O Chase Carey πιστεύει ότι η F1 θα έχει δύσκολο έργο στο μέλλον προσπαθώντας να ισορροπήσει ανάμεσα στην ελεύθερη μετάδοση των αγώνων και στη συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και οι δύο τρόποι έχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Επιπλέον θα γίνει άνοιγμα και στον ψηφιακό κόσμο μέσω του Ίντερνετ, ενώ επιπλέον βρίσκεται στα σχέδια ένα “πακέτο” μετάδοσης που θα γίνεται από την ίδια την F1 και με πληρωμή οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την καλύτερη δυνατή κάλυψη του αγαπημένου τους σπορ. Όλα αυτά χρειάζονται χρόνο και σωστό προγραμματισμό βέβαια, κάτι που αναγνωρίζει ο Αμερικανός.
“Όσον αφορά την τηλεοπτική αρένα με την οποία ασχολούμαστε, υποθέτω ότι ο τρόπος να περιγραφεί είναι ότι υπάρχουν τρεις ή ακόμα και τέσσερις δυναμικές αρένες με τις οποίες είμαστε δεσμευμένοι”, δήλωσε ο Carey.
“Παραδοσιακή ελεύθερη τηλεόραση, συνδρομητική, ψηφιακή και στη συνέχεια το δικό μας “κορυφαίο” πακέτο. Σε κάποιο βαθμό οι στόχοι στο καθένα δε συνάδουν μεταξύ τους”.
“Πιθανώς το οικονομικό όφελος είναι μεγαλύτερο όσο ανεβαίνεις αλλά το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι εκεί είναι μικρότερο”.
“Για εμάς, ο στόχος είναι να μεγιστοποιήσουμε τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, όχι να έχουμε μόνο σύντομα αποτελέσματα. Πιστεύω λοιπόν ότι προσπαθούμε να βρούμε το σωστό μίγμα προσφοράς και άμεσης οικονομικής αξίας”.
“Είναι σαφές ότι υπάρχουν επιπτώσεις σε άλλους εταίρους μας – για τους χορηγούς η συμμετοχή των οπαδών είναι προφανώς πολύ σημαντική”.
“Αν λοιπόν θες να δώσεις ώθηση στο σπορ, πρέπει να ισορροπήσεις ανάμεσα στο οικονομικό όφελος και στο πόσο προσιτό είναι το άθλημα στους φιλάθλους”.
Ο Carey είναι σίγουρος ότι η ψηφιακή πλατφόρμα είναι το μέλλον, αν και δεν πρόκειται να η μετάβαση σε αυτήν να γίνει πολύ γρήγορα:
“Όλο και περισσότερο τα πράγματα κατευθύνονται σε διάφορες μορφές ψηφιακών πλατφορμών”.
“Δεν νομίζω ότι θα συμβεί τόσο γρήγορα όσο θεωρούν μερικοί – ακριβώς επειδή κάποιες συνήθειες δύσκολα χάνονται και υπάρχει μια αξία στην ποσότητα και τη δυνατότητα επιλογής”.
“Νομίζω ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα υπάρξουν πολύ περισσότεροι τρόποι ώστε το περιεχόμενο να συνεχίσει να προσφέρεται στους καταναλωτές”, δήλωσε ο CEO της F1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!