Οι Rob Collard και Sandy Mitchell είναι οι νέοι πρωταθλητές του πρωταθλήματος British GT3 μετά την δεύτερη νίκη της Barwell Motorsport με το #78 και την Lamborghini στην σεζόν, στον αγώνα Silverstone 500 το απόγευμα της Κυριακής.
Μία αγχωτική δεύτερη θέση πίσω από τους νικητές της κατηγορίας, για την Century Motorsport με BMW και τους Andrew Gordon-Colebrooke και Rob Wheldon ήταν αρκετή για το πλήρωμα των Jamie Caroline και Daniel Vaughan να κερδίσουν του τίτλους στην GT4 και στο Silver Cup , ενώ η TF Sport με την Aston Martin στέφθηκε πρωταθλήτρια κατασκευαστών.
Ωστόσο, το πρωτάθλημα Pro-Am της δεύτερης κατηγορίας GT3 κατέκτησαν οι Ian Loggie και Yelmer Buurman της RAM Racing με Mercedes-AMG με το βάθρο να συμπληρώνει η Jenson Team Rocket RJN με τους James Baldwin και Michael O’Brien με McLaren.
Πιο πίσω, οι Ryan Ratcliffe και Justin Armstrong πήραν την νίκη στην GTC για την ομάδα της Team Parker Racing με Porsche.
GT3: Οι Collard και Mitchell φύλαξαν το καλύτερο για το τέλος
Η κατάκτηση της Pole position στις κατατακτήριες του Σαββάτου και ένας αγώνας δίχως ποινές σήμαινε ότι οι Sandy Mitchell και Rob Collard είχαν τον τίτλο του φαβορί παρά την διαφορά έξι βαθμών στο πρωτάθλημα από τους Sam De Haan και Patrick Kujala.
Φυσικά, οι αγώνες του British GT – και ειδικά αυτοί που διαρκούν τρεις ώρες – σπάνια είναι “απλοί”. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, και με τις συγκυρίες μακριά από την ομάδα της Barwell Motorsport η οποία ήταν πολύ κοντά στην αγκαλιά του τίτλου, με το “Black Bull” την Huracan να μην βρίσκει προβλήματα και να οδεύει προς την άνετη νίκη της.
Ο Collard είχε την πρωτοπορία αλλά μπήκε στα pit αμέσως – μαζί με τον teammate του Adam Balon – όταν έκανε την εμφάνιση του το αυτοκίνητο ασφαλείας στο τέλος του 2ο γύρου. Αντιθέτως, οι βασικοί αντίπαλοι του τίτλου αναγκάστηκαν να ολοκληρώσουν ακόμα ένα γύρο λόγο της “ελαφρός διψασμένης” Mercedes-AMG, η οποία θα έπρεπε να κάνει ένα επιπλέον pit stop αργότερα εάν ακολουθούσε τις Lamborghinis της Barwell.
Ο Mitchell προηγήθηκε του Phil Keen όταν τελείωσαν οι κίτρινες σημαίες, αν και η Barwell έχασε λίγο χρόνο για να ανταλλάξει τις Huracans με την ελπίδα ότι ο διεκδικητής του τίτλου με το No. 72 θα μπορούσε να κερδίσει κάτι από την ποινή 20 δευτερολέπτων.
Πίσω τους, η Team ABBA Racing με τον Sam Neary κατέκτησε αρχικά μία εντυπωσιακή τρίτη θέση προτού οι απανωτές ποινές βγάλουν εκτός βάθρου την Team ABBA με Mercedes-AMG μετά τις μάχες της πρώτης ώρας.
Στην θέση αυτού, ο αγώνας σταθεροποιήθηκε με τον Buurman να τρέχει τώρα 3ος μπροστά από τους Ollie Millroy με την Optimum McLaren, Kujala και Andrea Caldarelli με την WPI Motorsport.
Η Mercedes-AMG της Ram ήταν αρκετά γρήγορη για να περάσει από την 3η θέση στην 1η μετά τον δεύτερο γύρο pit stops. O Collard ωστόσο πέρασε τον Balon – ο οποίος είχε δεχθεί προσπέρασμα από τον Keen αρκετούς γύρους πριν – και μετά την αλλαγή οδηγών βρέθηκε σύντομα στην ουρά του Loggie. Αυτό το “ζευγάρι” πήγαινε μαζί μέχρι τα μισά του stint όταν τους πέρασε η Barwell και τους δύο την ίδια στιγμή.
