Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, παραδέχτηκε ότι η στρατηγική του ενός pitstop άφησε τον Daniel Ricciardo να δείχνει ότι έχει ένα μίζερο ρυθμό κατά την διάρκεια του Κινεζικού Grand Prix.
Ο Ricciardo ήταν ένας από τους πέντε στο top-10 των κατατακτήριων που ήταν αναγκασμένος να εκκινήσει με την μαλακή γόμα αφού την χρησιμοποίησε στο Q2, πέρα από τους Pierre Gasly, Nico Hulkenberg, Romain Grosjean και Kevin Magnussen.
Γνωρίζοντας ότι ο Gasly θα ήταν μακριά από την απόδοση, η Renault αποφάσισε να αφήσει τον Ricciardo με την στρατηγική του ενός pitstop για να τον προστατέψει από αυτούς που ξεκίνησαν εκτός του top-10 με τους περισσότερους να βάζουν την μεσαία γόμα.
Αυτό σήμαινε ότι 18 γύρους φορούσε την χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, φτάνοντας μέχρι το τέλος με την σκληρή γόμα. Ο Ricciardo τερμάτισε δεχόμενος γύρο, αλλά η στρατηγική του τον δικαίωσε αφού τερμάτισε 7ος με μόλις 1.9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sergio Perez της Racing Point. Ο ταχύτερος γύρος του ήταν μόλις ο 16ος σε όλο το grid.
“Πιστεύω ότι είχε μία σταθερή παρουσία από αυτό που έδειχνε,” είπε ο Abiteboul. “Ήταν μία ακραία πρόκληση για εμάς να κάνουμε μόνο ένα pitstop, ξεκινώντας με την μαλακή γόμα. Έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το συνηθισμένο δίλημμα που υπάρχει από την 7η θέση μέχρι την 10 θέση και ό,τι έχει να κάνει σχέση με τον ρυθμό μας, και το ότι έπρεπε να ξεκινήσουμε με την πιο μαλακή γόμα και έπρεπε να δουλέψει.”
“Ξέρουμε ότι όποιος ήταν από την 11η θέση και πίσω θα ξεκινούσε με την μεσαία γόμα, όπως και οι πέντε πρώτοι θα ξεκινούσαν και αυτοί με την μεσαία γόμα, δεν είχε νόημα να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι τρελό προσπαθώντας να ψάξουμε μπροστά μας τον Gasly. Η 7η θέση ήταν ο στόχος και τα καταφέραμε.”
Ο Abiteboul παραδέχτηκε ότι ήταν ενοχλημένος αφού δεν είδε τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθέσιου.
“Δεν υπάρχει κάτι για να είμαστε υπερήφανοι, αλλά όσον αφορά τον ρυθμό μας είναι καλύτερος από ότι δείχνει, επειδή ήμασταν σωστοί σε ότι αφορά την διαχείριση των ελαστικών.”
“Ακόμη και εγώ δεν ήθελα να κάνουμε μόνο ένα pitstop επειδή ο ρυθμός μας φαινόταν κάπως μίζερος. Αλλά ήταν ξεκάθαρο ότι η στρατηγική των δύο pitstop δεν θα δούλευε για εμάς, έτσι έπρεπε να κάνουμε μία στάση για pitstop, και αυτό δούλεψε.”
Ο Abiteboul είπε ότι και οι δύο οδηγοί του έχουν κάνει καλή δουλειά μετά το δύσκολο ξεκίνημα του 2019.
“Είναι μία πραγματική πρόκληση. Οδηγούμε για τα ελαστικά, και όχι για τον ρυθμό. Το μόνο πράγμα που παρακολουθούσαμε ήταν η διαφορά που είχαμε από τον Perez, για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα έμπαινε στην ζώνη DRS μας.”
“Από αυτή την άποψη ήταν ένας πολύ σταθερός αγώνας, με μία πολύ καλή επικοινωνία με την ομάδα, με τους μηχανικούς, το οποίο είναι καλό, είναι αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε μετά τους δύο πρώτους αγώνες.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!