Η Dallara αναμένει ένα “απόλυτα διαφορετικό πεδίο” με την νέα γενιά των μονοθέσιων της LMP2, με την αντίστοιχη εκπροσώπηση και των “τεσσάρων κατασκευαστών” σύμφωνα με τον Max Angelelli.
Λόγο του ντεμπούτο παγκοσμίως το 2024, ο Ιταλός κατασκευαστής ξεκίνησε να δουλεύει στην νέα γενιά prototype που θα χρησιμοποιηθεί ως ραχοκοκαλιά για την προσφορά στην LMDh που θα παρουσιαστεί ένα χρόνο νωρίτερα.
“Είναι ξεκάθαρο,” δήλωσε ο Angelelli. “Πρέπει να παρουσιάσεις ένα μονοθέσιο LMP2 και πρέπει να το προμηθεύσεις στην αγορά. Αυτό θα είναι το ίδιο για εμάς, για την ORECA, για την Ligier και για την Multimatic.
“Ανυπομονώ να βρεθώ στο grid και να υπάρχει εκπροσώπηση και από τους τέσσερις κατασκευαστές.”
Ο Angelelli, ο οποίος είναι η ανώτερη προσωπικότητα του Ιταλού κατασκευαστή, δήλωσε ότι δεν ανησυχεί για την επαναλαμβανόμενη φόρμουλα της LMP2 όπου υπήρχε μεγάλη κυριαρχία, τόσο στις νίκες όσο και στις πωλήσεις, από την Oreca 07 Gibson.
Η έλλειψη του κανονισμού BoP (Balance of Performance) αποτελεί από μόνη της ένα ‘Joker’ καθώς οι συμμετοχές των Dallara P217 και Ligier JS P217 έγιναν μη ανταγωνιστικές.
“Γνωρίζω τους ανθρώπους στην ACO και πιστεύω ότι όλοι θέλουν να δουν κάτι διαφορετικό,” είπε ο Angelelli. “Νομίζω ότι ο καθένας από εμάς έχει πάρει ένα μάθημα.
“Πιστεύω ότι η επόμενη γενιά των LMP2 θα ξεκινήσει από απόλυτα διαφορετικά πεδία. Νομίζω ότι θα δούμε εκπροσώπηση και από τους τέσσερις κατασκευαστές.
“Οι ACO και IMSA έχουν αρκετά δεδομένα για να το καταφέρουν αυτό σωστά.
“Η ιδέας της ραχοκοκαλιάς, το μέγιστο όριο, της LMDh, των LMP2… είναι όλα συνδεδεμένα.
“Πρέπει να συνεχίσουμε στο ίδιο μονοπάτι και να είμαστε σίγουροι ότι το 2024 κάθε κατασκευαστής θα έχει διαθέσιμα τα προϊόντα για οποιονδήποτε θέλει να αγοράσει και δεν φοβάται τον ανταγωνισμό.”
Ο Angelelli είπε ότι έχουν δεχθεί μαθήματα μετά το τέλος της Dallara, η οποία συμμετείχε στην αγορά της LMP2 για πρώτη φορά με την P217.
“Δεν έχουν να κάνουν όλα με τους κανονισμούς, όλα γίνονται για την εμπειρία και το τι έχεις μάθει,” είπε αυτός.
“Για εμάς, η LMP2 το 2017 ήταν η πρώτη μας φορά. Οι ORECA και Ligier είχαν πιο πολλές εμπειρίες.
“Δεν έχει σημασία εάν είσαι η κορυφαία εταιρία ή οτιδήποτε άλλο, έχεις ένα δύσκολο μάθημα να μάθεις.
“Έχει να κάνει με το πως πρέπει να αντιδράσεις για να επιστρέψεις πιο δυνατός. Αυτή είναι η μυθολογία για αυτό που βλέπω στην Dallara. Η επιστροφή μας θα είναι ακόμα πιο δυνατή.”
Παρότι δεν έχουν ανακοινωθεί οποιεσδήποτε τεχνικές λεπτομέρειες για τα νέα μονοθέσια της LMP2, ο Angelelli είπε ότι και οι δύο βάσεις αντίστοιχα στην Ιταλία και στην Indianapolis θα μπορούν να κατασκευάσουν αυτοκίνητα, με την ελπίδα ότι θα προσελκύσουν πελάτες από το πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar για πρώτη φορά.
Η Dallara P217 πραγματοποίησε την μοναδική της παρουσία στο IMSA, όπου έγινε φέτος στον 24ωρο αγώνα της Daytona με την Cetilar Racing. δσ
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!