Πρώτα, ο Balon – ο οποίος ήταν 5ος τώρα αφού πέρασε τους Brendan Iribe και Lewis Proctor – χτυπήθηκε στην στροφή Stowe από τον De Haan ο οποίος δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και σταμάτησε ουσιαστικά τις ελπίδες της RAM για να κερδίσει τον τίτλο. Πράγματι, η ποινή συνδυάστηκε με το πέρασμα του Collard στον Loggie βγάζοντας τον εκτός πρωτοπορίας την ίδια στιγμή.
Η Barwell ήταν τώρα σταθερά μπροστά, αλλά οι δύο συμμετοχές του Silver Cup παρέμεναν απειλή για την νίκη. Η Optimum με McLaren και πλήρωμα τους Proctor και Ollie Wilkinson πλησίασαν γρήγορα ενώ η Jenson Team Rocket RJN με τους James Baldwin και Michael O’Brien δούλεψαν κρυφά μέχρι να φτάσουν εκεί.
Κανένας όμως δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει αυτή την ευκαιρία. Οι ελπίδες της Optimum τελείωσαν όταν ο Wilkinson σπίνιαρε μετά την επαφή με τον Loggie, και ο Mitchell εμφανίστηκε μπροστά από τον O’Brien έπειτα από το pit stop όπου δεν μπορούσε να πιάσει τον ρυθμό της Lamborghini. Αντ’ αυτού, ο Σκωτσέζος πήρε μία άνετη, αδιαφιλονίκητη νίκη και το στέμμα του 2020 στο GT3.
Πίσω του, ο O’Brien έχασε τελικά από τον Buurman ο οποίος πήρε την θέση του Loggie. Δεύτερη θέση κατάταξης για τους Balon και Keen στην RAM με το πλήρωμα No. 6 στην μάχη του τίτλου για την Pro-Am όπου έφτασε στο σαββατοκύριακο με μόλις ένα βαθμό πίσω.
Η 2 Seas Motorsport πραγματοποίησαν έναν αγώνα χωρίς λάθη για να τερματίσουν στην 4η και 5η θέση, με τους οδηγούς Martin Kodric και Al Faisal Al Zubair να κερδίζουν στο ντεμπούτο τους το αδελφικό αυτοκίνητο της McLaren με τους Angus Fender και Dean Macdonald που αγωνίζονται όλη την χρονιά. Και οι δύο συμμετέχοντες ξεκίνησαν εκτός 10άδας τον αγώνα.
Η WPI με Lamborghini τερμάτισε στην πρώτη εξάδα παρά την ποινή 15 δευτερολέπτων που δέχτηκαν οι Michael Igoe και Caldarelli στο τελευταίο pit stop. Χωρίς αυτή θα βρισκόταν στην 4η θέση.
Η Optimum με το No. 77 της McLaren κέρδισε τις εντυπώσεις έπειτα από την επιβλητική απόδοση της και κοιτούσε το βάθρο κατά την διάρκεια της κούρσας μέχρι τις δύο ατυχίες – ο Iribe είχε μία αποκαρδιωτική εικόνα καθώς σταμάτησε στην στροφή Village και το αργοπορημένο “Control-Alt-Delete” του Millroy – τους έριξε στην 7η θέση.
Η ποινή 10 δευτερολέπτων “stop and go” είδε τους βασικούς πρωτοπόρους στο πρωτάθλημα De Haan και Kujala να τερματίζουν στην 8η θέση στον αγώνα και 2η στο πρωτάθλημα οδηγών, ενώ ο Keen έκανε τον ταχύτερο γύρο – σε 5 από τους 6 αγώνες του British GT – και η νέα GT3 βοήθησε την Barwell με Lamborghini να τερματίσει στην 9η θέση της κατάταξης και 3η στην βαθμολογία.
Η Steller με Audi ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα με οδηγούς τους Sennan Fielding και Richard Williams.
Η Barwell ωστόσο κέρδισε την RAM στον τίτλο του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ενώ οι Mitchell και Collard κέρδισαν το στέμμα στο Silver Cup.
Τα αποτελέσματα του αγώνα Silverstone 500
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!