Σε μια από τις πιο απρόβλεπτες σεζόν του NTT IndyCar Series, ο Marcus Ericsson πήρε μία από τις πιο απίθανες νίκες στον 1ο αγώνα του Chevrolet Dual στο Detroit, την πρώτη του νίκη στη σειρά.
Ο Ericsson κράτησε πίσω του τους Rinus VeeKay και Pato O’Ward για τρεις γύρους, μέχρι την καρώ σημαία μετά τη δεύτερη κόκκινη σημαία του αγώνα. Ο Ericsson ήταν στη 2η θέση με το Νο. 8 Huski Chocolate Chip Ganassi Racing Honda όταν τα μονοθέσια μπήκαν στο pit road για την περίοδο της κόκκινης σημαίας που προκλήθηκε όταν ο Romain Grosjean έπεσε στον τοίχο με το Νο. 51 NURTEC ODT Honda με έξι γύρους να απομένουν.
Αλλά ο Ericsson πήρε το προβάδισμα στο pit lane όταν το Νο. 12 Verizon 5G Team Penske Chevrolet του πρωτοπόρου Will Power δεν επανεκκίνησε μετά την περίοδο της κόκκινης σημαίας. Αυτή η φαινομενική δυσλειτουργία της μονάδας ηλεκτρικού ελέγχου ολοκλήρωσε την επίθεση του Ericsson από την απογοητευτική 15η θέση εκκίνησης.
Ο Σουηδός οδηγός απομακρύνθηκε από το Νο. 21 Sonax / Autogeek Chevrolet του VeeKay στους τρεις τελευταίους γύρους του αγώνα των 70 γύρων, κερδίζοντας με 1.7290 δευτερόλεπτα διαφορά με μέση ταχύτητα 93.509 μίλια / ώρα. Ο νικητής του βραβείου NTT P1 O’Ward ήταν 3ος με το Νο. 5 Arrow McLaren SP Chevrolet, 1,9105 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ericsson.
“Για μια φορά, τα πράγματα έπεσαν στο δρόμο μου”, είπε ο Ericsson. «Αισθάνομαι πολύ καλά. Για τον Will, νιώθω πολύ άσχημα γι ‘αυτόν με τον τρόπο που τελείωσε. Έκανε εξαιρετική δουλειά σήμερα. Αλλά ήταν η μέρα μου σήμερα και ήταν η ώρα.”
Ο Pato O’Ward πήρε το προβάδισμα στους βαθμούς στο πρωτάθλημα του NTT IndyCar Series, περνώντας τον Josef Newgarden στους τελευταίους τρεις γύρους για να κερδίσει τον 2ο αγώνα στο Detroit Chevrolet Dual την Κυριακή στο Belle Isle Park.
Ο O’Ward, 22 ετών, έγινε ο πρώτος δύο φορές νικητής αυτή τη σεζόν στο NTT IndyCar Series μετά τους πρώτους 7 αγώνες με διαφορετικούς νικητές. Κέρδισε επίσης το XPEL 375 στις 2 Μαΐου στο Texas Motor Speedway.
Ο Μεξικανός οδηγός, ο οποίος ξεκίνησε 16ος, απομακρύνθηκε από τον διπλό πρωταθλητή της σειράς Newgarden με το No. 2 Hitachi Team Penske Chevrolet, μετά το αποφασιστικό προσπέρασμα με το Νο. 5 Arrow McLaren SP Chevrolet και πήρε τη νίκη με 6,7595 δευτερόλεπτα. Τώρα ηγείται του πρωταθλήματος με έναν βαθμό έναντι του Alex Palou, ο οποίος τερμάτισε 3ος με το Νο. 10 The American Legion Honda.
Ο O’Ward αφιέρωσε τη νίκη του στον teammate του, Felix Rosenqvist, ο οποίος αναγκάστηκε να αποχωρήσει από αυτόν τον αγώνα λόγω μιας βαριάς συντριβής στον 1ο αγώνα το Σάββατο και του μακροχρόνιου μετόχου της McLaren Racing, Mansour Ojjeh, ο οποίος πέθανε στις 6 Ιουνίου.
“Μίλησα με τον Felix σήμερα το πρωί και το σημαντικό είναι ότι είναι εντάξει, αλλά του είπα: Θα κερδίσω για σένα”, είπε ο O’Ward. “Λοιπόν, αυτό είναι γι’ αυτόν και για τον Mansour.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZmcZ-E-9w58&ab_channel=NTTINDYCARSERIES
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!