Φέτος το GP2 μετονομάστηκε σε Formula 2 κυρίως για εμπορικούς σκοπούς, ενώ γίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι είναι ο υποστηρικτικός θεσμός της Formula 1. Η Formula 2 βρίσκεται στην οικογένεια του F1fan από φέτος. Ένα πρωτάθλημα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πολλά ταλέντα, με πρωταθλητές που βρίσκονται στην Formula 1 εδώ και χρόνια όπως Hamilton, Hulkenberg και Grosjean.
Το Dallara GP2/11 είναι ένα μονοθέσιο που ξεκίνησε να τρέχει στο GP2 το 2011 και από τότε έχει παραμείνει στην κατηγορία και όλες οι ομάδες τρέχουν με αυτό. Είναι ένα μονοθέσιο που κατασκευάζεται από την Ιταλική Dallara που κατασκευάζει και το μονοθέσιο της Haas στην Formula 1. Ο κινητήρας του είναι V8 της Renault και συναρμολογείτε από την Mechachrome. Παρακάτω θα διαβάσετε αναλυτικά όλη την δομή του μονοθεσίου:
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος: 5065 χιλ.
Συνολικό πλάτος: 1800 χιλ.
Συνολικό ύψος: 1072 χιλ. (συμπεριλαμβανομένης της κάμερας FOM)
Μεταξόνιο: 3120 χιλ.
Συνολικό βάρος: 688 κιλά (οδηγός επί του μονοθεσίου)
Κινητήρας
V8 – 4 λίτρα με φυσική αναρρόφηση – 612 Ίπποι @ 10.000 σ.α.λ. – σχεδιασμός της Renault και συναρμολόγηση από την Mecachrome.
8 σε 1 εξαγωγή εξάτμισης
Ηλεκτρονικό σύστημα επιταχυντή
Ανακατασκευή μετά από τα 3600 έως 4000 χλμ.
Ροπή – 500 Nm @ 8000 σ.α.λ.
Επιδόσεις
Επιτάχυνση
0 – 100 χμ / ω, 2,90 δ.
0 – 200 χμ / ω, 6,60 δ.
Μέγιστη ταχύτητα – 330 χμ / ω (διαμόρφωση αεροδυναμικής Monza)
Μέγιστη επιβράδυνση πέδησης -3,5 G
Μέγιστη πλευρική επιτάχυνση +/- 3,9 G
Μονοκόκ και αμάξωμα
Σασί – Κυψελοειδής δομή άνθρακα / αλουμινίου που κατασκευάζεται από την Dallara
Μπροστινή και πίσω πτέρυγα – Κατασκευή από άνθρακα από την Dallara
Αμάξωμα – Κυψελοειδείς κατασκευή από άνθρακα – Kevlar από την Dallara
Σύστημα διεύθυνσης
Μη υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με οδοντωτό τροχό
Τιμόνι XAP με οθόνη, paddles αλλαγής ταχυτήτων και συμπλέκτη
Κιβώτιο ταχυτήτων
6-τάχυτο διαμήκους κιβώτιο ταχυτήτων Hewland
Ηλεκτροϋδραυλική εντολή μέσω αλλαγής ταχυτήτων από το τιμόνι
AP συμπλέκτης άνθρακα
Χωρίς μίζα, σύστημα anti-stall
Χωρίς υδραυλικό διαφορικό ράμπας
Δοχείο καυσίμου
Πρότυπο της FIA
Premier FT5 125 λίτρα
Ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά
Magneti Marelli Marvel 8 ECU / GCU, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος καταγραφής δεδομένων
Μονάδα διαχείρισης ισχύος τροφοδοσίας XAP
Προ-εξοπλισμός συλλογής δεδομένων CAN
Αναρτήσεις
Διπλά χαλύβδινα ψαλίδια, λειτουργία ράβδου ώσης, διπλοί αποσβεστήρες και ράβδος στρέψης (μπροστά) και ρυθμιζόμενη ανάρτηση (πίσω)
Ρυθμιζόμενο ύψος οδήγησης και καμπύλης
Δύο (μπροστά) / τέσσερις (πίσω) δρόμων ρυθμιζόμενοι αποσβεστήρες Koni
Ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος (μπροστά / πίσω)
Φρένα
Δαγκάνες Brembo 6 πιστονιών
Δίσκοι και τακάκια φρένων άνθρακα Hitco
Τροχοί και ελαστικά
O.Z. Racing
Ζάντες μαγνησίου
13 “x 12” μπροστά
13 “x 13,7” πίσω
Ειδικά ελαστικά της Pirelli της σειράς GP2
Πρότυπα ασφαλείας
Πρότυπα ασφάλειας της FIA F1 που περιλαμβάνουν: Δοκιμές πρόσκρουσης εμπρόσθιου, πλευρικού, οπίσθιου και κολόνας τιμονιού
Εμπρόσθιο και οπίσθιο roll hoop, δομές κρούσης και δοκιμές ώθησης του μόνοκοκ
Panel προστασίας του σασί από ενδεχόμενες εισχωρήσεις
Συρματόσκοινο ασφαλείας συγκράτησης τροχού
Σύστημα πυροσβεστήρα
LIFELINE (ηλεκτρονική λειτουργία)
Εξοπλισμός κάμερας
Στην μπροστινή πτέρυγα, στον καθρέπτη και στο roll hoop
DRS
Η ακριβής λειτουργικότητα του DRS που χρησιμοποιείται στη Formula 1 με υδραυλική ενεργοποίηση
Τα στοιχεία του μονοθεσίου είναι από την επίσημη σελίδα της Formula 2.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!