Ο Ross Brawn θεωρεί ότι οι νέοι υπεύθυνοι της F1 επιθυμούν να οδηγήσουν το σπορ στην απαγόρευση των ποινών αλλά και του DRS στο άμεσο μέλλον.
Ιδιαίτερα όσον αφορά τις ποινές στο grid, θεωρείται ότι το πράγμα έχει ξεφύγει, με τελευταίο παράδειγμα τις 65 θέσεις που δέχθηκε ο Vandoorne στο Spa.
“Μισώ το γεγονός ότι πρέπει να επηρεάσουμε τους αγώνες λόγω των τεχνικών προβλημάτων”, δήλωσε ο Brawn στο βρετανικό Autosport.
“Οι οπαδοί μπορούν να το καταλάβουν αν ένας οδηγός εγκαταλείψει στον αγώνα λόγω τεχνικού προβλήματος”.
“Όμως για έναν οπαδό να ξεκινά ο ήρωάς του από το πίσω μέρος του grid… αυτό δεν αποτελεί σπουδαίο άθλημα”.
“Πρέπει να βρούμε μια λύση σε αυτό, είτε μέσα από μια διαφορετική μορφή ποινής, είτε να απαγορεύσουμε την ποινή συνολικά και απλά να ζήσουμε με το γεγονός αυτό”.
Ο Brawn δήλωσε ότι οι συζητήσεις με την FIA έχουν ήδη αρχίσει, και ελπίζει για αλλαγές από τη στιγμή που οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες εισαχθούν το 2021.
“Ίσως μπορέσουμε να εφαρμόσουμε μια καλύτερη λύση πριν από τότε, καθώς αυτήν τη στιγμή το συγκεκριμένο ζήτημα είναι ιδιαίτερα αντιδημοφιλές”.
“Ένα από τα πράγματα που έχουν προταθεί είναι η απώλεια βαθμών στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών”.
“Θα μπορούσαν να υπάρξουν βέβαια και άλλες, πιο διακριτές κυρώσεις”.
“Είχαμε το σύστημα με τα “tokens” για τον κινητήρα, και δεν ήταν πραγματικά κακό. Λίγο περίπλοκο ίσως, αλλά θα μπορούσαμε να το κάνουμε στην άκρη για λίγο διάστημα”.
“Χρειάζεται ένα πιο ευρύ σκεπτικό. Οι ποινές είναι πολύ αρνητικές για το κοινό που παρακολουθεί, έτσι πρέπει να βρούμε μια καλύτερη λύση”.
Επιπλέον, ο Brawn επιθυμεί βρεθεί μία λύση και με το ζήτημα του DRS, με τον Βρετανό να σκέφτεται την απαγόρευση του εν λόγω συστήματος, που από την αρχή έχει κατηγορηθεί ότι κάνει τα προσπεράσματα πολύ “τεχνητά”.
“Είναι ένας συμβιβασμός. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βρούμε μια καλύτερη λύση”.
“Αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι τα αυτοκίνητα να μπορούν να κάνουν “slipstream” σωστά και να προσπερνούν”.
“Έτσι για μένα, η λύση που εργαζόμαστε είναι να σχεδιάσουμε τα αυτοκίνητα ώστε να μπορούν να ανταγωνιστούν το ένα το άλλο σε κοντινή απόσταση”.
“Ένα σημερινό αυτοκίνητο της Formula 1 είναι απόλυτα βελτιστοποιημένο ώστε να μπορεί να τρέχει μόνο του (χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τα μονοθέσια γύρω του)”.
“Οι ομάδες, όταν μπαίνουν στην αεροδυναμική σύραγγα και δημιουργούν τα προγράμματα CFD για να εξελίξουν το μονοθέσιο, είναι όλα ξεχωριστά. Έτσι, όταν βάζεις ένα άλλο αυτοκίνητο δίπλα του, το μονοθέσιο δε λειτουργεί καλά”.
“Αυτό στο οποίο δουλεύουμε είναι να παράγουμε την ικανότητα να δούμε τα αυτοκίνητα να αγωνίζονται κοντά το ένα στο άλλο, και τι είδους σχέδια χρειαζόμαστε για να το πετύχουμε αυτό”.
«Όταν το κάνουμε αυτό, που είναι η φιλοδοξία μας για το 2021, τότε θα έχουμε αυτοκίνητα που δεν χρειάζονται DRS», συμπλήρωσε ο Brawn.
Πάντως, και τα δύο ζητήματα στα οποία αναφέρθηκε ο Brawn συζητούνται για καιρό στα paddock και αποτελούν παράπονο των φιλάθλων. Μένει να δούμε αν υπάρχει τελικά η βούληση να δοθούν σωστές λύσεις που θα κάνουν την F1 καλύτερη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!