Ο πρώην αρχιμηχανικός του Valentino Rossi, Jeremy Burgess, εμφανίστηκε απογοητευμένος από την απόδοση του Ιταλού φέτος, λέγοντας ότι ίσως έχει παραμείνει στο άθλημα παραπάνω απ’ όσο θα έπρεπε.
Έχοντας συνεργαστεί με τον Rossi από το ξεκίνημά του στη μεγάλη κατηγορία το 2000, έως και το 2013, ο Αυστραλός βοήθησε τον “Γιατρό” να κυριαρχήσει επί σειρά ετών στο άθλημα. Η συνεργασία τους τελείωσε το 2013 – όχι με τον καλύτερο τρόπο – με τον Rossi να δηλώνει τότε ότι χρειαζόταν μία αλλαγή για να ξαναβρεί την ταχύτητά του.
Ο Burgess, ο οποίος παλαιότερα συνεργαζόταν και με τον Mick Doohan, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Αυστραλιανού GP ότι η κακή φετινή απόδοση του Rossi είναι ανησυχητική, και ιδίως οι σταθερά άσχημες εμφανίσεις στις κατατακτήριες.
“Έχει ίσως παραμείνει παραπάνω από όσο θα έπρεπε,” είπε ο Burgess.
“Το θέμα είναι, και το λυπηρό για μένα, ότι τερματίζει περίπου στην θέση από την οποία εκκίνησε”.
“Ποτέ δεν ανησυχούσαμε παλαιότερα αν εκκινούσε για παράδειγμα από την 10η θέση, γιατί ήξερα ότι θα κέρδιζε τέσσερις ή πέντε θέσεις, και θα ήταν στο βάθρο ή στη μάχη για το βάθρο. Αν η πρόσφατη κακή απόδοση αποτελεί μία ένδειξη ότι έχει πάρει την κάτω βόλτα, κανείς δεν το ξέρει.”
Εκκινώντας συνήθως από την τρίτη σειρά του grid, o Rossi βρίσκεται κατά μέσο όρο τέσσερις θέσεις πίσω από τους Vinales και Quartararo στις κατατακτήριες, ενώ δυσκολεύεται να ακολουθήσει τον ρυθμό τους και στους αγώνες. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν έχει ανέβει στο βάθρο από τον αγώνα στο Austin τον Απρίλιο, ενώ εγκατέλειψε στο Motegi το προηγούμενο σαβ/κο.
“Είναι λίγο δύσκολο γιατί, μετά από μερικούς αρκετά καλούς αγώνες, ακολούθησαν περισσότερα προβλήματα στα τελευταία grand prix”, είπε ο Rossi μετά τον αγώνα στην Ιαπωνία.
“Δυστυχώς έκανα ένα λάθος (στον αγώνα του Motegi), αλλά θα θέλαμε να είμαστε πιο γρήγοροι για παλεύουμε για καλύτερες θέσεις. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας γιατί ο ρυθμός μου δεν ήταν καλός”.
“Θεωρητικά θα έπρεπε να παλέψω με τους Rins και Crutchlow για την πέμπτη θέση, αλλά στο ξεκίνημα ήμουν ήδη πίσω και έχασα κάποιες ακόμη θέσεις στον πρώτο γύρο, έτσι δεν ήταν τόσο εύκολο να μπορέσω να βρεθώ σε σωστή πορεία.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!