Ο Eric Boullier της McLaren δήλωσε ότι η φόρμα της Honda είναι “απολύτως ανεπαρκής” μετά από άλλη μια αποτυχία του κινητήρα για τον Fernando Alonso στην Καναδικό GP που στέρησε από την McLaren τον πρώτο της βαθμό για αυτή την σεζόν.
Ο Alonso, ο οποίος επέστρεψε σε Grand Prix της F1 έπειτα από την παρθενική του συμμετοχή στο Indianapolis 500, ήταν 10ος με δύο γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας. Ωστόσο δυστυχώς για εκείνον, εκείνη τη στιγμή ο κινητήρας του έχασε πίεση καυσίμου και έτσι ο Ισπανός αναγκάστηκε να παρκάρει τη McLaren του. Παρά το γεγονός ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν μέσα σου βαθμούς, ο Alonso παραπονέθηκε για την απόδοση της Honda, λέγοντας ότι το καθαρό του έλλειμμα σε σχέση με τις άλλες ομάδες του grid στον Καναδά ήταν επικίνδυνο.
Ήταν ένα απογοητευτικό τέλος σε ένα μέχρι εκείνο το σημείο ταραχώδες Σαββατοκύριακο για τη συμμαχία McLaren με Honda, αφού o εκτελεστικός διευθυντής της McLaren Zack Brown εξέφρασε “σοβαρές ανησυχίες” για την ικανότητα της Honda στην F1.
Μιλώντας για την τελευταία αποτυχία της Honda, ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren Eric Boullier δήλωσε: «Για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, τρέχαμε στην 10η θέση ενώ απέχαμε λίγο από την καρό σημαία και έτσι εμείς τολμούσαμε να ελπίζουμε. Εντάξει, αυτό που τολμούσαμε να ελπίζουμε ήταν κάτι ελάχιστο: έναν μοναδικό βαθμό στο παγκόσμιο πρωτάθλημα για τον Fernando, ο οποίος είχε οδηγήσει υπέροχα όλο το απόγευμα, όπως οδηγούσε δηλαδή κάθε απόγευμα αγώνων για τα τελευταία δυόμισι χρόνια”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Boullier. “Αλλά μετά από τόσο κόπο και θλίψη, ακόμα και αυτός ο μοναδικός βαθμός θα ήταν σαν μια νίκη. Και έπειτα ήρθε μια ακόμη αποκαρδιωτική αποτυχία. Είναι δύσκολο να βρούμε τα σωστά λόγια για να εκφράσουμε την απογοήτευσή μας, την απογοήτευσή μας και ναι, τη θλίψη μας. Έτσι θα πω μόνο αυτό: είναι απλώς, σίγουρα ανεπαρκής”.
Ο επικεφαλής της Honda Yusuke Hasegawa δήλωσε στο Motorsport.com ότι τα στοιχεία έδειξαν ότι ήταν μια αποτυχία της μηχανής εσωτερικής καύσης αλλά δεν γνωρίζει ακόμα τη βασική αιτία. Αυτός ήταν ο τρίτος κινητήρας της σεζόν για τον Alonso, που σημαίνει ότι ο επόμενος θα είναι ο τελευταίος που μπορεί να πάρει πριν επιβληθούν κυρώσεις για περαιτέρω αλλαγές. “Εάν έχει καταστραφεί το MGU-H (που είναι το πέμπτο του Alonso), θα υπάρχουν ποινές”, πρόσθεσε ο Hasegawa. “Αλλά εμείς ακόμα διερευνούμε. Από την άποψη των δεδομένων, φαίνεται ότι η ζημιά είναι από τη μηχανή εσωτερικής καύσης. Είμαστε πολύ απογοητευμένοι γιατί χάσαμε την ευκαιρία να πάρουμε έναν βαθμό. Είναι θετικό το γεγονός ότι παρόλο που πρόκειται για κύκλωμα ισχύος, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε αυτόν τον βαθμό, αλλά είμαστε απογοητευμένοι που χάσαμε την ευκαιρία”. Ο Hasegawa πρόσθεσε ότι είναι “σαφές ότι θα υπάρξουν περισσότερες ποινές” δεδομένου ότι ο Alonso πρόκειται να κινηθεί με τον τέταρτο κινητήρα για τον αγώνα όγδοο αγώνα της σεζόν στο Μπακού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!