Έχοντας χάσει αρκετά δευτερόλεπτα, και μερικές φορές ακόμη και θέσεις, λόγω κακών pit stop, ο Carlos Sainz λέει ότι πολύ συχνά οι μηχανικοί παίρνουν την ευθύνη.
Ο Sainz είχε πολλά κακά pit stop αυτή τη σεζόν, το πιο αξιοσημείωτο από αυτά είναι το Zandvoort – μια διπλή γκάφα.
Στο πρώτο από τα τρία pit stop του βγήκαν μόνο τρία λάστιχα, ενώ ο υπεύθυνος για το πίσω αριστερά ελαστικό προσπαθούσε να το βγάλει.
Το αφεντικό της ομάδας Mattia Binotto είπε: «Ένα χάος».
Στην τρίτη και τελευταία του «επίσκεψη» στα pit, τιμωρήθηκε για unsafe release.
Το πλήρωμα του pit της Ferrari ανέλαβε το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης, αλλά κανένα από τα περιστατικά δεν ήταν δικό τους λάθος. Το πρώτο ανήκε στους υπεύθυνους για τη στρατηγική, όταν ο Sainz βρισκόταν ήδη στην τελευταία στροφή και στο δεύτερο ο Ισπανός κατηγόρησε έναν μηχανικό της McLaren που τον ανάγκασε να τον αποφύγει και να μπει μπροστά στον Alonso.
Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν στιγμές που ο Sainz οργίστηκε στο team radio για ένα κακό pit stop.
«Είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα», παραδέχτηκε. «Μου φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη κριτική στους μηχανικούς, όμως, είναι οι πρώτοι που θέλουν το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό για την ομάδα.
«Αγαπούν τη Ferrari στο έπακρο, το ίδιο ή περισσότερο από τον ίδιο τον πιλότο, είναι σούπερ συνδεδεμένοι με τη Ferrari. Ζουν αυτό το πάθος περισσότερο από οποιονδήποτε Tifosi και οποιονδήποτε δημοσιογράφο, αλλά επικρίνονται πολύ»
«Ειδικά μετά το Zandvoort, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να με ρωτούν πώς ήταν δυνατόν ένας μηχανικός να μην ήταν έτοιμος, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή δεν τον κάλεσαν εγκαίρως για να είναι έτοιμος»
«Ένας μηχανικός θα είναι πάντα εκεί, μπορεί να εξηγηθεί για άλλη μια φορά ότι το λάθος του Zandvoort δεν ήταν οι μηχανικοί, αλλά η καθυστερημένη κλήση»
Αλλά τα pit stop δεν ήταν το μόνο πρόβλημα της Ferrari, τόσο ο Sainz όσο και ο Charles Leclerc έχασαν βαθμούς λόγω κακής στρατηγικής και αξιοπιστίας.
Ο Sainz επιμένει ότι εργάζονται για να επιλύσουν αυτές τις αδυναμίες.
«Με δοκιμές και λάθη», είπε, «όπως κάναμε φέτος. Κάνοντας λάθη, μαθαίνοντας, φροντίζοντας να μην συμβεί ξανά|
«Το κλειδί για μια ομάδα δεν είναι πόσα λάθη γίνονται αλλά αν το ίδιο λάθος γίνεται δύο φορές»
«Και μέχρι στιγμής δεν έχω δει τη Ferrari να κάνει το ίδιο λάθος δύο φορές. Όλα ήταν διαφορετικά παραδείγματα, λάθη στρατηγικής ή «pit stops», αλλά δεν έχουν επαναληφθεί ποτέ»
«Μας κοστίζουν (τα λάθη) στο πρωτάθλημα, αλλά θα είμαι ήρεμος όταν έρθει η ευκαιρία να κερδίσουμε ένα πρωτάθλημα και δεν κάνουμε αυτά τα λάθη»
Οι οδηγοί δεν ήταν επίσης άμοιροι. Ο Sainz είχε πολλά ατυχήματα στην αρχή της σεζόν καθώς αγωνιζόταν να προσαρμοστεί στην ολοκαίνουργια F1-75.
«Με απογοήτευσε», εξήγησε, «γιατί δεν είναι πρόβλημα που είχα. Είμαι ένας οδηγός που πάντα προσαρμόζομαι πολύ γρήγορα στα αυτοκίνητα στα οποία έχω αγωνιστεί. Πάντα ήμουν πολύ κοντά με τους συμπαίκτες μου ή μπροστά»
«Ότι η χρονιά που χρειάστηκε να υποφέρω περισσότερο είναι η χρονιά που έχω ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, σε αυτούς τους πρώτους αγώνες, μπορείτε να φανταστείτε ότι ήταν πολύ δύσκολο να το αποδεχτώ ψυχολογικά. Και να το δουλέψω, γιατί δεν μπορούσα να το εξηγήσω»
«Αν δεν είχα ποτέ προβλήματα προσαρμογής και ήμουν πάντα γρήγορος, γιατί δυσκολεύομαι όταν έχω ένα γρήγορο μονοθέσιο που μου επιτρέπει να παλεύω για νίκες;»
«Ήμουν πολύ απογοητευμένος, ανησυχούσα και δούλεψα πολύ πάνω σε αυτό. Ακόμα κι έτσι, δεν… έχασα το κεφάλι μου και μπόρεσα να το λύσω»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!