Ο Antonio Felix da Costa δήλωσε ότι νιώθει “πολύ άσχημα” μετά την επαφή του με τον teammate του στην JOTA Tom Blomqvist στον πρώτο γύρο του αγώνα 8 ωρών του Portimao αλλά είναι χαρούμενος που το δίδυμο τελείωσε με μία καθηλωτική σε μία “ωραία, δίκαιη μάχη” για την νίκη στην κατηγορία LMP2.
Ο Da Costa στο No. 38 με την Oreca 07 Gibson οδήγησέ τον Blomqvist με το μονοθέσιο No. 28 σε σπινιάρισμα στην στροφή 2 από τα δεξιά, ρίχνοντας τον Βρετανό οδηγό στην τελευταία θέση της κατάταξης στην LMP2.
Οι Blomqvist, Sean Gelael και Stoffel Vandoorne διαχειρίστηκαν την ανάκαμψη τους στα επόμενα stints πριν τελικά πάρουν την πρωτοπορία από την United Autosports στην 7η ώρα του αγώνα.
Οι Da Costa, Anthony Davidson και Roberto Gonzalez επίσης απόλαυσαν ένα δυνατό αγώνα μετά το χτύπημα από πίσω που τους ανάγκασε να σπινιάρουν λόγο της επαφής με την DragnSpeed Oreca. Και τα δύο μονοθέσια της JOTA κατάφεραν να διαχειριστούν και να παλέψουν στα μεγαλύτερα stints από τους αντιπάλους ενώ απέφυγαν να κάνουν την τελευταία στάση για ανεφοδιασμό καυσίμου προς το τέλος του αγώνα.
Ο κάτοχος του πρωταθλήματος στην Formula E da Costa εμφανίστηκε από το ταυτόχρονο τελευταίο pit stop της Jota 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Blomqvist, αλλά κατάφερε να κλείσει την διαφορά στο επιλεγμένο stint πριν εκτελέσει μία προσπέραση στην στροφή 5 όπου ήταν ένα συχνό σημείο για προσπεράσεις.
? ???? ??????? ?
Congratulations to @JotaSport No.38 crew on winning the 8 Hours of Portimao in the LMP2 class.
?? @RobGonzalezV
?? @afelixdacosta
?? @antdavidson #WEC #8HPortimao pic.twitter.com/sjP7Jhpy7L— WEC (@FIAWEC) June 13, 2021
“Νιώθω πολύ άσχημα για την επαφή με τον Tom στον πρώτο γύρο,” δήλωσε ο da Costa.
“Εγώ ήμουν αυτός που τον ανάγκασε να σπινιάρει. Ήταν μία περίεργη κατάσταση όπου βούτηξα εκεί. Θα μπορούσα να είχα παρατηρήσει πως αυτός δεν πρόκειται να με έβλεπε, αυτός κάπως έστριψε και κατέληξα να τον χτυπήσω.
“Ζήτησα συγνώμη σε όλο το πλήρωμα του No. 28 και αισθάνομαι πολύ άσχημα για κάτι όπως αυτό που έγινε.
“Είμαι τόσο χαρούμενος που βλέπω πως έχουμε ένα ωραίο, καθαρό stint στο τέλος για να διευθετήσουμε τα πράγματα σε μία ωραία, δίκαιη μάχη, και αυτό ήταν.
“Εγώ ήμουν λίγο πιο γρήγορος, αλλά ο Tom οδήγησε πολύ καλά και δεν έκανε λάθη. Χωρίς το κυκλοφοριακό, δεν πρόκειται να τον προσπερνούσα. Ήταν αρκετά δύσκολα εδώ.
“Μπορούσα να δω τα δύο αυτοκίνητα GT που ανέβαιναν, για αυτό αποφάσισα να κλείσω την διαφορά σε αυτό τον γύρο.
“Αυτός κόλλησε πίσω από τα αυτοκίνητα GT στην στροφή 4 και εγώ έτρεξα από πίσω του στην στροφή 5 και ήταν αρκετό για να κάνω την κίνηση μου.”
Οι Da Costa και Blomqvist κατάφεραν να μονομαχήσουν για την νίκη, ενώ το δίδυμο δεν είχε επαφή για δεύτερη φορά για να εξασφαλίσει το 1-2 στην LMP2 για την JOTA.
Το τελευταίο παρόμοιο αποτέλεσμα για την Βρετανική ομάδα ήρθε στο τέλος της σεζόν 2019-20 στο Μπαχρέιν, όπου η Jota της Jackie Chan DC Racing team κέρδισε με τους παρών τρεις οδηγούς.
Ο Da Costa πρόσθεσε ότι η οικονομία καυσίμων ήταν κρίσιμη για την νίκη της JOTA στο Portimao καθώς κατάφερε να πραγματοποιήσει 9 pit stop για τα δύο αυτοκίνητα της, συγκριτικά με τα 10 pit stop που πραγματοποίησε η United Autosports στην 3η θέση όπου χρειάστηκε μία τελευταία στάση στα pit stop για καύσιμα στην τελευταία ώρα.
“Εμείς πήγαμε πιο μακριά από οποιονδήποτε άλλον ως ομάδα,” δήλωσε ο Πορτογάλος οδηγός.
“Εμείς κάναμε λίγο μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και καταφέραμε να κερδίσουμε ένα pit stop. Για αυτό καταφέραμε να περάσουμε τις WRT και United. Καταφέραμε να κάνουμε μεγαλύτερα pit stop και αυτό μας έσωσε από μία τελευταία στάση.
“Ήξερα ότι αυτοί είχαν το ίδιο αυτοκίνητο, οπότε ήξερα τα ισχυρά και τα αδύναμα σημεία τους και είμαι χαρούμενος που δούλεψε.
“Αυτοί έκαναν 29 ή 30 γύρους και εμείς κάναμε πάντα 31 γύρους. Υπήρχε ένα πλεονέκτημα 10 γύρων στο τέλος, και μεταξύ των 10 stints, εάν έπρεπε να μειώσουμε αυτό δεν χρειαζόταν να ώστε να κάνουμε μία τελευταία στάση. Οπότε αυτό κάναμε.
“Το αυτοκίνητο ασφαλείας βοήθησε την United λίγο περισσότερο, επειδή αυτοί μειώσανε την απόδοση τους, αλλά είχαμε και πάλι το πλεονέκτημα.
Ήταν αρκετά επώδυνο να κάνουμε όλη αυτή την εξοικονόμηση καυσίμου στο αυτοκίνητο, αλλά εμπιστευτήκαμε τις μεθόδους της ομάδας.”
Η Jota Sport σημείωσε το 1-2 στην κατηγορία LMP2 με το No. 38 στην 1η θέση και το No. 28 στην 2η θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!