O Damon Hill πιστεύει ότι η Red Bull έχει πραγματοποιήσει αλλαγές στην RB18, οι οποίες έχουν λειτουργήσει υπέρ του Max Verstappen.
Πριν από το Grand Prix του Καναδά, ο Max Verstappen είχε βρεθεί μόνο μια φορά στην pole position, στον αγώνα στην Imola (Emilia-Romagna Grand Prix). Εκτός αυτού είχε μείνει τρεις φορές πίσω από τον Sergio Perez στις κατατακτήριες, γεγονός που δεν συμβαίνει συχνά στον Ολλανδό. Μετά τη νίκη του Μεξικανού στο Μονακό, υπήρχαν φήμες που έλεγαν ότι η RB18 ταιριάζει περισσότερο στο δικό του οδηγικό στυλ σε σχέση με του Verstappen, ωστόσο πλέον η κατάσταση έχει αλλάξει άρδην με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να κινείται σε ρυθμό, παρόμοιο με εκείνο που του χάρισε το πρώτο του παγκόσμιο στέμμα.
O Hill πιστεύει ότι υπήρξε κάποια τροποποίηση στο μονοθέσιο, το οποιο πλέον ήρθε πιο κοντά στα μέτρα του Verstappen απ’ ότι στου Perez. “Ο Max έχει βρει κάτι που τον βοήθησε να κυριαρχήσει στον Καναδά ενώ την ίδια ώρα ο Perez δεν έδειξε απειλητικός,” ήταν η δήλωση του Hill στο F1 Nation podcast. “Κάτι έχουν κάνει. Έχω αυτή την αίσθηση γιατί ο Max δεν είναι η περίπτωση του ανθρώπου που θα δεχόταν έτσι απλά να βρίσκεται πίσω από τον Perez στις κατατακτήριες. Γι’αυτό θεωρώ ότι προσπάθησαν να του δώσουν αυτό που πραγματικά χρειάζεται. Ενδεχομένως, να υπήρξαν αλλαγές στο μπροστινό μέρος του μονοθεσίου. Μοιάζει σαν να ξεφορτώθηκε σε μεγάλο βαθμό την υποστροφή, και πλέον μπορεί να κάνει θαύματα.
Όσον αφορά τον επερχόμενο αγώνα στο Silverstone, ο Hill δεν συμφωνεί με την άποψη ότι η Mercedes θα είναι ξανά στους πρωταγωνιστές, τονίζοντας ότι πρέπει να είναι πολύ ανταγωνιστικοί για να βρεθούν μπροστά από τη Ferrari και τη Red Bull. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1996 εξέφρασε επίσης την άποψη ότι η συγκεκριμένη πίστα μοιάζει με εκείνη στη Βαρκελώνη καθώς έχει πολλές γρήγορες στροφές. “Υπάρχουν πολύ λίγες αργές στροφές στο Silverstone, ακριβώς όπως στη Βαρκελώνη, αλλά το ισπανικό circuit είναι πιο ομαλό σε σχέση με το Βρετανικό – όλοι αναφέρουν το ποσό ομαλό είναι. “Πάντα πίστευα ότι το Silverstone είναι από τις λιγότερο στρωτές πίστες. Εννοώ ότι έχει σημεία που το μονοθέσιο σηκώνεται από το έδαφος, η αναπήδηση είναι πολύ έντονη όταν περνάς από τη στροφή Beckets, το αυτοκίνητο κινείται πολύ πάνω κάτω. Κομμάτι της συζήτησης είναι η ελπίδα ότι οι ομάδες που ζορίζονται περισσότερο με το φαινόμενο των αναπηδήσεων θα παρουσιαστούν βελτιωμένες εδώ. Μπορεί να πιστεύουμε ότι η Mercedes θα είναι ανταγωνιστική, αλλά θα πρέπει να πιάσει πολύ υψηλή απόδοση για να επικρατήσει των Ferrari και Red Bull.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!