακή, αλλά αυτή η στρατηγική για να λειτουργήσει χρειαζόταν η τελειότητα στη λωρίδα των pit και τα “Ασημένια Βέλη” πήραν τα μέγιστα.
Από τη Σιγκαπούρη πέρυσι είχε η Mercedes να γίνει η γρηγορότερη ομάδα στα pit stop αλλά στη Βαρκελώνη, εν μέσω μίας μάχης “κάθε δευτερόλεπτο μετράει” με τον επικεφαλή αντίπαλο της, τη Ferrari, το πλήρωμα της τα κατάφερε πολύ καλά.
Ο χρόνος της αλλαγής ελαστικών έγινε σε 2.39 δευτερόλεπτα και ήρθε στον 21ο γύρο, καθώς ο Hamilton μπήκε στα pit τελικά μετά από ένα μεγάλο stint, αλλάζοντας από τα μαλακά ελαστικά στα μεσαία. Αυτό συνέβαλε σε ένα συνολικό χρόνο μέσα στα pit, σε 21.544 δευτερόλεπτα, χρόνος που ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από του Sebastian Vettel όταν είχε σταματήσει επτά γύρους νωρίτερα.
Αυτό το μικρό περιθώριο δεν κέρδισε τον αγώνα για τον Hamilton, υπήρχαν ακόμα πολλές ανατροπές και στροφές για να έρθουν αλλά σίγουρα δεν έβλαψε τις πιθανότητες του και έδειξε ότι η Mercedes ήταν καλή πάνω από στο θέμα των pit stop, καταγράφοντας επίσης τον τρίτο ταχύτερο χρόνο με τον Valtteri Bottas.
Η κατάταξη στον αγώνα
Τα Ασημένια βέλη είναι πλέον από κοινού στην δεύτερη θέση για το βραβείο DHL Fastest Pit Stop Award μαζί με την Red Bull, η οποία παρήγαγε τη δεύτερη πιο γρήγορη αλλαγή ελαστικών στην Ισπανία. Η Williams παραμένει άνετα μπροστά χάρη σε έναν ακόμη διπλό τερματισμό στην δεκάδα των pit stop, αν και αυτό λέει κάτι για την πρόσφατη άριστη εκτέλεση τους καθώς ήταν έκπληξη το να τους δούμε μόνο στην 5η και την 9η θέση.
Ένα άλλο εξαιρετικό δίδυμο στα pit ήταν η Toro Rosso περνώντας την Force India για την τέταρτη θέση, ενώ η Haas πέρασε την McLaren για την 7η θέση.
Η βαθμολογία των ομάδων
Ποιος θα κυριαρχήσει στη λωρίδα των pit στο Μονακό;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!