Ο επικεφαλής εμπορικών δραστηριοτήτων της Formula 1, Sean Bratches, μίλησε για το νέο λογότυπο του αθλήματος, λέγοντας ότι οι αντιδράσεις που προκάλεσε δείχνουν ότι ο κόσμος ασχολείται με την F1.
Η Liberty Media αποκάλυψε το νέο λογότυπο αμέσως μετά το Grand Prix του Αμπού Ντάμπι, αντικαθιστώντας το προηγούμενο μετά από 23 χρόνια.
Η κίνηση αυτή έχει αποδειχθεί αμφιλεγόμενη, με την άποψη των οπαδών για την αλλαγή να είναι διφορούμενη, ενώ και πολλοί οδηγοί χαρακτήρισαν την αλλαγή ως “αχρείαστη”.
Ο Bratches λέει ότι οι ιδιοκτήτες της F1 γνώριζαν καλά ότι η αλλαγή του λογότυπου του αθλήματος θα προκαλούσε αντιδράσεις, αλλά λέει ότι το γεγονός ότι έχει γίνει τόσο μεγάλο θέμα είναι κατά μία έννοια θετικό.
“Πρόκειται για δύσκολες αλλαγές – όπως κάθε φορά που αλλάζεις ένα εταιρικό σήμα, ιδιαίτερα μάλιστα ένα που σχετίζεται με πάθος και συναίσθημα”, δήλωσε ο Bratches.
“Το προηγούμενο σήμα ήταν εδώ για δεκαετίες και εξυπηρετούσε καλά το άθλημα. Αλλά δεν κάναμε την αλλαγή απλώς για να την κάνουμε, το σκεφτήκαμε πολύ”.
“Φάνηκε από την πλευρά μου και από τη στιγμή που μου τηλεφώνησε ο Chase Carey, ότι ήταν ένα από τα πράγματα που πραγματικά ήθελα να κοιτάξω. Στα δικά μου μάτια, το παλιό λογότυπο φαινόταν αναχρονιστικό, δεν έδειχνε που μπορεί να πάει στο μέλλον το άθλημα”.
“Όλοι οι άνθρωποι έχουν μια άποψη. Και είναι καλό οι άνθρωποι να έχουν μια γνώμη, επειδή αυτό δείχνει ότι ενδιαφέρονται. Και ως υπεύθυνοι αυτού του αθλήματος και της μάρκας, δίνουμε μεγάλη σημασία σε αυτό. Και τελικά, έτσι θα δείξουμε στην αγορά ότι αυτό το εμπορικό σήμα (F1) θα επιβιώσει και θα αναπτυχθεί”.
“Καταλαβαίνουμε ότι σε οποιαδήποτε αλλαγή λογοτύπου, είτε πρόκειται για μικρή τροποποίηση είτε για ολοκληρωτική αλλαγή, οι άνθρωποι θα έχουν διαφορετική άποψη. Και αυτό είναι καλό για το άθλημα. Όλοι έχουν γνώμη για την F1. Δε σκέφτηκα ότι θα τη γλιτώναμε χωρίς αντιδράσεις με την αλλαγή”.
Το νέο λογότυπο της F1 έρχεται να συνδυαστεί με μια σειρά αλλαγών σε διάφορους τομείς του σπορ από τη νέα σεζόν – όταν η Liberty θα αποκαλύψει νέες ψηφιακές πλατφόρμες, νέα τηλεοπτικά γραφικά και νέες υπηρεσίες ζωντανής ροής για τους οπαδούς σε διαφορετικές αγορές.
Και παρόλο που η αντιπαράθεση με το λογότυπο έχει κυριαρχήσει στα θέματα αυτή την εβδομάδα, ο διευθυντής μάρκετινγκ της F1, Ellie Norman, πιστεύει ότι οι οπαδοί θα καταλάβουν καλύτερα γιατί η αλλαγή ήταν θετική, όταν αρχίσει να χρησιμοποιείται περισσότερο.
“Όσο περισσότερο βάζουμε το σήμα σε εφαρμογές και ζωντανεύουμε την ταυτότητα που θα έχει αυτό το νέο λογότυπο, πιστεύω ότι με την πάροδο των χρόνων οι οπαδοί θα δουν τι μπορούμε να τους δώσουμε μέσω αυτού», είπε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!